Ploegleider

1 2 ... 7 8 9 10 »
hjtimmer

Ben wel tevreden over Dennis Froome Sagan en van avermaet.
Niet zo over bennet s yates majka en d martin.
Hoop dat Bennett afstapt dan mag een van mijn berggeiten aan de slag.

Laatst gewijzigd
lennym

Ik had geen idee dat het bestond, maar we schijnen tweede te staan in het superleagueklassement.
Ga zo door, jongens! ;-)

http://www.ploegleider.nl/dvhn/superleagues.htm

Samn Bony

'@lennym

En nu staan we eerste!

Vandaag dikke punten gescoord; 31ste in rondeklassement!

lennym

'@Samn Bony

Kijk, dat zijn de betere berichten.
Goed bezig!

hiddeboi23

En iemand van de subleague 1e in het AK

hjtimmer

Ja dat ben ik. Gaat lekker :)

Poeksel

We hebben 6 renners gelijk hjtimmer, maar jouw Dennis/Majka/Yates gaan waarschijnlijk meer scoren dan mijn Purito/Haas/Arredondo.
Wie is je eerste reserve trouwens?
Edit: dat kan ik zien, Sepulveda. Is ie ook bij mij...

Laatst gewijzigd
Samn Bony

Hier ook 6 renners gelijk aan hjtimmer, maar ook mijn kristoff/pinot/valls zullen het niet halen tegenover sagan/dennis/bennett.
Maakt Sagan toch weer het verschil.

Poeksel

Ik heb Pinot in heel veel tourpools/spellen opgenomen maar hier gelukkig niet, phew.

Poeksel

Voel je mijn hete adem al in je nek hj? ;)

hjtimmer

Haha ja ik voel heel wat deelnemers in mijn nek hijgen :)
Lees net dat van avermaet eruitgaat. Prima, dan komt mijn Joker sepulveda erin. Hopelijk stapt ook nog Dennis of bennet af. Dan komt meintjes erin.
Zou dan nog best goed kunnen gaan maar eindoverwinning gaat hem niet worden denk ik.

Poeksel

Maar zoveel beter had je team niet gekund toch? Thomas en een goede vijfpunter ipv Majka en Bennet (maar Majka heeft ook al 70 punten gehaald). Heb je al teams gezien waarvan je verwacht dat ze je passeren?

Laatst gewijzigd
hjtimmer

Das waar.. Heb niet echt naar de andere teams gekeken maar denk dat er wel 1 is met Thomas valverde of van garderen. Idd majka bennet en s yates zouden niet in het perfecte team zitten. Thomas lijkt echt DE joker dit jaar.

1 2 ... 7 8 9 10 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.