Ploegleider

1 2 ... 7 8 9 10
Timber

Arredondo, Simon Yates, Rafael Valls, Sam Bennett. De rest van de driepunters lijken me te verwaarlozen.

de wout

Elk jaar zijn er een paar verassingen bij die 1 t/5 punten zijn en veel punten binnen halen.
Wie kunnen dat dit seizoen gaan worden. S. Yates , Bennett of zijn er andere namen die jullie kansrijker achten

de wout

Welke van de 4 optie zouden jullie nemen:

Optie 1:
Froome
Contandor
Valverde
Bardet
D. Martin
Burguil
S. Yates
Sepulveda
Matthews

Optie 2:
Froome
Quintana
Pinot
Bardet
D. Martin
Costa
S. Yates
Sepulveda
Matthews

Optie 3:
Froome
Contandor
Quintana
Pinot
D. Martin
Valls
Sicard
Oss
Bennett

Optie 4:
Froome
Valverde
Rodriquez
Bardet
D. Martin
Costa
Sicard
Degengolb
Bennett

Laatst gewijzigd
RdeJonge

Sagan/Valls of Pinot/Degenkolb of Sagan/Wellens

Laatst gewijzigd
SanTheMan

pinot/ degenkolb for sure

Samn Bony

Lijstje klaar! Misschien......
Froome
Quintana
Rodriguez
Pinot
D. Martin
S. Yates
Van Avermaet
Sepúlveda
Degenkolb

lennym

'@Samn Bony
Op Van Avermaet na hebben we hetzelfde team. Degenkolb twijfel ik nog over. Heb nog geld over voor Kristoff, maar die hebben wel heel veel mensen. Een beetje afwijking kan geen kwaad.

lennym

Mochten er nog mensen zijn die graag mee willen doen met onze Wielerflits-DVHN-subleague, hier nogmaals de link:

http://www.ploegleider.nl/dvhn/subleague/wielerflits/404.htm

Samn Bony

'@lennym

De vraag is natuurlijk wie jij hebt ipv Greg en of het het waard is om een renner in te ruilen voor Kristoff nu je nog punten over hebt. Dan zou ik voor Kristoff gaan, denk ik

kenner

Wat verwachten jullie van Matthews? Hij heeft aangegeven zich volledig op de Tour te richten! Zou hij een kans maken voor de groene trui.
Daarnaast zoek ik nog een sprinter van max 2 punten, iemand een idee??

lightshining

bij deze aangemeld

lightshining

waarom geen sagan en wel froome?als ik zo vrij mag zijn

blokkie5

Hoeveel mensen kiezen eigenlijk voor een pure tijdrijder in hun selectie? Ik neig momenteel naar Malori, dat is wel een zekerheidje op een fatsoenlijke notering in de tijdrit voor weinig punten.

Poeksel

Tussen de 50 en 75 punten zal hij waarschijnlijk halen, dus punten/waarde tussen de 10 en 15. Dat is wel ok.

buunit

In welke koersen heeft Sepúlveda goed gereden, dat veel mensen hem kiezen boven renners als Nerz en Meintjes die evenveel punten waard zijn?

kenner

Van Garderen/M. Frank of pinot /martin??? Wie gaat er punten pakken?

Samn Bony

Welke Martin?

kenner

Daniël Martin

Krednaj

Pinot/Martin op zeker.

Samn Bony

Volledig eens met Krednaj

hiddeboi23

Valverde/Matthews of Quintana/Bennett?

Timber

Valverde/Matthews. Quintana zal weliswaar het wit pakken en daar extra mee scoren, maar Matthews zie ik meer punten scoren dan Bennett, die m.i. te jong is in dat sprintgeweld van de Tour.

Samn Bony

Laatste dilemma :

Degenkolb versus Majka

Wie o wie?

Timber

Majka, eindigt top tien met ook een berg punten in de bergetappes. A la Kreuziger twee jaar terug.

hiddeboi23

'@ Timber: thx. Dat was precies mijn redenatie :).

@ Samn Bony: Dat is een lastige. Sprintetappes zijn prima voor Degenkolb, maar dat zijn A/B punten. Majka zal waarschijnlijk in de C-etappes goed voorin zitten, wat waarschijnlijk mee punten oplevert. Moeilijk, maar ik zeg Majka.

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.