CQ-Snake Draft

1 2 ... 16 17 18 19
Silent Hill

We zijn nog maar november, Arry. Begin januari zou zelfs ook nog ok zijn. Doen, Arry ! (als je tijd hebt, natuurlijk)

Laatst gewijzigd
Sies

Ik zou eventueel, als het voor Arry een te druk moment is wel een variant hierop kunnen organiseren aangezien ik al een format klaar heb liggen van een spel dat ik al met vrienden speel. 

Wel is het voor mij een vereiste om dit spel via mail, discord of WhatsApp groep te spelen omdat ik gewoon niet zo vaak meer hier kom en ik op werk niet op deze site kan/mag.

Bij voldoende animo en een vrijbrief van Arry wil ik best mijn spel uitleggen en bekend maken.

Arry1338

Ga je gang!

Sies

Oke, lets go! 

Let op, het is een meerjarenspel!

Compacte regels zijn als volgt:

• draften volgens snake volgorde (abba)
  • Draftvolgorde zal voorafgaand bepaald worden dmv loting
  • Waardes worden bepaald door de CQ lijst van 1 november (of de eerstvolgende die na die datum uitkomt)
  • Budget is 9000 CQ punten; een team bestaat uit 15 renners.
  • Na het seizoen kan je een renner verkopen tegen het gemiddelde van de aankoop waarde en de nieuwe waarde.
  • Nieuwe seizoen kunnen gaten worden opgevuld dmv een nieuwe draft, waarvan de volgorde bepaald wordt adhv de omgekeerde ranglijst, uiteraard binnen je budget.
  • Puntentelling volgens mijn CQ spel, deze zal gedeeld worden aan de deelnemers.
  • Plek voor min 10 en max 15 spelers.

Deelnemers:

1. Sies x
  2. Mithrandir x
  3. Maillot a pois x
  4. Arry1338 x
  5. Erveedeeee x
  6. Vernis x
  7. Flowtosti x
  8. Rahim Vlasblom x
  9. BlingSagan x
  10. Ezequiel x
  11. Bastaix x
  12. Hofsje x
  13. Noordbiker x
  14. Peter Post Forever  x
  15. Heuvelcolombia 

Bedenk goed of je je voor meerdere jaren wil committeren aan dit spel, uitvallers zijn lastig op te vangen. Hou er ook rekening mee dat de updates hoogstwaarschijnlijk in een WhatsApp groep gedeeld zullen worden.

Laatst gewijzigd
Mithrandir

Ik ben er graag weer bij!

Maillot à Pois

ik doe mee

Arry1338

Check

Silent Hill

Held !

Schrijf mij maar op !

erveedeeee

Ben er graag bij

Flowtosti

Klinkt interessant. Ik doe mee!

Rahim Vlasblom
admin

Zet me er maar bij

vernis

Ik doe ook graag mee

Silent Hill

Wel is het voor mij een vereiste om dit spel via mail, discord of WhatsApp groep te spelen

Ik dacht oorspronkelijk dat enkel de biedingen op die manier gingen gebeuren, maar als het gehele spel zelf niet hier op WF gespeeld wordt, dan mag je mij schrappen. Ik was iets te snel. Sowwee.

BlingSagan

Lijkt me leuk. Count me in!

Sies
Silent Hill
[quote]Wel is het voor mij een vereiste om dit spel via mail, discord of WhatsApp groep te spelen[/q...

Ik ga werken met een gedeeld excel bestand, dus als er iemand is die vanuit daar met enige regelmaat een tussenstand wil plaatsen is het voor mij ook prima natuurlijk, dan is WhatsApp of mail geen noodzaak.

ezequiel

Ik vond dit wel een leuk spel vorig seizoen en wil met deze nieuwe opzet ook wel meedoen!

vernis

Budget is 9000 CQ voor hoeveel renners?

Sies
vernis
Budget is 9000 CQ voor hoeveel renners?

15 renners

Limal

Ik vond dit vorig jaar een heel leuk spel (zeker de biedfase), dus bedankt dat je het voortzet, Sies.

Zelf pas ik voor de off-forum versie, maar ik wens jou en alle deelnemers veel plezier en succes!

bastaix

Ik doe graag mee

hofsje

Als er nog ruimte is ,wil ik het ook wel proberen 

Sies

Nog 3 plekken

Noordbiker

Kom maar op, ben ik vorm voel ik 😜😅

Sies

Als iedereen die meedoet mij een pb wil sturen met zn 06 nummer dan vorm ik een appgroep zodra we gaan starten.

Nb. Mensen met een x achter hun naam heb ik t nummer van

Laatst gewijzigd
Noordbiker

1 2 ... 16 17 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.