Ploegleider

1 2 ... 5 ... 9 10
Poeksel

Bij dvhn:
Christopher Froome 1321
Nairo Quintana 1109
Alexander Kristoff 1039
Thibaut Pinot 1012
Tom Dumoulin 882
Simon Yates 877
Bram Tankink 861
Alberto Contador 848
José Joao Mendes 841
Nacer Bouhanni 696

Tankink en Mendes ongetwijfeld puur als opvulreserves. Geen Sagan in de top 10!

Timber

Komt door de nieuwe regels voor de groene trui en de wijziging puntentelling voor vlakke ritten bij Ploegleider. Sagan voor beide in het nadeel.

Samn Bony

'@timber

Lastig dilemma. Wellicht een lichte voorkeur voor Pinot/Fuglsang.

Tegendilemma:
Kristoff + Rodriguez versus Sagan/Coquard versus Sagan/Matthews

Momenteel staan Kristoff en Rodriguez in mijn team.

de wout

Zijn er na jullie idee ook renner die tussen de 2 en de 10 punten zitten die potentieel top 20 klassement kunnen rijden of mee kunnen in het hooggebergte.
Ik kom zelf niet verder dan D. Martin, Costa.
Majka zou het wel kunnen , maar zal het grootste deel wel voor Contandor moeten rijden.
Navarro, Barguil, Frank hebben laten zien dat ze mee kunnen in het hooggebergte , maar zijn ook wisselvallig.
Gesink en Kelderman hebben er vaak een slechte week bij zitten dus daar verwacht ik niet zo veel van.
Hoe denken jullie hier over en hebben jullie nog andere namen die mij ontschoten zijn ?

Laatst gewijzigd
zomaareens

Doet quintana al mee op de muurtjes voor de ploegentijdrit? Wat is jullie idee?

Blanc

'@ de wout, nee ik kom zelf ook alleen op D.martin en Costa, fuglsang misschien maar verwacht dat die net als majka grootste deel wel moet knechten

Dillema Matthews of Coquard of demare ? Ik heb namelijk nu alleen sagan als sprinter en wil graag nog renner die punten kan pakken in de vlakke ritten, of zeggen jullie houdt alleen bij sagan?

SanTheMan

Pfff het Sagan vraagstuk:
Kristoff en Costa
Sagan en Meintjes/Teklehaimanot
Denk om het even voor de eindafrekening!

AndyFK

'@Blanc

Misschien een extra sprinter ernaast zou geen kwaad kunnen. Welke van de drie is heel lastig, want alle drie in vorm en recent wedstrijden gewonnen/top 3 gereden. Zou denk ik toch voor Matthews gaan. Ze zijn alledrie 7 punten maar ik denk dat dat van die drie Matthews de meeste punten oplevert.

AndyFK

'@de wout

Navarro, Barguil en Frank kan je doorstrepen wat betreft top 20. Niet dat ze het niet kunnen, maar ik vind het een risico wat betreft top 20. Dan inderdaad eerder Costa, D. Martin

SanTheMan

http://www.ploegleider.nl/nhd/subleague/wielerflits/293.htm

Inmiddels vijf deelnemers voor zuid-west variant van het spel. Lijkt mij leuk als er nog meer deelnemers aansluiten.

SanTheMan

'@ Poeksel: Statistieken bij NHD: Bijna identiek aan de DVHN
1: Froome
2: Kristoff
3: Quintana
4: Contador
5: Dumoulin
6: Pinot
7: Tankink
8: Mendes
9: Bouhanni
10: S. Yates

de wout

wie gaat vermoedelijk meer punten behalen. Barguil of Costa

RdeJonge

Na vele veranderingen heb ik nu dit:

Quitana
Froome
Sagan
Pinot
Martin
Matthews
Arredondo
Yates
Nerz

Waarschijnlijk morgen weer anders haha

Zouden jullie gaan voor Sagan/Matthews of Kristoff/Rodriquez

Laatst gewijzigd
Samn Bony

Kristoff /Rodriguez

Timber

Heb uitiendelijk dit gekozen, verwacht weinig wisseling meer. Sagan erbuiten gelaten. Met de nieuwe puntentelling voor het groen, flink nadeel voor Sagan + het feit dat vlakke ritten nu meer punten opleveren in het spel heb ik voor Kristoff gekozen, lijkt me de grootste tegenstander voor Sagan. Scheelt 7 punten die ik aan de rest van mijn ploeg kon besteden.

Majka gaat gewoon een Kreuziger doen, in het kielzog van Contador top tien rijden.

1. QUINTANA, Nairo
2. FROOME, Christopher
3. PINOT, Thibaut
4. KRISTOFF, Alexander
5. BARDET, Romain
6. MAJKA, Rafal
7. YATES, Simon
8. MEINTJES, Louis
9. NERZ, Dominik

Laatst gewijzigd
Timber

Twijfel toch weer, haha. Majka met Nerz of Daniel Martin met Mathias Frank?

Samn Bony

Tsja, lastig maar dan toch Martin / Frank omdat ik een grenzeloos vertrouwen in Dan heb.

brts

Jullie weten dat die Frank steevast met dichtgeknepen remmen rondrijdt?

Samn Bony

Wie o wie volgens jullie

haalt de meeste punten : Gallopin of Dan Martin

Graag jullie advies

de wout

Wie gaat het in de bergen beter doen Nerz of selpulveda

Timber

Denk Dan Martin. Op de muur en in de bergen. Gallopin heeft teveel concurrentie in de heuveletappes en ze laten hem niet meer zo snel rijden als vorig jaar.

Nerz en Sepulveda om het even, hoewel Nerz wat pijntjes gehad heeft en Sepulveda niet. Heb zelf Nerz gekozen. Sepulveda zal eerder voor etappes gaan denk ik, omdat zijn ploeg Frans is en in de aanval gaat.

kenner

Lastige keuzes maken voor het team dit jaar.
Wie o wie wordt de Darkhorse van 2015.

Wat verwachten jullie dit jaar van Fuglsang en Van Garderen?

Twijfel nog tussen de Adam of Simon Yates.
Simon een goed voorseizoen gehad maar al lang in vorm. Zal Adam in de Tour hogere ogen gooien?

Larsdj

Cimolai of bennett?

hiddeboi23

'@kenner: Simon :)

Nog een leuke om mijn team te completeren: D. Martin of Barguil?

Timber

Daniel Martin, al is het bij hem wel vaak de vraag of ie op de fiets blijft zitten. Martin voor zekerheid, Barguil als je een gokje wil wagen.

1 2 ... 5 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.