Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 73 74 75 76
josemanuelfuente

En maar wachten op de Avondetappe .....

Poeksel

De rebus, is dat de nummer 25 van het Italiaans kampioenschap?

SprintMaster

Goed gevonden!

SprintMaster

Komisch moment bij de NOS: de rebus per ongeluk verklapt!

josemanuelfuente

Alleen Nijs was gisteren de moeite waard bij de Avondetappe

Bimbo Visma

Dat was niet per ongeluk, hoor

Atapumafanclub

Nijs is top. Die Ebbinge vond ik wat storend. R.Kneteman kan mij ook niet bekoren.

Ook na zoveel jaar mis ik M.Smeets. D. de Graaf kan wat mij betreft de sfeer niet neerzetten.

Gelukkig is er nog Herman van der Zandt. Zou wat mij betreft op de stoel van Dione mogen plaatsnemen.

SprintMaster

Dione kan een uitzending niet zakelijk genoeg leiden waardoor er vaak niet diep genoeg op onderwerpen wordt in gegaan. De gasten verstoren de boel ook vaak trouwens. Karl kan dat in Vive le Velo wel.

Laatst gewijzigd
Whyze Katje

Avond etappe is altijd wel een leuke afsluiter van de dag. Beetje ernst, beetje leut van alles wat. Ik zie hierboven de naam van Smeets verschijnen, sport kijken is een stuk leuker geworden sinds die man van het scherm verdwenen is. Dat was voor mij een reden om accuut de knop om te draaien, hahaha ik zal me verder van commentaar op die man onthouden, ik ben meestal genuanceerd maar er zijn uitzonderingen.

Laatste man

Nijs is altijd wel de moeite waard. Herman goed, maar zie ik liever het programma presenteren. Dionne heeft het niet (draaiboek type) en Knetemann is zoveel op tv dat ze steeds meer een act wordt.

oborobo

Kneteman was ook al bij Sporza en maar ratelen.

Maillot à Pois

Ik vond Knetemann dan weer een uitstekende en aangename gaste bij Vive le Vélo. Zei wat mij betreft zinnige dingen, dus laat maar lekker ratelen.

Laatste man

Vandaag was het best oké. Ze praat alleen wel graag door een ander heen. En Avondetappe, VlV, analyse NOS de finish, Radio Tour, commentator vrouwen Tour (dat kan ze goed), podcasten en Veronica Inside kan wat veel worden. Er zijn vast ook andere kundige (dames) analisten.

Maillot à Pois

Ok, dan is ze misschien wel wat too much.
Als Belg kijk ik maar zelden NOS of Avondetappe, dus die overdosis heb ik niet.

oborobo

Bij de Avondetappe is het wachten op die gast van Bladsund!

Wheely

Rox inderdaad lekker door die trage Belgen heenlullen, beetje respectloos maar wel begrijpelijk opzich.

NOAD1912

"Die Ebbinge vond ik wat storend." Irritant dat soort figuren uit 'de tv-wereld'. Omdat zo iemand er (vooral) ook zit om zich te profileren en vaak wielerkennis ontbeert zou vrijwel iedereen hier op het forum een interessantere toevoeging zijn. Niet dat ik daar op zou zitten te wachten, maar toch.

Wegen die paar Diederik Ebbinge fans die hiervoor speciaal afstemmen op de Avondetappe nou echt op tegen het verlies van kennis en irritatie bij de kijkers die willen horen van mensen uit de sport?

En wat een kwast ben je als je daar gaat zitten als nitwit, maar goed, dat geldt ook voor al die b-acteurs en stand up comedians die aanschuiven bij CL wedstrijden fo van het NL Elftal.

Maillot à Pois

Ik vond Rox totaal niet respectloos. Gewoon de sterkste gast gisteren. Tov van de tv regisseur die dacht dat Philipsen die nare val in Polen maakte, was dat ook weer niet zo moeilijk.

oborobo

Top Jip van den Bos bij Oranjezomer.
Wat een plaatje!

pirazzi

Gisteren was Yoica de Kock bij Vive le Velo ook een plaatje, of was het donderdag.

oborobo

Roxanne wordt nu wel heel irritant, zat er gisterenavond bij de Avondetappe de hele tijd tussen door teratelen. Je zag de irritatie bij de andere gasten Adrie van der Poel en Sven Nijs.
Alleen deze 2 was prima geweest.

Laatste man

Herman top, liet de gasten lekker uitpraten en wat toevoegen. Minder script. Adrie en Sven prima als analist.

Madame Knetemann is ook toe aan een rustdag.

Laatst gewijzigd
$kedel

Ik snap er al jaren helemaal niets van met dat Knetekind. Hetzelfde voor mevr de Vries, ze kennen niets van de sport en niemand zit op ze te wachten.

Wheely

Toch bizar, kijk je de Avondetappe, zit die Karl daar doodleuk aan tafel met Dumoulin en vertellen ze op de valreep dat ze de volgende dag met zijn tweetjes bij Vive le Velo zijn. Het was nog een leuke uitzending ook.

Klootje Kriekeljon

Podcastje Wuyts en Vlaeminck (of Boonen) met Thijs Zonneveld was genieten geblazen.

Michel Wuyts die eens inhoudelijk tegengas krijgt. Was spannend om naar te luisteren. En ik zou het veel vaker willen horen die 2.

1 2 ... 73 74 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.