Wat leuk zo'n forum. Bedankt voor de tip van de wordpress site.
Ik twijfel zoals elk jaar enorm. Grote twijfel zit in sagan. Wat gaat meer opleveren. De 4 toppers, 3 toppers en sagan aangevuld met kleinere mannen of toch zoals als velen hier zeggen kies 2 toppers plus een aantal top tieners.
Mijn team zoals hij nu staat
Nibali
Froome
Contador
Quintana
Barquil
Mientjes
Kudus
Bennet
S yates
Reageer maar eens
Nou, dacht ik dat ik er eindelijk uit was, doet Bouhanni niet mee.
Had hem i.c.m. met Matthews op willen stellen.
Nu ben ik haast wel genoodzaakt om Kristoff te nemen, maar die heeft bijna iedereen al.
Heeft iemand tips voor een andere, relatief goedkope sprinter?
Demare? Coquard? Zou dat verstandig zijn?
'@Bigfoot
Er zullen denk ik niet heel veel mensen zijn met 3 v/d 4 toppers. Je zou er het verschil mee kunnen maken.
Alle vier de toppers zou ik niet doen. Zou dan eerder Sagan erbij doen.
Ik denk namelijk dat Sagan meer punten haalt dan de nummer 4 in het klassement (áls ze 1,2,3,4 eindigen).
Het vervelende is alleen dat je niet weet wie die nummer 4 zal zijn.
'@ arne Nerz heeft nog weinig laten zien dit jaar, Meintjes gaat zeker meedoen in een aantal bergetappes, maar komt tekort voor de top 20 in AK. Sepulveda is mijn eerste keuze uit dit rijtje.
@ battdev Toch maar 1 sprinter? Of eerste wissel dan maar Sinkelman opstellen? Punten zijn dit jaar meer gelijk getrokken, minder verschil tussen berg en vlak, ook voor de eindafrekening zijn er minder punten dan voorheen. Nu pakt Sagan natuurlijk wel een flink pak bij elkaar.
Verder zie ik veel top-teams voorbij komen. Blijft leuk door de beperkte keuze die je hebt. Hoop dat er nog veel verschillen tussen deelnemers van ploegleider zitten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.