CQ-Vuelta biedspel 2023

1 2 3 4 ... 10 11
Ajvenema

Ok, ik snap het! Ben het met je eens dat het streven wel mag zijn dat klassementsmannen, bergmannen en sprintmannen ongeveer hetzelfde aantal punten mogen halen in dit spel.

Je kunt aan het einde natuurlijk weer de balans opmaken, en dan evt weer tweaken naar de tour:)

Limal

De regels zijn wat ze zijn en het is de uitdaging om deze om te zetten in het best mogelijke team 😉 6x ipv 10x lijkt wel een goede fine-tuning, want ook mijn eerste indruk was dat het AK anders allesbepalend zou worden. Daar hangt sowieso wel een groter risico aan vast nu, want je kopman zal maar moeten opgeven diep in week drie en zo alle virtueel opgebouwde AK-punten verspelen...

Onbekende gebruiker

Beste een redelijke verdeling denk ik toch?
De AK winnaar verdient dus aan het einde 6*50=300 punten. Carapaz had vorig jaar 73 bergpunten, Storer het jaar daarvoor 80, dus dat is ook rond de 300. De sprinters zijn wel interessanter. Pedersen had vorig jaar 409(!) punten, (rest van de top 5 rond de 180) en Jakobsen 250 in '21.
De winnaar van het PK kan dus naar verwachting 500-800 punten bijschrijven, maar goed, de sprinters hebben ook niet echt veel etappes dit jaar (maar dat hebben ze nooit).

VincentK

Heb gelijk het gevoel dat de Vuelta voorbereiding nu echt begonnen is!

Laatst gewijzigd
Arry1338

Oei even de dagen vergeten aanpassen. Zal het meteen doen.

Bonorrie

Volgens mij is Ajvenema geplaatst als nr 12 *(8e in de Tour) ?
Hij staat er namelijk ook op als 3e reserve. :)

BrackenRidgeCycling

Bedankt voor de uitleg Arry, ik had nog niet gezien dat de klassements mannen geen punten regen per etappe.
Juiste aanpassing naar x6 denk ik.
Laten we maar eens gaan kijken naar de start lijst

Laatst gewijzigd
Arry1338

'@Bonorrie

Aangepast!

Overigens is er nog plek als reserve! En dan voornamelijk nog de twee reserveplekken die een plekje beloven voor het Giro spel. Dus meld je vooral nog aan als je graag een keer meespeelt!

kokkie1975

Graag reserve

jefgodfather

ik doe zeker weer mee

Arry1338

Er is nog steeds plek voor een reserve die, als hij een lijst opstuurt, in ieder geval een plek voor de Giro reserveert!

En reserve nummer 5 maakt wat dat betreft ook grote kans voor zo'n plekje, want er is er vaak wel één die te laat is of het vergeet!

Arry1338

Nog tweeënhalve dag tot de eerste deadline!

Er is nog plek voor 2 reserves!

bastaix

Je mag me als reserve noteren

jappe666

Als alles goed is zou je van mij ook al reserveploegje moeten ontvangen hebben?

pirazzi

Mag je ook op minder dan 9 renners bieden de eerste keer omdat de startlijst nog niet compleet is?

Arry1338

'@Jappe666

Ik zie je mail nu inderdaad en heb je ertussen gezet!

@pirazzi
Dat mocht altijd al, en nu dus ook. Het is een maximum aan plekken in je team, en er is geen minimum.

pirazzi

Oké, het minimum moet toch wel 1 renner zijn want met 0 renners krijg je geen punten.
Edit: Eerste bod verzonden vandaag om 16:37 uur.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Natuurlijk doe je bij 0 gewoon niet mee..

pirazzi

Yep, daar hopen de reserves op.

Arry1338

Nog zo'n 30 uur tot de eerste deadline!

Mocht je eerder tijd hebben dan ontvang ik ze graag eerder, dit betekent namelijk dat ik op maandag om 22:00 uur sneller klaar ben, het voor jullie ook sneller kan delen en ik ook op tijd naar bed kan ;)

hofsje

1ste ronde ook gestuurd ,hopen op wat leuks

Ab Normaal

Ik zal ‘m ruim voor 10 uur morgenavond sturen maar het wordt wel morgen.

ivo001

Ik ga er vanavond na het werk voor zitten!

Limal

Mijn lijstje komt eraan vlak na het werk.

Arry1338

Nog minder dan 5 uur tot de deadline!

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.