Zijn er na jullie idee ook renner die tussen de 2 en de 10 punten zitten die potentieel top 20 klassement kunnen rijden of mee kunnen in het hooggebergte.
Ik kom zelf niet verder dan D. Martin, Costa.
Majka zou het wel kunnen , maar zal het grootste deel wel voor Contandor moeten rijden.
Navarro, Barguil, Frank hebben laten zien dat ze mee kunnen in het hooggebergte , maar zijn ook wisselvallig.
Gesink en Kelderman hebben er vaak een slechte week bij zitten dus daar verwacht ik niet zo veel van.
Hoe denken jullie hier over en hebben jullie nog andere namen die mij ontschoten zijn ?
'@ de wout, nee ik kom zelf ook alleen op D.martin en Costa, fuglsang misschien maar verwacht dat die net als majka grootste deel wel moet knechten
Dillema Matthews of Coquard of demare ? Ik heb namelijk nu alleen sagan als sprinter en wil graag nog renner die punten kan pakken in de vlakke ritten, of zeggen jullie houdt alleen bij sagan?
'@Blanc
Misschien een extra sprinter ernaast zou geen kwaad kunnen. Welke van de drie is heel lastig, want alle drie in vorm en recent wedstrijden gewonnen/top 3 gereden. Zou denk ik toch voor Matthews gaan. Ze zijn alledrie 7 punten maar ik denk dat dat van die drie Matthews de meeste punten oplevert.
Heb uitiendelijk dit gekozen, verwacht weinig wisseling meer. Sagan erbuiten gelaten. Met de nieuwe puntentelling voor het groen, flink nadeel voor Sagan + het feit dat vlakke ritten nu meer punten opleveren in het spel heb ik voor Kristoff gekozen, lijkt me de grootste tegenstander voor Sagan. Scheelt 7 punten die ik aan de rest van mijn ploeg kon besteden.
Majka gaat gewoon een Kreuziger doen, in het kielzog van Contador top tien rijden.
1. QUINTANA, Nairo
2. FROOME, Christopher
3. PINOT, Thibaut
4. KRISTOFF, Alexander
5. BARDET, Romain
6. MAJKA, Rafal
7. YATES, Simon
8. MEINTJES, Louis
9. NERZ, Dominik
Denk Dan Martin. Op de muur en in de bergen. Gallopin heeft teveel concurrentie in de heuveletappes en ze laten hem niet meer zo snel rijden als vorig jaar.
Nerz en Sepulveda om het even, hoewel Nerz wat pijntjes gehad heeft en Sepulveda niet. Heb zelf Nerz gekozen. Sepulveda zal eerder voor etappes gaan denk ik, omdat zijn ploeg Frans is en in de aanval gaat.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.