Ploegleider Klassiekerspel 2024

Emootje
Heipaal
#24
Hoe heeft iedereen het in de eerste ronde gedaan? Ikzelf 115 punten. Prima start. 😁

Ik 54, maar daar komen dan nog 33 punten bij. Maar 115, prima!

Vinniesmittie

Zelfs 118 puntjes hier! Goede start, maar hoop dat ik niet teveel heb gefocust op eerste koersen

Poeksel

Mijn hele planning in de war: ik had Bernal vanaf het begin in mijn selectie, speciaal voor de Strade. Nu moet ik kiezen of ik hem vervang voor deze koers...

Vinniesmittie

heb nu 3 B-sprinters voor Brugge de Panne in de selectie, twijfel wat ik na MSR zal gaan doen qua wissels. Misschien nog 1 erbij in wisselen of al voorsorteren op E3 en verder. Hoeveel sprinters nemen jullie mee?

Vinniesmittie

Wilde eerst Philipsen erbij pakken al voor MSR (en dus daarna BdP), maar denk toch dat hij geen kans maakt in MSR, heb ik toch liever Pedersen erbij nu.

Bob

Ik heb tot nu toe 124 en 131 gescoord. Daar gaat een dramatische score bijkomen voor Brugge - De Panne. Daar heb je zulke andere renners voor nodig, dat ik maar voor gekozen heb daar slecht te scoren. Ik heb Cavendish en Govekar op de bank zitten voor de wedstrijd (beiden 1 punters) en daar komen dan nog 2 wissels bij. Dat zouden wel eens Merlier en Philipsen kunnen worden.

Poeksel
Bob
#31
Ik heb tot nu toe 124 en 131 gescoord. Daar gaat een dramatische score bijkomen voor Brugge - De Pan...

Waarom denk je daar slecht mee te scoren? Die wedstrijd is voor iedereen een probleem....

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik snap hem nu, Cavendish rijdt 'm niet en Govekar is waarschijnlijk niet de sprinter van dienst voor Bahrain.

Bob

Ah zie nu dat Cav hem inderdaad niet rijdt. Zonde, was de enige reden dat ik hem had opgenomen in mijn ploeg. Govekar is nu ook een teleurstelling aangezien Bauhaus is toegevoegd. 2 miskopen dus.

Vinniesmittie

Jammer dit zeg, had Cavendish speciaal voor BdP genomen! Hele ploeg zelfs afwezig zie ik, lijkt wel geruild met UnoX. Maar die gaan van start met een B ploeg zo te zien

Vinniesmittie

Frustraties lopen alweer op hier: vd Berg besluit toch maar ronde v catalonie te gaan rijden ipv BdP en GW. Gŕrrr.....

 

Poeksel

Ja vervelend dat die renners helemaal geen rekening houden met de planning van deelnemers aan Ploegleider. Ik had hem ook op de planning staan voor de dubbel MSR-BdP, maar het is Pithie geworden.

Ik heb ook nog Van der Poel ingebracht voor Pidcock. Mocht de laatste winnen mogen jullie me uitlachen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Nou, die wissel heeft me voornamelijk teampunten opgebracht ;)

dawizz

Heb vanmorgen last minute Pidcock ingebracht voor Philipsen 🙄🙄🙄

Poeksel
dawizz
#39
Heb vanmorgen last minute Pidcock ingebracht voor Philipsen 🙄🙄🙄

Daar snap ik (los van de uitslag van vandaag) niets van. Dan heb je sowieso komende woensdag een renner minder dan je had kunnen hebben? 

dawizz

Ja correct.

Was niet een heel goed doordachte wissel, maar had last van fomo wat Pidcock betreft. Mis nu idd een goedkope b-sprinter a.s. woensdag, Philipsen komt er uiteraard wel weer in...

Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Bob

Herkenbaar dit. Ik had list minute besloten Pidcock te laten staan ipv Pedfersen inbrengen. Zo kon ik mijn wissel gebruiken om Cav eruit te gooien voor Pithie. Inmiddels heeft Cav besloten om ook Gent Wevelgem te gaan rijden, maar goed Pithie ook.

Poeksel

@Bob Goeie kans dat Pidcock + Pithie meer opleveren voor MSR en BdP dan Pedersen + Cav. Wel kost het je nog een extra wissel daarna (Pedersen rijdt E3, GW etc., Pidcock niet).

Bob

Zucht, Cav is net toegevoegd aan BdP. Dan had ik beter Valter kunnen wisselen voor Pithie.

 

Edit: hij is inmiddels weer geschrapt voor BdP.

Laatst gewijzigd
Nokere Koerse

Blij dat ik gisteravond nog Stuyven in mijn team heb gezet. Volledige top-3 present! 😁

112 puntjes voor E3 vind ik niet slecht.

Willem Dam

Wie zouden jullie in je team zetten als outsider voor Dwars door Vlaanderen? Ik denk aan Lazkano, maar twijfel nog een beetje. Of zou ik voor Bettiol gaan?

dawizz

Mede dankzij eenpunters Morgado en Sheenan toch nog 106 puntjes gesprokkeld en gestegen naar plek 41...

Poeksel

De top vijf in mijn team, op zich mooi. Toch baal ik een beetje, ik had gisteren Rex ingebracht voor Pithie (en Turner laten staan).

Heipaal

Geeindigd met 1054 punten. Niet slecht wetende dat ik bij twee koersen vergeten heb mijn team aan te passen. Op naar de Giro!

dawizz

Hier 1130, net geen top 100 gehaald helaas 

 

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.