WIELERMASTER CQ-SPEL 2024 – DIVISIE 2

1 2 ... 6 ... 10 11
Chasse_patate

Kak ik pak alleen maar mis

Chasse_patate

Ronde 3 verzonden

Sies

Ronde 3 ook verzonden!

Baskeee

Done!

Noordbiker

Bod 3 verstuurd.

2 x verrast.
Ronde 1 met slechts 1 aankoop.
Ronde 2 met maar liefst 8 aankopen, waarvan ik echt niet had verwacht sommigen van hun binnen te halen (Evenepoel, Bernal, Martinez, Covi)

@ Ab Normaal, moet zeggen wel in mijn nopjes te zijn, en nog zeker niet uitgeshopt.
Van de 3 renners, hoop ik er toch wel 2 binnen te halen, ben benieuwd.

Ajvenema

Nou, een hoop Colombiaantjes gemist, maar wel een lekkere (wel wat dure) basis gelegd deze ronde. En voor ronde 3 zie ik ook wel weer wat leuke opties:)

Jo0dj3

Matige biedronde 2 voor mij. Baal vooral van het gemis van Gregoire, waar ik nog een extra stap van verwacht komend jaar. Gefeliciteerd @VincentK!
Nu wordt het volle competitie voor de resterende parels in ronde 3.. .zoek er nog 5...

bbflood1

17 goedgekeurde Boden.

@Katje: Mail gestuurd

Ajvenema

Is er iets mis met mijn bod @bbflood?

Laatst gewijzigd
bbflood1

Nee hoor Ajvenema.

Ajvenema

Ok, ik zag het V'tje net nog niet. Nu wel:)

kartje

'@bbflood1 heb teruggemaild!

bbflood1

'@kartje Vreemd, nog niks binnen

Ab Normaal

Bod verstuurd.

bbflood1

Het wachten is nog op @demeesterknecht en @Rawolf

Rawolf

3e en wie weet laatste bod heb ik verstuurd. Bedankt voor de organisatie

De Meesterknecht

Klopt het dat je mijn bod nu wel binnen hebt bbflood1?
Had ik al eerder verstuurd maar je stuurde daarna nog dat je nog niks had.

bbflood1

Alles binnen gekregen!

VincentK

Potjandorie @ Erveedeee, had je niet iets minder op Vermeersch kunnen bieden… ;-)

Limal

De twee laatste targets zijn binnen, oef! Met nog een budget van 3400 voor slechts twee plekken durfde ik niet voor Vingegaard of Roglic te gaan, want als ik die gemist had zou er na deze ronde ongeveer niets meer over blijven in de +1000 categorie... Dus maar ingezet op Hirschi (hopelijk was 2023 geen eenmalige uitschieter) en zwaar overboden op Waerenskjold, een talent met groot groeipotentieel.

Team Limal staat er. In de 3e ronde meer overboden dan ik gewenst had, maar globaal gezien tevreden met de selectie.

Laatst gewijzigd
bbflood1

Kartje en Hapsnurker hebben een hoogste bod op Vanhoucke.

Zou graag voor morgen 19:00 uur een nieuw bod ontvangen

Deadline Zondagmiddag 13:00 uur voor de 4e ronde.

Mijn bod is de deur uit.

Laatst gewijzigd
VincentK

Dank weer BBFlood! Mail vier verzonden.

ivo001

Oef, hier ben ik iets te opportunistisch geweest, al heb ik met Bevin wel een mooi koopje denk ik.
Voor Mohoric 1351 geboden, en daarmee mooi 2 bieders van 1350 afgetroefd, alleen kwam Sies toen even 1612 kapot slaan op de bar :o
Buitrago ook veruit te weinig geboden, daar kan ik alleen maar vrede mee hebben.
Nu eens kijken wie ik nog wil binnen halen met het fortuin dat ik heb.

Ab Normaal

Ja, Bevin heb je vervelend voor mij weggekaapt. Die had ik ook graag gehad.

bbflood1

Ik zie nu net dat ik een foutje heb gemaakt. Heb enkel op bedrag gecontroleerd. Hapsnurker heeft op 13 renners geboden. Zijn laatste renner is vanhoucke. Die in een gelijke stand is geëindigd met Kartje. Wil voorstellen die dan naar Kartje te laten gaan.

1 2 ... 6 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.