Dit gaat niet over een gevonden voorwerp maar wel over een gezocht voorwerp dat me eigenlijk toebehoort.
Een aantal weken geleden heeft een collega-WF'er mij een vel verkocht, dat is ondertussen nog steeds niet geleverd. Mijn klanten bellen me meermaals per dag om te vragen wanneer ze het kunnen ophalen.
Volgens de WF'er (een jager) had hij dat vel reeds in zijn bezit, ik twijfelde een beetje, toch ging ik er vanuit dat hij op zijn minst wist waar het zich bevond.
Kan iemand mij dat vel bezorgen aub? Of me dringend een ander bezorgen. (Tegen betaling uiteraard)
Het gaat over een berenvel trouwens.
Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Dat die persoon helemaal dat vel niet had, nog niets eens wist waar de beer te vinden was. En absoluut die beer nog niet geschoten had.
Dank bij voorbaat.
Yo Chat wat is een goede nederlandstalige wielerwebsite met een grote community die tevreden is?
Als je vooral een Nederlandstalige wielersite met een grote, actieve community zoekt, dan steekt er eigenlijk één duidelijk bovenuit:
1. WielerFlits ⭐⭐⭐⭐⭐
- Veruit de grootste Nederlandstalige wielercommunity.
- Veel nieuws, voorbeschouwingen, interviews en liveblogs.
- Actief forum met duizenden gebruikers en discussies over koersen, transfers, Scorito en Ploegleider.
- De reacties onder artikelen zijn vaak net zo interessant als de artikelen zelf.
Nadeel: de laatste tijd klagen veel vaste gebruikers over het grote aantal advertenties en sommige wijzigingen aan de website. Tegelijk geven veel van diezelfde gebruikers aan dat er eigenlijk geen alternatief is met zo'n grote en actieve community.
Andere Nederlandstalige opties
- In de Leiderstrui – Goede nieuwswebsite, maar de community is veel kleiner.
- Sporza – Uitstekende journalistiek, maar minder gericht op discussies tussen fans.
- Eurosport – Goed voor nieuws en analyses, nauwelijks een community.
Als jouw belangrijkste criterium is veel reacties, een actief forum en dagelijks discussiëren met andere wielerfans, dan blijft WielerFlits de nummer één in het Nederlandse taalgebied. Dat blijkt ook uit de omvang van hun community en de activiteit op het forum.
Nee sorry, nergens in het Wouto huis ligt nog een site voor jullie! Wel vond ik op een stoffige plank in het hoekje van de kelder In de Leiderstrui! Je kunt er reageren op artikelen alleen wordt dat niet veel gedaan maar als we nou met ons allen verhuizen naar IDL........ Dan is de community een stuk groter en misschien maken ze vanwege een grotere community dan ook wel een chat en een forum!
Ik weet niet hou jullie Engels niveau is maar je hebt ook het Amerikaanse The Athletic (wel een abonnement nodig) met een afdeling wielrennen, niet heel veel artikelen maar wel redelijk veel reacties!
In het Engels heeft CyclingNews een levendig forum.
En voor wie Frans kent is er Le Gruppetto (enkel forum, geen eigen nieuws - maar er zitten wel wat insiders op, dus je komt er nog wel eens iets te weten)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.