'Bespreek hier' naar het forum

1 2 »
esims2.0
Wijsgeer
#25
Ach, MaGarin. Feedback en de WF-redactie gaan niet zo heel goed samen. Zal wel weer net zo'n verhaal...

Als dit een dialoog met zichzelf is, op anderen afgaand, en ik denk ook dat dat zo is, dan is dit wel heel kinderachtig.

MaGarin
esims2.0
#26
Als dit een dialoog met zichzelf is, op anderen afgaand, en ik denk ook dat dat zo is, dan is dit we...

Heb jij je nou ook al laten hersenspoelen door de ongekend ziekelijke haatcampagne richting mij?

 

esims2.0

De donkere kamer van Damokles is de vijfde roman van de Nederlandse schrijver Willem Frederik Hermans.

Na de Duitse inval in 1940 maakt de Voorschotense sigarenwinkelier Henri Osewoudt kennis met Dorbeck, een luitenant en later een verzetsman die Osewoudt betrekt bij verzetsactiviteiten. Na de bevrijding wordt Osewoudt onverwacht beschuldigd van collaboratie en kan zichzelf alleen vrijpleiten als hij weet aan te tonen dat de onvindbare Dorbeck geen verzinsel is. Met deze roman verwierf de auteur nationale erkenning.

Bron: Wikipedia

kraamverlof
esims2.0
#28
De donkere kamer van Damokles is de vijfde roman van de Nederlandse schrijver Willem Frederik Herman...

???

Raul Alcala

Meelijwekkend figuur die Wouter, ga weg en neem al je accounts mee

Romāns Vainšteins

Ik heb het boek gelezen, een soort voorloper van fight club. Vind het met name conceptueel echt een topboek.

 

ot, want dat is het nu. Ik weet niet of 2=1 maar acht 'ze' er wel toe in staat. Mensen die steeds weer nieuwe namen hebben op fora per definitie verdacht. De stap naar 8 dotanlovers is zo gemaakt.

Poeksel
Wijsgeer
#25
Ach, MaGarin. Feedback en de WF-redactie gaan niet zo heel goed samen. Zal wel weer net zo'n verhaal...

Gaat heel goed samen. Ze lezen wat MaGarin vindt en doen dan het tegenovergestelde. Over het algemeen een heel verstandig beleid. Probeer maar eens.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

En dan te beseffen dat Magarin nooit op de chat aanmwezig is, oh wacht....

FDJ

Het is bij Wijsgeer Garin van Hout ook nooit goed of het deugt niet. Dat geklaag is echt niet te harden.

Vind het zo prima. Die chat was te vaak een soort afvalbak voor allerlei onzin. 

 

kraamverlof

@beheer: misschien wordt het eens tijd om een verwijderknop (naast rapportageknop) te maken, net als bij reacties onder artikelen. Zodat enkele flitsers hun eigen spinsels weer kunnen verwijderen, waaronder alle rotzooi van de romein en de nasibal.

Romāns Vainšteins

Sprak het niet eens zo talentvolle stokertje Kraamverlof.

Wat ik maar wil zeggen: 'bagger' is volkomen subjectief, A wil B er af en B wil A er af want 'bagger'. Ik doe daar niet aan mee, geef wel vriendelijk aan wat ik, op persoonlijke basis, bagger vind maar verbind daar geen opdrachten richting de redactie aan.

In tegenstelling tot naampjeveranderen, dat vind ík dan weer schokkend en ontoelaatbaar. Zo heeft iedereen zijn eigen ding, zeg maar.

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Romāns Vainšteins
#36
Sprak het niet eens zo talentvolle stokertje Kraamverlof. Wat ik maar wil zeggen: 'bagger' is volko...

zie hier weer het bewijs!

SprintMaster

Tja mensen, denken jullie nu echt dat de redactie zich met allerlei fitties gaat bezig houden? Die hebben echt wel wat beters te doen. Het zou mooi zijn als er bij het begin van de Giro een betere site staat en dat er wat meer (sociale) controle is. 

kraamverlof
SprintMaster
#38
Tja mensen, denken jullie nu echt dat de redactie zich met allerlei fitties gaat bezig houden? Die h...

Als ze zich daar niet mee bezig hoeven te houden, mogen de huisregels ook wel weg toch? Die zijn er niet voor niets. En ik zou niet weten wie er tegen rapporteerknop en verwijderknop is, juist dat gaat over controle.

Romāns Vainšteins

Wat is nou je punt? Dat jij wel mag vinden dat ik mijn bagger moet verwijderen maar ik niet mag vinden dat jij een talentloos stokertje bent? Mijn visie is alvast dat we dat allebei mogen vinden en dat de redactie daar verder niks mee te maken heeft.

Laatst gewijzigd
esims2.0
Romāns Vainšteins
#36
Sprak het niet eens zo talentvolle stokertje Kraamverlof. Wat ik maar wil zeggen: 'bagger' is volko...

Stokertje vind ik ook wel een goede typering, maar hij wil het zelf altijd graag on-topic houden.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.