Bod 3 verstuurd.
2 x verrast.
Ronde 1 met slechts 1 aankoop.
Ronde 2 met maar liefst 8 aankopen, waarvan ik echt niet had verwacht sommigen van hun binnen te halen (Evenepoel, Bernal, Martinez, Covi)
@ Ab Normaal, moet zeggen wel in mijn nopjes te zijn, en nog zeker niet uitgeshopt.
Van de 3 renners, hoop ik er toch wel 2 binnen te halen, ben benieuwd.
De twee laatste targets zijn binnen, oef! Met nog een budget van 3400 voor slechts twee plekken durfde ik niet voor Vingegaard of Roglic te gaan, want als ik die gemist had zou er na deze ronde ongeveer niets meer over blijven in de +1000 categorie... Dus maar ingezet op Hirschi (hopelijk was 2023 geen eenmalige uitschieter) en zwaar overboden op Waerenskjold, een talent met groot groeipotentieel.
Team Limal staat er. In de 3e ronde meer overboden dan ik gewenst had, maar globaal gezien tevreden met de selectie.
Oef, hier ben ik iets te opportunistisch geweest, al heb ik met Bevin wel een mooi koopje denk ik.
Voor Mohoric 1351 geboden, en daarmee mooi 2 bieders van 1350 afgetroefd, alleen kwam Sies toen even 1612 kapot slaan op de bar :o
Buitrago ook veruit te weinig geboden, daar kan ik alleen maar vrede mee hebben.
Nu eens kijken wie ik nog wil binnen halen met het fortuin dat ik heb.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.