WIELERMASTER CQ-SPEL 2024 – DIVISIE 2

1 2 3 4 ... 10 11
bbflood1

Ik heb mijn bod verstuurd. Dus die van jullie zijn welkom. De boden moeten uiterlijk Vrijdag 10 november 20:00 uur binnen zijn
Nog even de belangrijkste regels:
1e ronde alleen renners uit de top200
De boden kun je sturen naar het volgende emailadres: [email protected]
Gelieve geen PB’s te gebruiken aangezien Wielerflits er maar niet in slaagt dit probleem op te lossen.

Vrij budget: 7.000
Vrije plaatsen: 12

Let er aub op dat je:
– je WF nickname in de mail vermeldt.
– je de namen van CQ ranking gebruikt, dus niet Alejandro Valverde maar VALVERDE BELMONTE Alejandro, dit maakt het voor de organisatie een stuk makkelijker en voorkomt dat er op de verkeerde renner geboden wordt.
– je budget niet overschrijdt.
– zeker bent van je biedingen: enkel de 1ste mail telt, veranderingen binnen dezelfde biedronde worden niet toegestaan.

Laatst gewijzigd
VincentK

En alleen maar top 200 toch in ronde 1? Die lijkt mij ook wel belangrijk. Mijn biedingen zijn verstuurd. Met al die regen dit weekend had ik toch niets beters te doen :-)

Laatst gewijzigd
Limal

Mijn eerste bod is binnen. Nu nog vier nachtjes slapen en een hele vrijdag ongeduldig aftellen naar het einde van de dag.

Sies

Sorry, ben nog even op vakantie. Kom woensdagochtend terug en wil graag nog meedoen als dat kan!

BrackenRidgeCycling

1e bod verstuurd, succes allemaal

ivo001

Gisteravond een bod verstuurd, maar nu al twijfels over de tactiek. Verdraaid lastig dit.

Chasse_patate

Verstuurd

Limal

'@ivo001, mijn tactiek deze keer was "we zien wel wie we binnenhalen, buiten de top-200 is er nog heel veel interessants te vinden". Neemt de keuzestress wat weg ;-)

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Ook mijn teerling is geworpen!

ivo001

Ja ik zou het bijna jammer vinden als mijn team (bijna) vol zit. Nog genoeg leuks buiten de top 200. Had wellicht meer risico kunnen nemen.

De Meesterknecht

Mijn bieding is gemaild! Spannend!

erveedeeee

Mijn bod is ook de deur uit.

Als je net als ik eigenlijk niet kan wachten tot vrijdag kunnen we per PB vast onze boden vergelijken...

Maillot à Pois

'@erveedeeee
'ik vind 't altijd een dubbel gevoel, zo boden delen. Enerzijds razend benieuwd, anderzijds is daar die grote kans dat je bij elke vergelijking geconfronteerd wordt met wéér een renner waarvoor je overboden wordt.
Maar ik stuur je toch een PM ;-)

Chasse_patate

mij pm'en mag ook zeker

Ajvenema

Zo, mijn eerste bod is ook de deur uit:)
Als mensen willen vergelijken: Be my guest, mn PM staat open, en ik stuur absoluut mn team terug als je die van jou stuurt. (mits je al ingeleverd hebt natuurlijk;)

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Hier ook het 1e bod verzonden. PM's welkom

Laatst gewijzigd
VincentK

Ik ben benieuwd naar iedereens eerste biedingen, maar wacht toch (vol verwachting, het lijkt wel Sinterklaas :-)) tot morgenavond. Ik heb wat usual suspects en ik ben blij als ik de helft (of iets minder) krijg. Het blijft een geweldige formule (al wel meegedaan met grote rondes). Het is echt spannend en ik kijk naar de eerste resultaten uit.

Ab Normaal

Ik ga vanavond beginnen met puzzelen.

bbflood1

Nog 4 (5) te gaan. 20.00 sluitingstijd vanavond.

Sies

Mijn bod is ook ingestuurd!

kokkie1975

Mijn 1e ronde bod is ook de deur uit.

Baskeee

Spannond!

mms

Mijn bod is verstuurd.

bbflood1

Nog 2 te gaan voor 26 deelnemers!

kartje

Voila net voor de deadline nog ingediend @bbflood1! Jaarlijkse traditie toch net weer wachten om helemaal op het einde nog mijn team te droppen.

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.