CQ-Giro biedspel 2024

1 2 3 4 5 6 7
Arry1338

In de 2e post plaats ik de deelnemerslijst. Zal de veranderingen op PCS bijhouden en de post regelmatig updaten.

Arry1338

Indien Ajvenema, Sammysosa en Thomberg niet bevestigen cq deelnemen doen de huidige 3 reserves mee. Dat betekent dat er nog 2 plekken zijn die in ieder geval een plek in het Tourspel bemachtigen en 3 opties bij nog een aantal niet deelnemers. Dus meld je vooral nog aan!

Ajvenema

Hoi, sorry, ik doe weer mee!

Thomberg

Sorry voor late reactie, ik doe ook mee!

Arry1338

De voorlopige startlijst staat eindelijk aardig volledig (voor zover hij klopt) op pcs! Het voorbereidende werk kan beginnen!

Sammysosa

Ik heb WF uit mijn bookmarks verwijderd en kom hier eigenlijk nooit meer, en zeker niet op dit gedrocht van wat ooit een fantastisch forum was maar werd door Ab vriendelijk maar zeer dringend verzocht me aan te melden. Ik maak graag een uitzondering voor je Arry, dus bij deze doe ik graag een laatste keer mee

ivo001

Ok, dan hoef ik niet na te gaan denken over een bod. Genoeg andere spelletjes om te spelen, dan proberen we het weer met de tour!

Arry1338

@Sammysosa 

Ik ben blij dat je nog eens meedoet. Begrijp je frustraties rond de site ook volledig. Jammer om te zien dat de spellen op het forum ook lijken te verdwijnen als sneeuw voor de zon. Welk ander medium gebruiken mensen (buiten Scorito) voor dit soort spellen, denk ik dan?

 

@Ivo001

Als je geen bod stuurt voor de 1e ronde heb ik je ook niet als reserve en reserveer je ook geen plek voor de Tour. Maar het is natuurlijk aan volledig aan jou. 

Arry1338

Ik heb de deelnemerslijst aangepast in de 2e post. Maak er vooral gebruik van! Ploeg - Renner - CQ Waarde

VincentK

Mijn eerste biedingen zijn de deur uit!

BrackenRidgeCycling

Ook mijn eerste bod verstuurd

ivo001
Arry1338
#33
@Sammysosa  Ik ben blij dat je nog eens meedoet. Begrijp je frustraties rond de site ook volle...

In dat geval ga ik mij er zeker over buigen, was dat eventjes vergeten :)

Ab Normaal

Bod verstuurt! Nu gaat het lange wachten beginnen. 

pirazzi

Reserve voorlopig.

Arry1338

Ik stuur mijn bod naar Ab!

AUB geen bod delen met iemand anders. Mocht er iets veranderen in de startlijst en je wilt je bod aanpassen dan heeft de gedeelde kennis invloed op jouw kans om een juiste nieuwe keuze te maken. Dit is niet wenselijk!

Laatst gewijzigd
Arry1338

Er is nog 1 plek voor een reserve die met het insturen van een lijst zich in het slechtste geval kwalificeert voor de Tour. 

De eerste lijsten komen binnen en zijn verwerkt. 

Laatst gewijzigd
Limal

Mijn eerste bod is ook binnen. Fingers crossed nu dat Van Aert, Evenepoel en Vingegaard alsnog starten! (grapje)

JDV21

Ik heb mijn 1e bod verstuurd! Dank je voor het overzicht van renners en punten op pagina 1, Arry! Erg handig!

Arry1338

Nog 48 uur tot de deadline!

Ik heb vanavond geen tijd meer om de mails van Limal, Jdv21 en vernis te verwerken, maar ik heb ze in goede orde ontvangen. Dit maakt dat ik nu van 9/24 deelnemers iets ontvangen heb, en nog van 0 reserves een lijst binnen heb.

 Sta je dus niet op de lijst van de reserves of deelnemers loont het misschien nog steeds om een bod te sturen!

Arry1338

Nog 25,5 uur. Ik heb nog een hoop lijsten te ontvangen!

Arry1338

Laatste *BUMP*
Nog zo'n 10 uur tot de 1e deadline. Doe mee!

kokkie1975

bod verstuurt.

pirazzi

Ook bod verzonden.

ivo001

Ik ben er mee aan de slag, dus mijn bod mag je voor 22:00 verwachten.

Thomberg
Arry1338
#33
@Sammysosa  Ik ben blij dat je nog eens meedoet. Begrijp je frustraties rond de site ook volle...

Ik denk dat voor de meeste spellen nu een Discord wordt aangemaakt. Sinds ik fanatiek meedoe met de Scorito Battle of the Subleagues zit ik al nooit meer op het forum. Zeker na de dramatische wijzigingen niet.

Het spel is qua puntentelling flink veranderd zie ik. Leuke puzzel!

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.