WIELERMASTER CQ-SPEL 2024 – DIVISIE 2

1 2 ... 8 9 10 11
bbflood1

Baskeee en Hapsnurker hebben SKA gemist.

De rest heeft zijn team compleet.

Baskeee heeft nog het hoogste budget. Stel voor dat hij hier als eerste zijn renner plaatst. Dan kan Hapsnurker daarna zijn laatste renner kiezen.

Baskeee

LAMPAERT BOERENZOON YVES

Laatst gewijzigd
Chasse_patate

Dus we mogen nu de talenten opsturen?

ivo001

'@Geel Zwarte Bril Nee. "Zaterdag vanaf 20:00 uur kunnen we beginnen met de talenten. Tot Maandag 20:00 uur"

Maillot à Pois

Klopt het dat we dan onderweg 2 deelnemers kwijtgespeeld zijn? Jammer wel.

VincentK

Ik zie in de andere groep wat regels voor de talentencup staan, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het nu werkt.

Mag je bijvoorbeeld de volle 50 punten op een talent zetten? Moet je ploeg uiteindelijk uit 3 renners bestaan? En nog een paar dingen. Ik neem aan dat we het zelfde doen als in de andere groep, dus we kunnen over een dag of twee even kijken wat daar staat (mocht het nu nog niet duidelijk zijn).

Hapsnurkers

Goedemorgen,

Dan kies ik als laatste renner SKUJINS Toms om zo de selectie rond te maken.
Kunnen we nu door naar de talenten!

Groeten Hapsnurker

bbflood1

'@VincentK ja dat mag, maar je moet wel 3 renners halen. Dus dan aanvullen met 2 renners die geen punten hebben gehaald. Je mag dan ook niet bieden op renners die vorig jaar meer dan 51 punten hebben gehaald. Zelfde regels als bij de reguliere boden

Ab Normaal

Wanneer is de deadline van de talentencup?

Sjonge Jonge

"Zaterdag vanaf 20:00 uur kunnen we beginnen met de talenten. Tot Maandag 20:00 uur."

Ajvenema

Talentencup is mij ook niet 100% duidelijk: ik neem aan dat je alleen maar mag bieden op lui die nog niet verkocht zijn? Dat het niet volledig losstaat van de rest van je team?

Maillot à Pois

'@ajvenema
Klopt. Jongens als AJ August, Alexy Faure Prost en Jarno Widar kwamen in aanmerking maar bij het gewone bieden al weggekaapt.
Eenvoudig gezegd krijg je gewoon een extra budget van 50 punten om te bieden op 3 renners geboren na 1/1/2002, die nog vrij zijn.
Het hoogste bod wint, bij een gelijk bod wint het snelste bod.
Verder is het hetzelfde als bij het normale bieden: je mag niet onder de CQ waarde bieden.
Je kan je budget vrij over je renners verdelen. Je kan ook al je budget op 1 renners bieden, en vervolgens twee keer 0 bieden op nulpunters (bvb overkomende junioren)

Met deze link vind je een lijst van 1073 renners die in aanmerking komen
https://cqranking.com/men/asp/gen/cqSubrankingRider.asp?year=9999&yb=2002&opyb=3&oneday=-1&stageraces=-1&stages=-1&cqvalue=50&ocqvalue=1&start=1

Ook nulpunters staan er in, maar omdat met de database van 2023 gewerkt wordt niet de junioren die pas in 2024 een contract krijgen bij een (development) team.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Thanks Maillot, helder!

VincentK

We mogen weer.

Noordbiker

Bod geplaatst

erveedeeee

Hier ook het bod de deur uit

bbflood1

AJVenema en ik waren te vroeg. Onze boden gaan naar tijd 20:05

Limal

Ik was het wat vergeten, maar mijn talentenbod is nu ook de deur uit.

Met Jarno Widar had ik natuurlijk al een groot talent weggekaapt voor de hoofdmacht van Team Limal, onder de naïef-hoopvolle leuze "wat goed is komt snel".

Laatst gewijzigd
bbflood1

18 binnen. Alles wat gisteren is binnen gekomen verwerkt. De rest doe ik morgenavond.

bbflood1

Eerste ronde verwerkt van de talenten

VincentK

Bedankt weer @bbflood.

Valt me mee dat er vrij gespreid geboden is. Ik had niet verwacht dat ik de enige bieder zou zijn op Miholjevic, dus heb om hem maar het volle pond geboden. Dat ik Nortoft voor 0 krijg is een meevaller. Evertsen-Herberg is een opvul gok. Op PCS zag ik dat zijn vader vroeger ook een redelijk rondje kon fietsen en zonen van doen het de laatste tijd in mijn twee favoriete sporten niet onaardig. Ben benieuwd of hij een punt rijdt :).

bbflood1

Even wachten met ronde 2.wil gelijk blijven lopen met D1.

Ajvenema

oeps, mispost

Laatst gewijzigd
King Kelly

Sorry, ik heb blijkbaar niet goed gekeken in de beschikbare rennerslijst.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Dekselse @Limal, eerst Widar al wegkapen vóór de talentencup, en mij nu overbieden voor Chamberlain...

En ook m'n contractverlenging voor Vlad Van Mechelen gaat niet door. Back to the drawing board.

@Ab: groot talent hoor, Albert Philipsen, maar volgens mij rijdt ie volgend jaar nog bij de junioren...

1 2 ... 8 9 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.