WIELERMASTER CQ-SPEL 2024 – DIVISIE 2

1 2 3 4 ... 10 11
Ab Normaal

Dat is een vervelende traditie.

Arry1338

Ja, niet echt respectvol voor de tijd en investering van de organisator als je dat bewust doet :/

Ab Normaal

Ayuso mis ik op 21 puntjes. Baal ik van.

bbflood1

1e ronde op pagina 1 gepost. Even wachten nog met doorgeven van ronde 2.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Waardeloos. Alles net gemist en iedereen verkocht:p

VincentK

Dank voor de snelle verwerking! Had op iets meer gehoopt dan 2 renners, maar met de twee renners die ik heb ben ik wel tevreden. Eens kijken wat er overblijft.

hofsje

Wel interessant om als divisie 1 speler te zien, dat als ik hier had meegedaan ,dan had ik 5 renners in mijn team gehad

Joachim

'@ hofsje, ja ik ook 5 en nu 3. Ik was misschien beter gedegradeerd haha, dan had ik o.a. Bilbao en Carlos Rodriguez gehad.

Ajvenema

Evrn voor de zekerheid: alles mag geboden worden nu toch? Ook wat er nog onder die lijst op p1 staat?

Maillot à Pois

5/9 targets binnengehaald, dat moet mijn meest succesvolle 1ste ronde ooit zijn.
Blij met Rodriguez tegen een schappelijke prijs, O'Connor aan kostprijs, Uijtdebroeks en Tarling die ik verder zie doorbreken.
Ayuso mis ik maar daar heb ik blijkbaar ruim te weinig voor geboden. Biniam is nipter, da's jammer.
Het lijstje met nog niet gekozen renners die je dus zomaar aan kostprijs kon binnenhalen is behoorlijk indrukwekkend.

BrackenRidgeCycling

Ik zie Matthews en uijtdebroeks in geen team staan, hier had ik op geboden,. Kun je hier naar kijken @bbflood1

Maillot à Pois

'@Ajvenema
Ja, klopt
@BrackenRidgeCycling
Ik heb Cian, Javier heeft Matthews

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Ik zie het nu, mijn excuse hier voor.
Jammer van bling en cian.
Blij met de renners die ik heb.

Limal

5/11 targets gehaald in ronde 1, dat is zo ongeveer wat ik gedacht had. Ik ben vooral blij om Penhoët en Van Eetvelt binnen te halen! Burgaudeau is ook een leuk talent, Fortunato een constante renner die bij Astana misschien kan doorgroeien, en Vermaerke hopelijk de Healy-Gee van 2024 ;-) (die laatste is zeker mijn risicovolste aankoop)

Gemiste renners: Vlasov (47 punten onder winnende bod), Merlier (327 ptn), Démare (188 ptn), Zana (47 ptn), Higuita (35 ptn) en Narváez (53 ptn). Daarvan had ik vooral Vlasov, Démare en Zana nog graag binnengehaald.

Op naar de volgende ronde! (is er ergens een excel sheet beschikbaar van de 2023 ranking?)

Laatst gewijzigd
bbflood1

Renners waar het meest op geboden is:

CARAPAZ MONTENEGRO Richard Antonio 8
GIRMAY HAILU Biniam 8
VAN AERT Wout 7
COSNEFROY Benoît 7
PLAPP Lucas 7
DEMARE Arnaud 6
GEOGHEGAN HART Tao 6
HAYTER Ethan 6
DUNBAR Edward 5
POOLE Max 5
ALBANESE Vincenzo 5
AYUSO PESQUERA Juan 4
KÜNG Stefan 4
MAS NICOLAU Enric 4
MATTHEWS Michael 4
ZANA Filippo 4
EWAN Caleb 4
TARLING Joshua 4
VAUQUELIN Kévin 4
VADER Milan 4

bbflood1

Heb een overzicht gestuurd waar je alle renners met meer dan 1 punt in kunt vinden.

Ik heb mijn bod voor ronde 2 verstuurd. Dus jullie mogen mij het bod voor ronde 2 versturen!

Maar stel nu vast voor Maandag 20:00 uur boden voor ronde 2 opsturen.

Laatst gewijzigd
VincentK

De nieuwe mail staat klaar. Ik wacht op het sein groen :-).

En complimenten @bbflood1 , erg leuk ook om de spreadsheet die je hebt gemaild te zien.

Limal

Oeps, die mail had ik nog niet geopend, thx @bbflood1!

bbflood1

Ronde 2 voor maandagavond 20:00 uur.

Laat de mails maar komen!

Maillot à Pois

EDIT: never mind, tegelijk gepost met @bbflood1

Laatst gewijzigd
Limal

Tweede-ronde biedingen verstuurd!

Dat het weekend maar snel voorbij is en we maandagavond zijn :-)

Laatst gewijzigd
ivo001

5 Leuke renners binnen gehaald, tevreden!
Alleen zonde om Nizzolo op 3 puntjes te missen, maar er is nog genoeg moois op de markt. Nu kan het speuren echt beginnen.

SvenVDB

Hier vol ingezet op één klepper (WVA), dus blij dat ik deze binnenhaal. Voor de rest net over de kostprijs geboden voor een aantal renners waar ik weinig boden op verwacht had. Dit bleek een goeie tactiek om deze binnen te halen, alleszins wat winnende boden betreft. Nu moeten ze nog leveren natuurlijk :)

De Meesterknecht

Niet ontevreden 3 renners binnen! Waaronder Kooij, flink overboden, helaas was ik de enige die het in hem ziet zitten voor 2024.
Biedronde 2 is gemaild!

bbflood1

Zou mooi zijn als er vandaag nog wat boden binnen komen. Morgen weinig tijd.

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.