Wielerflits gevonden voorwerpen.

« 1 2 3
Wheely

Heb je iets laten liggen in de chat of ben je gisteren wat vergeten onder een nieuwsbericht en kun het nu niet meer vinden? Misschien heb je juist wel wat gevonden wat van een andere flitser is en wil je dit teruggeven aan de rechtmatige eigenaar?

Post het hier!

Raul Alcala

Ik ben mijn kladden recent verloren in, ik meen, de chat. Liever via pm aan me aanleveren, het ligt nogal gevoelig die kladden.Eventueel te ruilen tegen een setje lurven.

Laatst gewijzigd
Wheely

Geen kladden gezien, noch de kleding van Nick. (Vind dat pak overigens helemaal prima)

Heb zelf per abuis hier en daar een duimpje achter gelaten bij wat reacties vandaag maar heb niet de illusie dat ik die nog ga terugvinden.

Robertje

Ik ben de chat verloren. Mocht iemand hem vinden zou ik hem graag via pm willen ontvangen. Groet Robertje.

kraamvisite

Verloren: een gezonde community, vol met interessante artikelen, grappige chats, lekkere snacks in het koffiehuys, en de motivatie daaraan bij te dragen.

Adrianus en Patrick

Heeft iemand aanstootgevende naam A3anus en Patrick gevonden?
Deze is mij ontnomen.

Op de zwarte chat is de naam ook niet bekend.

Dank voor het meezoeken.

Groeten,
A3anus

kraamvisite

Anusje van alles, kan zijn dat ie bij de dorpspastoor ligt, en anders bij de zwammer.

Raul Alcala

Fokje Modder schijnt daar achter te zitten

Wheely

Naar verluidt is er een gebleekte variant gesignaleerd op de A3 maar die weg is zelf ook onvindbaar.

kraamvisite

Oproep: zouden tafkak en tafkat zich hier even willen melden onder hun nieuwe naam?

Raul Alcala

tafkap meldt zich

https://www.youtube.com/watch?v=FuXbKLiW1UI

Whyze Katje

20 seconden en een verloren, ietwat verwarde ploegleider

Adrianus en Patrick

Wanneer gaat Danny Stam zich aanmelden op het forum?
Zou echt een toevoeging zijn!

Dr.Watt

Hoe kan ik alle verschillende accounts van een Wielerflitser terug aan de rechtmatige eigenaar bezorgen aub?

Wheely

Ik weet niet of vermiste leden ook onder verloren voorwerpen vallen maar er zijn er dus wel een aantal zoek. Ik noem bv een Dolfy of een tendam. Misschien eens onder de bank stofzuigen?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik plakte ze altijd achter het behang, mss ook daar eens kijken.

Kom er net achter dat ik m'n ziel verloren ben. Ik bewaarde em altijd onder m'n arm. Vermoedelijk verloren in de chat tijdens het juichen.

kraamvisite

Gelukkig voor Raul zijn er altijd 2 zielen, 1 gedachte.

Raul Alcala

Is wat ik dacht toen ik zag dat je even naar me lachte....

Raul Alcala

Ik mis ook nog een rib uit m'n lijf. Maar ik mis em niet echt aangezien ik spareribs op voorrraad heb.

Dr.Watt

Mag ik die rib gebruiken aub? Ben namelijk alleenstaande

Raul Alcala

Bij langdurig gebruik kost t je wel een rib uit je lijf, Dr. Watt. Vooralsnu issie gratis

Wheely

Heeft iemand mijn zakdoek gezien?

Robertje

Bij gebrek aan tjet: Aangemeld!

Wheely

Prima Robertje!

NB: Mochten jullie elkaar op wielerkamp kwijtraken dan kun jullie je bij deze balie aanmelden.

Robertje

Bedankt Wheely, zal mij melden als ik iedereen kwijt ben of als ik een zakdoek gevonden heb. Heb je iets meer info over je zakdoek?

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.