5/9 targets binnengehaald, dat moet mijn meest succesvolle 1ste ronde ooit zijn.
Blij met Rodriguez tegen een schappelijke prijs, O'Connor aan kostprijs, Uijtdebroeks en Tarling die ik verder zie doorbreken.
Ayuso mis ik maar daar heb ik blijkbaar ruim te weinig voor geboden. Biniam is nipter, da's jammer.
Het lijstje met nog niet gekozen renners die je dus zomaar aan kostprijs kon binnenhalen is behoorlijk indrukwekkend.
5/11 targets gehaald in ronde 1, dat is zo ongeveer wat ik gedacht had. Ik ben vooral blij om Penhoët en Van Eetvelt binnen te halen! Burgaudeau is ook een leuk talent, Fortunato een constante renner die bij Astana misschien kan doorgroeien, en Vermaerke hopelijk de Healy-Gee van 2024 ;-) (die laatste is zeker mijn risicovolste aankoop)
Gemiste renners: Vlasov (47 punten onder winnende bod), Merlier (327 ptn), Démare (188 ptn), Zana (47 ptn), Higuita (35 ptn) en Narváez (53 ptn). Daarvan had ik vooral Vlasov, Démare en Zana nog graag binnengehaald.
Op naar de volgende ronde! (is er ergens een excel sheet beschikbaar van de 2023 ranking?)
Renners waar het meest op geboden is:
CARAPAZ MONTENEGRO Richard Antonio 8
GIRMAY HAILU Biniam 8
VAN AERT Wout 7
COSNEFROY Benoît 7
PLAPP Lucas 7
DEMARE Arnaud 6
GEOGHEGAN HART Tao 6
HAYTER Ethan 6
DUNBAR Edward 5
POOLE Max 5
ALBANESE Vincenzo 5
AYUSO PESQUERA Juan 4
KÜNG Stefan 4
MAS NICOLAU Enric 4
MATTHEWS Michael 4
ZANA Filippo 4
EWAN Caleb 4
TARLING Joshua 4
VAUQUELIN Kévin 4
VADER Milan 4
Hier vol ingezet op één klepper (WVA), dus blij dat ik deze binnenhaal. Voor de rest net over de kostprijs geboden voor een aantal renners waar ik weinig boden op verwacht had. Dit bleek een goeie tactiek om deze binnen te halen, alleszins wat winnende boden betreft. Nu moeten ze nog leveren natuurlijk :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.