Wielerflits gevonden voorwerpen.

1 2 3 »
kraamvisite

Nachtcastje weer gevonden, alles in ordnung!

Wheely

Ben de oude site kwijt.

Raul Alcala

Richting het Westen zoeken, Wheely

Westsite!

Wheely

Ik kan de chat nergens vinden.

Robertje

Ik ben mijn laptop verloren en op mijn telefoon kan ik de chat niet vinden. Heeft er iemand een oplossing?

kraamvisite

Zacht wist het, maar die heeft na duizend pogingen zijn account laten opheffen. Het is 'm gelukt, hij is vrij!!

Robertje

Mocht iemand het weten, dan hoor ik het graag. Voel me best alleen hier in Griekenland zonder chat.

PS: Rip Zacht, neem vanmiddag een Mythos in naam van hem.

Dr.Watt

Dit gaat niet over een gevonden voorwerp maar wel over een gezocht voorwerp dat me eigenlijk toebehoort.

Een aantal weken geleden heeft een collega-WF'er mij een vel verkocht, dat is ondertussen nog steeds niet geleverd. Mijn klanten bellen me meermaals per dag om te vragen wanneer ze het kunnen ophalen.

Volgens de WF'er (een jager) had hij dat vel reeds in zijn bezit, ik twijfelde een beetje, toch ging ik er vanuit dat hij op zijn minst wist waar het zich bevond.

Kan iemand mij dat vel bezorgen aub? Of me dringend een ander bezorgen. (Tegen betaling uiteraard)
Het gaat over een berenvel trouwens.
Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Dat die persoon helemaal dat vel niet had, nog niets eens wist waar de beer te vinden was. En absoluut die beer nog niet geschoten had.

Dank bij voorbaat.

Oude Indianentruc

Heeft iemand toevallig een dakraamflats gevonden?

Robertje

Ik heb wel een flats gezien, maar was niet op mijn dakraam.

Ondertussen nog steeds geen chat gevonden, zoektocht gaat verder.

Oude Indianentruc

'@Robertje, kijk je vanaf de app? Probeer anders eens via de browser op de mobiel

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.