Wielermaster CQ-spel 2024

1 2 3 4 ... 11 12
Arry1338

Natuurlijk, stuur maar naar [email protected]

bbflood1

Dankjewel! @Arry1338

ivo001

Ik verhuis weer naar divisie 2 dan :)

elrio

Op dit moment zijn al 21 van 22 gereserveerde plekken gereserveerd. Dat betekent dat met de 2 promovendi er al 23 plekken bezet zijn. De laatste plek zal ingenomen worden door Laatste Man (mocht hij zich inschrijven) of door erveedeeee.

elrio

Ik heb al een eerste bod binnen, dat is eigenlijk niet de bedoeling. De lijst van deelnemers is nog niet compleet. Graag pas insturen als ik doorgegeven heb dat we daadwerkelijk kunnen beginnen. Divisie 2 is op dit moment nog niet helemaal klaar om te beginnen namelijk.

elrio

Ik heb besloten dat we wel op 5 november (morgen) gaan beginnen. Maar de eerste ronde gaat wel langer duren tot de tweede divisie ook zover is. Dat betekent wel dat er duidelijkheid voor erveedeeee is morgen, mocht Laatste Man zich niet melden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

overmorgen bedoel je dus :)

elrio

Dat bedoel ik inderdaad

Maillot à Pois

De einddatum van de eerste ronde ligt bij Divisie 2 op vrijdag 10 November 20.00 uur, lees ik zonet.
Geldt dat dan ook voor Divisie 1?

elrio

Ja dat gaat dan ook gelden voor divisie 1. We willen het gelijk houden.

Laatste man

Count me in. Als het te laat is, geen probleem. Dan is m’n plek overgenomen.

Arry1338

Ik begrijp het niet zo goed meer. Kunnen we nu vanaf 5 november ons bod doorsturen en is de deadline dan 10 november pas? Dat is wel erg lang. Zoveel werk is het nou ook weer niet, toch? Op deze manier krijg je denk ik eerder dat mensen niets sturen omdat ze denken 'ik heb nog tijd zat' en dan missen ze het. Wanneer het telkens 2 dagen ertussen is, is het ook nog leuk om ermee bezig te zijn. Maar dat is slechts mijn mening.

Maillot à Pois

'@Arry1338
In D2 beginnen we pas op 7 november te bieden, vandaar die deadline op de 10de.
Lijkt me sowieso een goed idee om de deadline voor beide divisies gelijk te houden.

Arry1338

Maar je begint toch niet te bieden? Het is toch een kwestie van bieden voor een deadline. En niet meer dan dat? Dan kun je na die deadline verwerken en bijvoorbeeld 2 dagen later de volgende deadline hebben. Of bepalen jullie pas de volgende deadline wanneer alles is verwerkt?

Maillot à Pois

Voor de goede orde: ikzelf bepaal natuurlijk helemaal niks (althans niet in dit spel), dat zijn@elrio en @Bbflood1 ;-)
Maar zoals ik het begrijp betekent die start van het bieden eigenlijk het afsluiten van de inschrijvingen voor deelname. Daarom eerder in D1 zodat er tegen dan zeker duidelijkheid was over waar erveedee ging meedoen - die is er intussen.

elrio

'@Arry1338 er waren/zijn twee redenen waarom ik de biedingen eerder open dan strikt noodzakelijk nodig zou zijn.
1) mensen begonnen al boden in te sturen en zolang de inschrijving niet dicht is kan ik niet kenbaar maken dat de boden verwerkt en goedgekeurd zijn
2) om duidelijkheid te creëren voor erveedeeee, die helaas voor hem toch niet mee kan doen met de 1ste divisie omdat Laatste Man op zijn gebruikelijke moment op het laatste moment zich toch nog heeft ingeschreven.
Vanwege deze twee redenen kan iedereen vanaf 12 uur vannacht zijn boden gaan insturen en duurt de ronde tot en met vrijdag. Maar het staat een ieder vrij om te denken dat we pas woensdag gaan beginnen en dat de ronde 2 dagen duurt en dat je gewoon al eerder je bod mag insturen. Voor mij is het het belangrijkst om de twee divisies tegelijk de eerste ronde te laten eindigen zodat 'afkijken' niet echt mogelijk is.

elrio

De bieding is open, de eerste 5 biedingen zijn reeds verwerkt! Deadline vrijdag 20:00

bbflood1

'@Sies en @bastaix willen jullie je nog melden in het topic voor Divisie 2?
https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/wielermaster-cq-spel-2024-divisie-2/

Het aantal spelers lijkt in divisie 2 wat lager te zijn dan hier. Wil daarom even een paar dagen extra. Omdat we mogelijk uit de pas gaan lopen wil ik een aanpassing voorstellen voor divisie 2.

Die heb ik daar net gepost.

elrio

De eerste 10 boden zijn binnen en er worden al mooi wat robbertjes uitgevochten!
Even over vrijdag a.s. de deadline ligt om 20:00, maar de ronde wordt iets later gedraaid, omdat ik een volleybalwedstrijd moet coachen.

Onbekende gebruiker

Bod ingeleverd. Degenen die niet kunnen wachten mogen hun (ingeleverde) bod delen per pb en ontvangen dan mijn bieding

hofsje

PB berichten werken meestal niet ,of het moet veranderd zijn

Onbekende gebruiker

Ben lekker aan het PB'en

hofsje

Je mag me een pb sturen

Leukefans

Mijn bod is ook weg, dus wie wil mag me sturen.
Show me yours and I'll show you mine!

Arry1338

Ik wil ook wel pb traden! Diegene hierboven kunnen zo een berichtje verwachten.

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.