Ik begrijp het niet zo goed meer. Kunnen we nu vanaf 5 november ons bod doorsturen en is de deadline dan 10 november pas? Dat is wel erg lang. Zoveel werk is het nou ook weer niet, toch? Op deze manier krijg je denk ik eerder dat mensen niets sturen omdat ze denken 'ik heb nog tijd zat' en dan missen ze het. Wanneer het telkens 2 dagen ertussen is, is het ook nog leuk om ermee bezig te zijn. Maar dat is slechts mijn mening.
Voor de goede orde: ikzelf bepaal natuurlijk helemaal niks (althans niet in dit spel), dat zijn@elrio en @Bbflood1 ;-)
Maar zoals ik het begrijp betekent die start van het bieden eigenlijk het afsluiten van de inschrijvingen voor deelname. Daarom eerder in D1 zodat er tegen dan zeker duidelijkheid was over waar erveedee ging meedoen - die is er intussen.
'@Arry1338 er waren/zijn twee redenen waarom ik de biedingen eerder open dan strikt noodzakelijk nodig zou zijn.
1) mensen begonnen al boden in te sturen en zolang de inschrijving niet dicht is kan ik niet kenbaar maken dat de boden verwerkt en goedgekeurd zijn
2) om duidelijkheid te creëren voor erveedeeee, die helaas voor hem toch niet mee kan doen met de 1ste divisie omdat Laatste Man op zijn gebruikelijke moment op het laatste moment zich toch nog heeft ingeschreven.
Vanwege deze twee redenen kan iedereen vanaf 12 uur vannacht zijn boden gaan insturen en duurt de ronde tot en met vrijdag. Maar het staat een ieder vrij om te denken dat we pas woensdag gaan beginnen en dat de ronde 2 dagen duurt en dat je gewoon al eerder je bod mag insturen. Voor mij is het het belangrijkst om de twee divisies tegelijk de eerste ronde te laten eindigen zodat 'afkijken' niet echt mogelijk is.
'@Sies en @bastaix willen jullie je nog melden in het topic voor Divisie 2?
https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/wielermaster-cq-spel-2024-divisie-2/
Het aantal spelers lijkt in divisie 2 wat lager te zijn dan hier. Wil daarom even een paar dagen extra. Omdat we mogelijk uit de pas gaan lopen wil ik een aanpassing voorstellen voor divisie 2.
Die heb ik daar net gepost.
Bod ingeleverd. Degenen die niet kunnen wachten mogen hun (ingeleverde) bod delen per pb en ontvangen dan mijn bieding
Ben lekker aan het PB'en
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.