Sportpools 2024

1 2 »
pirazzi

Ik heb het voorgevoel dat Jonas Vingegaard een veel gekozen kluns gaat zijn.

SpelFaut

Hoi! Ik zou graag in deze subleague meedoen, waar kan ik de subleague code vinden?

pirazzi
pirazzi

Ja hoor, Vingegaard is na Pello Bilbao (3 zw, 527) en Jai Hindley (2 zw, 380) de meest gekozen kluns. (5 zw, 321).

Vunky
pirazzi
Ja hoor, Vingegaard is na Pello Bilbao (3 zw, 527) en Jai Hindley (2 zw, 380) de meest gekozen kluns...

Evenepoel zonder jongeren trui potentieel had ik overwogen als kluns te kiezen. Vingegaard nooit overwogen als kluns en pas op het laatst uit mijn team gehaald.

Tuft

Volgens mij zijn in de Wimbledon-pool de Kluns-punten nog niet afgetrokken bij de teams. Heb hierover een melding gedaan via het contactformulier.

pirazzi

Bij mij wel, ik heb 393 punten -10 van kluns Casper Ruud, dus 383.

Tuft

Ah ik zie het nu, top. Dan is er alleen een fout in de weergave in de tabel van de standen en op de teampagina's.

MB0002

Beetje vreemd dat de Eendagskoers ITT Olympische Spelen is meegeteld? Ik had meer dan 300 punten maar meerdere mensen hebben m niet ingevuld. Op de overzichtspagina staat de koers ook niet aangevinkt en staat er dat de koers niet meetelt maar dat er wel badges zijn te verdienen

thdv

Wordt het niet tijd om dit forum eens aan te slingeren voor de Vuelta? Het scorito-forum blijkt nu erg zinvol voor de keuzes waar de sportpoolers voor staan. Wat te doen met een Groves bijvoorbeeld?

pirazzi

Momenteel heb ik Groves als reserve. Wel vreemd dat de deadline bij Sportpools morgen om 12:00 uur is, bij Scorito is dat 17:23 uur. De startlijst is ook nog niet compleet.

Laatst gewijzigd
elrio

De verandering van de uitslag door de terugzetting van Pau Miquel is niet helemaal goed gegaan. Er staat nu wel dat Lazkano +14 krijgt, maar hij heeft maar 12 punten.

Bozenik

2e plaatsen zijn wel jouw ding dit jaar hè @Ab Normaal? Toch gefeliciteerd met weer een prachtige score.

Timvideo

Had lange tijd uitzicht op beter resultaat met Bittner als Secret Weapon, maar in de laatste week gingen er toch een aantal nulpunters zoals schmid overheen die de mensen boven mij veelal hadden.

Vuelta resultaten laatste jaren:
2020 - 172

2021 - 18

2022 - 965 (ik dacht, neem een keer gewaagd Carapaz als kluns, pakte verkeerd uit met bergtrui en drie ritten, ging meteen terug naar 'veilige' klunzen)

2023 - 95

2024 - 9

Best tevreden uiteindelijk, toch, zeker met vroege uitvallers als Coquard, Aberasturi en van Eetvelt.

Shoutout naar de nummer 5 van het eindklassement die DFM op de een na laatste dag zag afvallen en daarmee de eerste plaats nipt misloopt.

edit. Sportpools blijft toch een veel mooier spel dan een scorito waar ik weer eens 98.9% ben. Ik ga me op vakantie namelijk niet druk maken om iedere middag voor de start van de etappe mogelijk nog last minute aanpassingen te maken, maar wel al een aantal keer net onder de 99% of 95% geeindigd daardoor. In sportpools heb je ook het geheime wapen systeem waardoor je tot het einde van de slotetappe vaak nog kunt hopen om flink te stijgen (of juist niet, in 2021 had ik bijvoorbeeld ene Mark Padun). 

Maar het blijft altijd leuk. Ik kan weer uitkijken naar volgend jaar begin van de Giro!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal
Bozenik
2e plaatsen zijn wel jouw ding dit jaar hè @Ab Normaal? Toch gefeliciteerd met weer een prach...

Ja, en weer op twee puntjes. Lijk wel op een zekere Joop Z. 

Timvideo

Jij ook goed bezig Ab. Volgend jaar weer nieuwe kansen.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.