Had lange tijd uitzicht op beter resultaat met Bittner als Secret Weapon, maar in de laatste week gingen er toch een aantal nulpunters zoals schmid overheen die de mensen boven mij veelal hadden.
Vuelta resultaten laatste jaren:
2020 - 172
2021 - 18
2022 - 965 (ik dacht, neem een keer gewaagd Carapaz als kluns, pakte verkeerd uit met bergtrui en drie ritten, ging meteen terug naar 'veilige' klunzen)
2023 - 95
2024 - 9
Best tevreden uiteindelijk, toch, zeker met vroege uitvallers als Coquard, Aberasturi en van Eetvelt.
Shoutout naar de nummer 5 van het eindklassement die DFM op de een na laatste dag zag afvallen en daarmee de eerste plaats nipt misloopt.
edit. Sportpools blijft toch een veel mooier spel dan een scorito waar ik weer eens 98.9% ben. Ik ga me op vakantie namelijk niet druk maken om iedere middag voor de start van de etappe mogelijk nog last minute aanpassingen te maken, maar wel al een aantal keer net onder de 99% of 95% geeindigd daardoor. In sportpools heb je ook het geheime wapen systeem waardoor je tot het einde van de slotetappe vaak nog kunt hopen om flink te stijgen (of juist niet, in 2021 had ik bijvoorbeeld ene Mark Padun).
Maar het blijft altijd leuk. Ik kan weer uitkijken naar volgend jaar begin van de Giro!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.