Rommelige site....

1 2 »
Avatar of
Maxim Horssels
admin
Klootje Kriekeljon
#22
Dat je de podcast aan kunt klikken in de gele balk maar het forum niet, is op zijn zachtst gezegd ee...

Het forum staat er niet iets boven in de witte header, ook vanaf iedere pagina te beanderen.

Klootje Kriekeljon

Moet eerlijk zeggen dat ik dat nog nooit heb zien staan. Moest altijd met een omweg. Ik zie die pagina dus ook voor het eerst. 

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Overigens over kapotte links gesproken, als je vanuit het forum op "Wedstrijdverslagen" of "voorbeschouwingen" klikt stuurt de link je naar https://forum.wielerflits.nl/nieuws/category/voorbeschouwingen/
Hij blijft zoeken binnen het forum domein. 

Wheely

Wouter Van hout
Raul Alcala
#25
Wouter en co hebben zeker wel een punt met zelf reageren vs het grote aantal artikelen, en het snell...

Het is komkommertijd, maar de overwinning van Olav Kooij van deze middag staat al weer op pagina 2 van de nieuwsberichten. En het is dat het programma van Matje breaking is en zijn eigen clickbait-kop heeft op de hoofdpagina. Want om 20.39 uur is dat bericht van 15.33 uur alweer naar pagina 2 van de nieuwsberichten. Sinds die tijd zijn er 16!! nieuwe berichten op de site gekomen (inclusief wat advertentiewerk voor dat Ride boekje).

Voor mij persoonlijk wel wat van het goede te veel....

Raul Alcala
Wouter Van hout
#30
Het is komkommertijd, maar de overwinning van Olav Kooij van deze middag staat al weer op pagina 2 v...

Dat is een spot on, Wouter. Heb de koers niet live kunnen volgen vandaag, en kwam hier na vijven voor de uitslagen. Verbaasde me er ook over dat de overwinning van Kooij alweer kattenbakvulling was verworden. Dat komt zondermeer door de toegenomen aantallen artikelen.

Je zou overwinningen zoals Kooij altijd hoger moeten waarderen dan bv de Lefèvre Flipje saga trilogie. Dus een Fifo met een Lifo systeem moeten vermengen mbt het uit het zicht laten verdwijnen van artikelen. Betekenisvollle content en clicks zo combineren dat alle partijen tevreden zijn.

@Maxim Geen idee of bovenstaande technisch uitvoerbaar is, en ik weet dat je het ontzettend druk hebt met je wielerflits werk, en je weinig tijd hebt voor al onze zieleroerselen. En anders stuur ik je een keer een bericht.

Nog wat klein bier. Als je een muziekje in het daarvoor bestemde forum plaatst, dan wordt de YouTube links niet alleen automatisch in de 'Url' sectie geplaatst, maar ook ten onrechte in die van de 'Weer te geven tekst'. 'Titel' lijkt overbodig?

@Romans, je hebt gelijk 😀

 

Laatst gewijzigd
paustovski
Raul Alcala
#31
Dat is een spot on, Wouter. Heb de koers niet live kunnen volgen vandaag, en kwam hier na vijven voo...

Ik had vandaag hetzelfde met le samyn. Kon niet makkelijk vinden wie er won. Maar op de homepage 2 keer bijna hetzelfde stuk over de lie bovenaan. Ik kom hier ook niet zoveel meer. Het is erg onoverzichtelijk geworden.

Poeksel
paustovski
#32
Ik had vandaag hetzelfde met le samyn. Kon niet makkelijk vinden wie er won. Maar op de homepage 2 k...

Klik eens op wedstrijdverslagen in het menu, daar is het verslag makkelijk te vinden.

paustovski
Poeksel
#33
Klik eens op wedstrijdverslagen in het menu, daar is het verslag makkelijk te vinden.

Als ik dat vanuit forum doe krijg ik een 404. En verder, dat soort berichten moeten op een wielernieuwssite gewoon de hele dag bovenaan blijven staan. 

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@Paustovski ze worden binnenkort hersteld. Ze werken wel vanuit de homepage van WF, alleen op het forumdeel (nog) niet. 

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.