Ik heb WF uit mijn bookmarks verwijderd en kom hier eigenlijk nooit meer, en zeker niet op dit gedrocht van wat ooit een fantastisch forum was maar werd door Ab vriendelijk maar zeer dringend verzocht me aan te melden. Ik maak graag een uitzondering voor je Arry, dus bij deze doe ik graag een laatste keer mee
@Sammysosa
Ik ben blij dat je nog eens meedoet. Begrijp je frustraties rond de site ook volledig. Jammer om te zien dat de spellen op het forum ook lijken te verdwijnen als sneeuw voor de zon. Welk ander medium gebruiken mensen (buiten Scorito) voor dit soort spellen, denk ik dan?
@Ivo001
Als je geen bod stuurt voor de 1e ronde heb ik je ook niet als reserve en reserveer je ook geen plek voor de Tour. Maar het is natuurlijk aan volledig aan jou.
Nog 48 uur tot de deadline!
Ik heb vanavond geen tijd meer om de mails van Limal, Jdv21 en vernis te verwerken, maar ik heb ze in goede orde ontvangen. Dit maakt dat ik nu van 9/24 deelnemers iets ontvangen heb, en nog van 0 reserves een lijst binnen heb.
Sta je dus niet op de lijst van de reserves of deelnemers loont het misschien nog steeds om een bod te sturen!
Ik denk dat voor de meeste spellen nu een Discord wordt aangemaakt. Sinds ik fanatiek meedoe met de Scorito Battle of the Subleagues zit ik al nooit meer op het forum. Zeker na de dramatische wijzigingen niet.
Het spel is qua puntentelling flink veranderd zie ik. Leuke puzzel!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.