Sportpools 2024

robkuh84

Over een maand begint de Giro 2024. Vaak staat er op sportpools al wel een datum genoemd waarop de pool open gaat. 

Helaas zie ik dit jaar helemaal geen grote wielerronde (Giro/Tour/Vuelta) voor 2024 genoemd worden op de website.

betekent dit einde oefening? Iemand die hier meer over weet?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Bij Scorito gaat de Giro  (Italia 2024) op 18 april open. Dus het is even afwachten of rond die tijd de Giro pool bij Sportpools ook open gaat. Zie bijvoorbeeld het EK voetbal, dat begint later maar is al wel te spelen bij zowel Scorito als Sportpools.

Adelaar

Hij staat er sinds vanavond op! Fijn dat ie doorgaat, Sportpools blijft het leukste wielerspel dat er is

Laatst gewijzigd
Tuft

Bij inloggen krijg ik de volgende foutmelding:


Via klantformulier lukt het me niet om dit issue te melden:

Vazilii

zelfde hier

Vazilii

via Pools dropdown werkt het trouwens wel blijkt..

Tuft

Het lijkt inmiddels opgelost!

Poeksel

"Openingsdatum: 18 apr 2024 "

Ben benieuwd!

pirazzi

Reeds.

Timvideo

Nou, beetje jammer dat Pogacar zo goedkoop is, zeker gezien het veld. Nu krijg je dat 2990 uit de 3000 man hem erbij hebben en 10 man nemen hem als kluns. Zo krijg je direct veel minder variatie in keuzes omdat iedereen effectief maar 15 zwarte punten heeft.

Adelaar
Timvideo
#10
Nou, beetje jammer dat Pogacar zo goedkoop is, zeker gezien het veld. Nu krijg je dat 2990 uit de 30...

Tja maximaal 5 punten per renner is nou eenmaal het spel. Of vind jij dat ze Pogi 12 punten hadden moeten maken?

Poeksel

Ik denk dat hij relatief de duurste renner ooit is in het spel. Althans, ik kan me niet herinneren dat er eerder een verdeling 5-3-3-3-2 etc was. 

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.