Wielerflits gevonden voorwerpen.

Sies

Joe, ik was ook een kwijt, maar ben weer gevonden!

Wheely

Zakdoek nog steeds kwijt @Robertje :(
Gelukkig is @Sies wel terecht!

Adrianus en Patrick

A3anus (roepnaam Arie) Ribbens geeft aan dat de rib van Raul Alcala bij hoevelaken links af is gegaan!

@Robertje! Goede vakantie gehad?

Wie is de grootste JV hater van de chat volgens jou?

Gr A3 en Patrick

Robertje

Hallo A3, met Robertje, je bericht was mij ontschoten. Hiervoor mijn welgemeende excuses. De vakantie was goed, ondertussen weer in de sleur van het dagelijks leven terecht gekomen. Het gemis van de chat is ook voelbaar, niet verwacht dat deze zou ontbreken bij de ronde van Polen. Lang geleden dat ik dus in de chat was, maar ik denk landeirovic. Hoe is het verder met A3anus? Groet Robertje, over.

Raul Alcala

Gezocht

Een turquoise of te paarse krokodil. Tis maar net hoe het licht valt. Geen idee waar verloren, maar ligt niet meer onder mijn bed. Dus wellicht in de chat. Niet verzekerd bij OHRA. Roepnaam Orla. Heel lange benen voor een kroko. We keken altijd samen wielrennen op de bank. Orla naakt, ik met m'n Crocs aan. M'n coq sportief.

Nu huil ik al enkele dagen krokodillentranen.

beloning: een zak knikkers en een kikker

Raul Alcala

Ah! Drie Anus

Hoevelaken. Te klein voor dat laken te groot voor dat servet. Altijd maar files van hier tot Oeteldonk. Bij Hoevelaken linksaf. Chaos. Ga op m'n smoel. Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel. Kom oma, aansluiten! Het orkestje gaat van schrik steeds sneller spelen. De pianist gaat gillend onderuit. De tuba blaast de drummer z'n toupé af. De dirigent slaat af, glijdt uit en brult: "Licht uit!"

Klok klaar.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Ik ben de chat en het liveblog verloren, heeft iemand die gevonden?

Adrianus en Patrick

'@ Robertje, Hier alles goed.

Ik ben aan het voorbereiden op het WK. Ik moet zondag nog de hel van de heuvelrug rijden maar ik vertrek extra vroeg zodat ik weer thuis ben als de chat open gaat. Verder hoop ik dat de hele JV ploeg inclusief van Baarle en Laporte voor van Aert zullen gaan rijden zodat onze belgische chatters zich rustig houden.

@Raul Alcala.

"Want het is weer tijd voor de Polonaise, Hollandaise"
"Van hier tot Oeteldonk"
"Bij Hoevelaken, Linksaf!"

Leuk feitje: Arie Ribbens is recent berooid overleden in mijn geboortedorp Emmeloord.

Met vriendelijke groeten a3.

Limal

Aan diegene die zijn kortharige hamster verloren is: gevonden op de bovenlip van Jan Bakelants. Het arme diertje ziet er doodongelukkig uit.

Raul Alcala

Adrianus. Thanks, wat een leuk feitje over de dood van Ribbens. Z'n leven verloren dus niet terug te vinden bij de gevonden voorwerpen

Raul Alcala

Ik ben m'n hart verloren aan Jip. M'n hart verpand bij Usedproducts voor een doosje of 3 van Merci. Liefde op de wip. Kip ik heb je. We eten samen toastjes met brie.

Laatst gewijzigd
Oude Indianentruc

Iemand mijn Siester from another miester gezien? Is hier steevast tijdens kantooruren.

Robertje

Ik heb de tjet gevonden, kan van de lijst met verloren voorwerpen af.

Wheely

Staat genoteerd!

Sies

Ik ben gewoon hier Truc! Heb alleen nog geen chat gevonden en dus een beetje onder de radar!

Wheely

Ik ben ook al de hele avond op zoek naar een lekkere chat. Notabene laatste dag baanwielrennen.

kraamvisite

Wat bedoelen jullie?? Het koffiehuys is 24/7 geopend!!! Daar is alles te vinden wat verloren is, namen en rugnummers, snitchers en snipers, asfaltplakkers en negotiators, hiphoppers en korfballers.

Laatst gewijzigd
Robertje

Misschien is de tjet er vanavond voor het bergfietsen. Zo niet, dan zal ik jullie vanavond helpen zoeken.

Wheely

Heeft iemand RV gezien? Ben m al een tijdje kwijt, laatst gezien voor het WK.

kraamvisite

Gezocht: nieuw forum, nieuwe website, het wielercafé, en de 4 rv's...

Raul Alcala

Ben tot m'n spijt al enige tIjd m'n swag een beetje kwijt. Kan schudden met m'n kont, moonwalken in 't rond. T haalt niks uit. Psst meisje, hola. Doe me wat vida loca, samen likken aan 1 ijsje, een kusje en een coca cola.

Laatst gewijzigd
Wheely

I've lost my mojo!

Raul Alcala

Vannacht is Rembrandts Nachtwacht van mijn muur verdwenen. Gekocht destijds voor slechts 1000 guldens van Rooie Tinus. Ben er nog steeds niet uit of het een kopie of een copy was. Z.g.a.n.

kraamvisite

Nachtwacht of Nachtcastje? Want die laatste ben ik al een tijdje kwijt.

Raul Alcala

Hij past niet op mn nachtkastje kraam

Is dat een antwoord op je vraag?

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.