Avond etappe is altijd wel een leuke afsluiter van de dag. Beetje ernst, beetje leut van alles wat. Ik zie hierboven de naam van Smeets verschijnen, sport kijken is een stuk leuker geworden sinds die man van het scherm verdwenen is. Dat was voor mij een reden om accuut de knop om te draaien, hahaha ik zal me verder van commentaar op die man onthouden, ik ben meestal genuanceerd maar er zijn uitzonderingen.
"Die Ebbinge vond ik wat storend." Irritant dat soort figuren uit 'de tv-wereld'. Omdat zo iemand er (vooral) ook zit om zich te profileren en vaak wielerkennis ontbeert zou vrijwel iedereen hier op het forum een interessantere toevoeging zijn. Niet dat ik daar op zou zitten te wachten, maar toch.
Wegen die paar Diederik Ebbinge fans die hiervoor speciaal afstemmen op de Avondetappe nou echt op tegen het verlies van kennis en irritatie bij de kijkers die willen horen van mensen uit de sport?
En wat een kwast ben je als je daar gaat zitten als nitwit, maar goed, dat geldt ook voor al die b-acteurs en stand up comedians die aanschuiven bij CL wedstrijden fo van het NL Elftal.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.