WIELERMASTER CQ-SPEL 2024 – DIVISIE 2

1 2 3 4 ... 10 11
Maillot à Pois

'@Sies en @bastaix hadden zich al gemeld in het topic van D1, dus die kan je er wel bij tellen denk ik.
Misschien zij die nog niet reageerden even contacteren via mail, als je een adres van hen hebt?

kartje

Ik doe ook graag terug mee! :)

SvenVDB

Hier staan twee verschillende datums in om te starten, kan je nog doorgeven wanneer er effectief zal gestart worden?

6. Begin bied rondes
We proberen te beginnen op 5 november net zoals in Divisie 1 (zodat we niet kunnen gaan afkijken in Divisie 1 welke prijzen er daar worden geboden). De waardes van renners zal ik mijn Excel plaatsen en rondsturen naar iedereen. Ik zou iedereen die meedoet willen vragen om zijn eerste bod voor 7 november al klaar te maken zodat de eerste ronde snel

ivo001

Ik dacht dat ik me al gemeld had hier, maar wil graag bevestigen dat ik weer mee wil doen :)

bbflood1

Heb nog even een algemene mail gestuurd. Weet voor nu even niet welk emailadres bij welke naam hoort. Het kan dan zijn dat je al gereageerd hebt.

Heb Elrio maar even gevraagd of we niet beter een paar dagen later kunnen beginnen. 8 November heb ik voorgesteld.

kokkie1975

Indien nog plek doe ik graag mee, anders reserve

bbflood1

'@kokkie1975: Ik ga er vanuit dat dit wel goed komt. Maar voorlopig dan even reserve.

bbflood1

Om even duidelijkheid te scheppen stel ik voor dat jullie vanaf 7 November jullie lijstjes gaan sturen. Ik stuur mijn lijstje vast op 6 November naar Arry van Divisie1. Mijn emailadres is: [email protected]
Einddatum om de biedingen te verzenden is dan Vrijdag 10 November 20.00 uur.

Laatst gewijzigd
elrio

Houd er rekening mee dat erveedeeee misschien alsnog meedoet aan divisie 1 omdat Laatste Man zich nog niet heeft ingeschreven.

bbflood1

We zitten nu op 21 deelnemers. TOV Divisie missen we nu nog 5 spelers.

Dat is 5*7000=35.000 aan budget en 5*12=60 renners. Om aan dezelfde renners, die in het spel voor punten zorgen, te komen zouden we dus 35.000/21=1667 punten extra aan budget kunnen toewijzen en 60 renners/21= 2,86 renners. We kunnen dan gewoon afronden. >1,51=2 renners

Een voorstel van mijn kant zou dan zijn om het budget aan te passen naar aanleiding van het aantal spelers wat meedoet.

De reden waarom ik dit voorstel is omdat er anders op het laatst te veel renners over kunnen blijven die voor de score van vorig jaar zonder extra biedbedrag kunnen worden opgepikt.

21 spelers: 8. 667 budget voor 15 renners
22 spelers: 8.273 budget voor 14 renners
23 spelers: 7.913 budget voor 14 renners
24 spelers: 7.583 budget voor 13 renners
Vanaf 25 spelers houden we de regels gelijk.

Wat vinden jullie?

Ab Normaal

Ik vind het prima. Op een discord spelen we dit ook. Daar hebben we 7300 voor 15 renners net 24 spelers. Maar daar wordt minder overboden dan hier. Ik vind het prima suggesties van je en pas mijn tactiek gewoon aan aan de regels.
Ben wel eens dat met minder deelnemers je iets moet aanpassen.

Maillot à Pois

'@BBFlood1
In Divisie 1 doen er toch maar 24 spelers mee?
Die 26 voor D2 dateert volgens mij van twee jaar geleden, toen er twee extra spelers in D2 zijn toegelaten om iedereen die wilde de kans geven om mee te spelen.

Laatst gewijzigd
bbflood1

Bij 24 wordt het dan iets anders. Om het dan gelijk te houden zou dan dit de verdeling worden:

21 spelers: 8.000 budget voor 14 renners
22 spelers: 7.640 budget voor 13 renners
Vanaf 23 spelers blijft het dan gelijk met Divisie 1

bbflood1

'@kokkie1975 definitief toegevoegd

VincentK

Moet ik weer helemaal opnieuw aan het rekenen :).

Volgens mij maakt het niet heel veel uit of je het budget ophoogt of niet. Het gaat toch vooral om de goede picks.

Laatst gewijzigd
Limal

Als ik goed tel zitten we nu aan 21 bevestigde deelnemers, dus tot morgenavond 23:59:59 kunnen er zich nog maximaal 3 anderen aanmelden?

Het aantal renners + budget laten afhangen van het aantal deelnemers vind ik op zich wel een goede insteek, maar waarom zou hier alles al gelijk blijven vanaf 23 ipv 24 deelnemers?

Arry1338

Ik denk als je het budget laat afhangen van het aantal deelnemers je zeker spelers krijgt die van het verkeerde budget uit gaan. Ik zou zeggen, hetzelfde als in divisie 1 en er zijn nog plekken tot we met 24 man zijn. Als je dat dan niet haalt blijft de situatie hetzelfde voor de overige deelnemers. Ofwel er is niemand die voor of nadeel heeft ten opzichte van de rest als er geen 24 deelnemers zijn op 10 november.

Chasse_patate

Ik doe heel graag mee.

Ajvenema

Ha, ik ben het denk ik wel met Arry eens hier. We moeten zorgen dat het niet verwarrend wordt. IIG uiterlijk x dagen voor het einde iets vaststellen. (volgens mij zijn er ook alweer 1 of 2 lui extra nu?)

Jo0dj3

Al jaaaaaren een slapend (stiekeme meelezer ben ik) account hier, maar maak voor het CQ-spel graag mijn forum debuut. Als er nog plek is in divisie 2 meld ik me bij dezen aan om mee te spelen.

bbflood1

'@jo0dj3. Er is nog plek.

We hebben inmiddels voldoende mensen om de huidige regels gewoon te blijven handhaven.

Ik zal vanavond mijn lijstje doorzetten, waarna de rest ook zijn lijstje kan op sturen naar [email protected]

Dus eerst even wachten totdat ik het lijstje naar @Arry1338 hebt gestuurd, om voorkennis te voorkomen.

kartje

Allright, dus inschrijven kan tot vrijdag 10 november en budget 7000 punten?

bbflood1

Dat klopt @kartje. Vrijdag wel voor 20.00 uur.

Baskeee

Ik doe ook graag mee! :)

bbflood1

We zitten dan vol nu. Heb niets van @Sies gehoord, maar die had zich wel via Divisie 1 aangemeld.
Dus hem nog even meegenomen.

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.