Hallo A3, met Robertje, je bericht was mij ontschoten. Hiervoor mijn welgemeende excuses. De vakantie was goed, ondertussen weer in de sleur van het dagelijks leven terecht gekomen. Het gemis van de chat is ook voelbaar, niet verwacht dat deze zou ontbreken bij de ronde van Polen. Lang geleden dat ik dus in de chat was, maar ik denk landeirovic. Hoe is het verder met A3anus? Groet Robertje, over.
Gezocht
Een turquoise of te paarse krokodil. Tis maar net hoe het licht valt. Geen idee waar verloren, maar ligt niet meer onder mijn bed. Dus wellicht in de chat. Niet verzekerd bij OHRA. Roepnaam Orla. Heel lange benen voor een kroko. We keken altijd samen wielrennen op de bank. Orla naakt, ik met m'n Crocs aan. M'n coq sportief.
Nu huil ik al enkele dagen krokodillentranen.
beloning: een zak knikkers en een kikker
Ah! Drie Anus
Hoevelaken. Te klein voor dat laken te groot voor dat servet. Altijd maar files van hier tot Oeteldonk. Bij Hoevelaken linksaf. Chaos. Ga op m'n smoel. Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel. Kom oma, aansluiten! Het orkestje gaat van schrik steeds sneller spelen. De pianist gaat gillend onderuit. De tuba blaast de drummer z'n toupé af. De dirigent slaat af, glijdt uit en brult: "Licht uit!"
Klok klaar.
'@ Robertje, Hier alles goed.
Ik ben aan het voorbereiden op het WK. Ik moet zondag nog de hel van de heuvelrug rijden maar ik vertrek extra vroeg zodat ik weer thuis ben als de chat open gaat. Verder hoop ik dat de hele JV ploeg inclusief van Baarle en Laporte voor van Aert zullen gaan rijden zodat onze belgische chatters zich rustig houden.
@Raul Alcala.
"Want het is weer tijd voor de Polonaise, Hollandaise"
"Van hier tot Oeteldonk"
"Bij Hoevelaken, Linksaf!"
Leuk feitje: Arie Ribbens is recent berooid overleden in mijn geboortedorp Emmeloord.
Met vriendelijke groeten a3.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.