MEGAFLITS WORLD TOUR MANAGER 2024

1 2 3 4
Flowtosti

Hey! Doe graag ook dit jaar weer mee!

 

De Meesterknecht

Team ingestuurd. Hopelijk akkoord.

Gerrit Glomser

Ga met de kerstdagen eens puzzelen

rimenno

Doe ook graag mee!

rensie Wolters

Ik doe ook graag mee

Bonorrie

Ben ook graag weer van de partij :)

 

Rabbiej

Vanavond ook even aan het puzzelen geweest. Mijn team komt er ook aan.

Pasta

Ik doe ook weer graag mee

Ab Normaal

Gisteren flink gepuzzeld. 28 van de 32 plekjes al ingevuld, inclusief mijn neo's. 
Eerst maar eens kijken of er wat meer programma's op ingevuld gaan worden de komende weken. 

Tom Cockpid

Ik doe ook weer mee! Is de einduitslag van 2023 al bekend?

tempo789

Ik doe ook graag weer mee.

John Berger

Team verstuurd. Iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond 2024. 

Arry1338
Tom Cockpid
#35
Ik doe ook weer mee! Is de einduitslag van 2023 al bekend?

Jef heeft er zonder verklaring voor gekozen plots nergens meer op te reageren. Misschien heeft hij ruzie met iemand binnen Wielerflits of speelt er iets anders, maar we zijn er in ieder geval allemaal de dupe van. Ga er maar niet vanuit dat het nog komt. 

erveedeeee

De eerste twaalf teams zijn verwerkt, in de eerste post kun je zien of je team goedgekeurd is.

Al 169 verschillende renners

ivo001

Ik zet het in mijn agenda om dit weekend een team samen te stellen :)

coolietje

Doe ook graag mee, zal dit weekend ook eens puzzelen !

Ab Normaal

Hi erveedeeee, ik heb mijn team klaar. Is ingezonden ingezonden en niet meer wijzigbaar?

Niet dat ik van plan ben steeds te wisselen (heb ik zelf ook een hekel aan als dat steeds gebeurd), maar als een renner geblesseerd raakt zoals Penhoët gisteren, zou ik 'm nog graag willen wisselen.

Kan ook gewoon wachten en je het team op de 15e mailen. Wat heb je liever?

erveedeeee

Hoe eerder hoe beter wat mij betreft! Geen probleem als er nog een wijziging komt.

Tom Cockpid
Arry1338
#38
Jef heeft er zonder verklaring voor gekozen plots nergens meer op te reageren. Misschien heeft hij r...

@Arry1338 Spijtig, maar misschien is er iets voorgevallen inderdaad. Ik heb helaas komende week weinig tijd, om bv. de top-10 van 2023 nog uit te rekenen. Maar wie weet.

erveedeeee

15 teams binnen. Daar kan nog wat bij!

bbflood1

Doe ook graag mee.

BXMR

Ik doe ook graag mee. Heb mijn team zojuist verstuurd.

ditisdavid

Ik ga hier denk ik ook nog even een team voor in elkaar draaien. Worden punten die zijn behaald tussen 1 en 15 januari ook bij je score geteld? En mag je ook meer dan 5 neo's opnemen? Asking for a friend ;)

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Ja en ja :-) 

ditisdavid

Team ingestuurd.

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.