Wielermaster CQ-spel 2024

1 2 3 4 ... 11 12
bbflood1

Doe ook graag weer mee in divisie 2

vernis

Ik doe terug mee!

Leukefans

Ik ben er ook weer bij in Divisie 1!

Sies

Ik doe weer graag mee met Divisie 2.

Wat als onze Godfather niet reageert? Ik heb hem gemaild of alles goed gaat met hem, maar nog geen reactie, dus ik vrees ergens dat hij even niet zo goed in zn vel zit (en ik hoop niet nog erger).

SvenVDB

Ik doe ook graag opnieuw mee

Pier Tol

Volgens de berekening van Elrio ben ik 2e geworden in divisie 2, dus dat zou betekenen dat ik na mijn degradatie van 2 jaar geleden volgend jaar weer mijn opwachting mag maken in Divisie 1.
Ben er in ieder geval graag weer bij.

Daarnaast hoop ik, zoals Sies ook al aangeeft, dat alles goed gaat met Koen. Op de eerste plaats uiteraard voor hemzelf, als ook voor de deelnemers in Divisie 2.

joske47

Ik doe ook graag terug mee.

elrio

Even over de situatie van divisie 2 en @jefgodfather:
Het biedproces bijhouden neemt veel tijd in beslag en ik ben een nieuwe baan begonnen en dan heb ik niet tijd om twee keer het biedproces bij te houden, maar ik zou het wel heel zonde vinden als er geen tweede divisie zou zijn. Mocht er iemand bereid zijn het biedproces van divisie 2 te begeleiden, wil ik mij wel bereid verklaren om de 'wekelijkse' updates te doen gedurende het jaar, mocht dat nodig zijn.

Arry1338

M'n vrouw zal er niet blij mee zijn, maar ik wil het wel doen. :)

Onbekende gebruiker

Ik zie mezelf niet staan bij de gegarandeerde teams, maar als er plek is doe ik graag weer mee!

ezra

Ik doe graag weer mee

bbflood1

Ik zie mezelf bij nieuweling staan, maar speel al 2 jaar in divisie 2.

Wil eventueel wel meehelpen @Arry1338

shiraz

Ik doe ook graag weer mee in divisie 2

ivo001

Is er nog plek? (#8 div 2)

Laatst gewijzigd
bastaix

Als er nog een plaatsje is, dan vul ik het graag op

Ajvenema

Ben vast te laat, maar doe graag mee als dr ergens plek is!

BrackenRidgeCycling

Ik doe weer mee in 2e divisie

King Kelly

Tweede divisie is voor Team King Kelly een prima plek! Ik heb niet de illusie beter te kunnen. Drie jaar op rij top 10 vind ik al een hele prestatie. Dus ik doe graag weer mee .... in divisie 2

hofsje

Mag ik er niet bij staan ,ik had me aangemeld ?

elrio

'@hofsje, sorry...
@Sammysosa, je plek is gegarandeerd alleen moet je wel aanmelden voordat je hem krijgt
Er zijn nog 3 plekken niet geclaimd voor de eerste divisie: Gerrit Glomser, hartstikkebedankt en wie anders dan Laatste Man
@Arry1338 en @bbflood1 (mochten jullie samen divisie twee gaan leiden): Misschien is het handig om een tweede topic te starten en daar dan een intekenlijst op te zetten, ik denk dat er best divisie 2 spelers zijn die niet in dit topic kijken.
Gezien de problemen met divisie 2 is de kans heel groot dat we een week later gaan beginnen want ik vind het wel belangrijk dat we gelijk beginnen.

bbflood1

Heb divisie 2 vast aangemaakt. Aan jou @Arry1338 wat je wil. Aangezien jij de eerste was die je aanbood

Graag iedereen weer even aanmelden in de divisie2 topic.

Voor de drie nieuwelingen is ook plek. Vorig jaar hadden we geen 26 deelnemers

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik doe uiteraard weer mee

Gerrit Glomser

Doe mee

Arry1338

Als je het zou willen doen, heel graag. Ik vond alleen dat het sowieso gedaan moest worden. Als je het toch teveel werk vind kan ik best een ronde of wat op me nemen.

bbflood1

'@@Arry1338. Geen probleem. Wil jij alleen mijn team dan ontvangen, voordat ik de rest vraag?

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.