Over een maand begint de Giro 2024. Vaak staat er op sportpools al wel een datum genoemd waarop de pool open gaat.
Helaas zie ik dit jaar helemaal geen grote wielerronde (Giro/Tour/Vuelta) voor 2024 genoemd worden op de website.
betekent dit einde oefening? Iemand die hier meer over weet?
Opvallend dat Gesink, die toch best vaak opgegeven heeft in grote rondes, zo vaak als kluns is gekozen:
4 | 174 | Robert Gesink | 0 | NEE | 48 | 20 | 181 | 0 |
Gisterenochtend stond ik nog 1e overall maar ik wist wel dat ik niet genoeg truipunten had. Uiteindelijk gezakt naar 14. Inschattingsfout gemaakt mbt Merlier. Ik dacht dat ie niet zou uitrijden en ben daarom voor Olaf Kooij gegaan. Heb in ieder geval nog wel de wielerflits subleague gewonnen :-)
Vingegaard zal een sleutelrol hebben. Zijn ze prestaties gelijkwaardig aan zijn laatste twee deelnames dan moet je hem wel in je team hebben ondanks zijn 5 punten. Is hij niet op niveau, is het een luxe knecht, team uitstraling dingetje dan is het de ideale kluns. Kan je die 5 punten toch mooi gebruiken voor andere aantrekkelijke renners.
Ik heb wel een vaste kern maar twijfel nog over de overige renners. Dat is erin en eruit, van Aert is zo'n voorbeeld. Ideaal koopje tenzij hij nergens echt mee doet, dan liever een Coquard + klassement.
Blijft nog wel even een puzzel en de definitieve keuze is het toch altijd net niet ;)
Als je sportpools leuk vindt, check dan zeker ook Het Wielerspel, met budget en vier speciale rollen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.