Tourzomer.nl Spel: Tour de France 2024

« 1 2
Dirk

Hi allen,

We zijn er weer erbij, de eerste renners kunnen al geselecteerd worden, de officiele startlijst komt de komende dagen.

Doen jullie weer mee?

https://www.tourzomer.nl/nl/tour-de-france-2024/pool/wielerflits

Tot snel!

Dirk

Inmiddels zijn de ploegen aardig compleet! 

Dirk

Het is erg rustig hier, iedereen druk met het EK of lekker op vakantie? 

ivo001

Ik heb gisteren een team ingevuld!

pirazzi

Je kunt je ook nog aanmelden bij de League Wielerflits, Ivo.

sporting63

Ik kan geen ploeg aanmaken, ik krijg de melding "klik op meedoen om een ploeg aan te maken"

maar er staat nergens "meedoen"

pirazzi
Laatst gewijzigd
Dirk

@sporting63 rechtsboven zie je een blauwe knop "Meedoen" of was het inmiddels al gelukt?

Dirk

Trouwens, wel echt lastig wie van de vier je in welke week speelt

pirazzi

Het team van Sporting63 kan ik niet bekijken in de Wielerflits League, dan komt de foutmelding:

404 - Pagina niet gevonden
Sorry, de pagina die je zocht is niet gevonden.

Ga naar home »

Bij de Stand (op alfabetische volgorde) is hij ook niet te vinden.

SvenVDB

Ik doe ook opnieuw mee, maar ik kan mezelf niet meer toevoegen in de wielerflits subleague blijkbaar. Hier Pogacar nog gespaard voor week 3. Of dat slim is, dat is een andere zaak. 

pirazzi

Blijkbaar kun je in meerdere subleagues meedoen want ik zie Dirk ook bij Perkoen staan. Wel vreemd dat de subleagues met maar 1 deelnemer in het klassement blijven staan; ze blijven toch op 0 punten.

Dirk
pirazzi
Het team van Sporting63 kan ik niet bekijken in de Wielerflits League, dan komt de foutmelding:...

Klopt, hij doet ook mee met https://www.koersprono.be/ ipv https://www.tourzomer.nl/ :-)

Dirk
SvenVDB
Ik doe ook opnieuw mee, maar ik kan mezelf niet meer toevoegen in de wielerflits subleague blijkbaar...

Ik heb je toegevoegd!

Dirk
pirazzi
Blijkbaar kun je in meerdere subleagues meedoen want ik zie Dirk ook bij Perkoen staan. Wel vreemd d...

Ja klopt, wel ze leuk als je meerdere vriendengroepen hebt :-)

pirazzi

Koersprono.be heeft 32 deelnemers en 0 subleagues. Sporting63 staat daar 11de met 74 punten, captain Wout van Aert. 👍

pirazzi

30 of 60 punten voor Philipsen in etappe 6 is onjuist.

Dirk

@pirazzi, ja je had gelijk, ik ga nog iets bouwen dat dit automatisch hersteld wordt indien een renner achteraf wordt teruggeplaatst

pirazzi

Oké! Fabio Jakobsen opstellen in week 2 is achteraf niet goed geweest, hij is niet bij de eerste 106 in etappe 10. (130ste geworden)

Laatst gewijzigd
Poeksel

Niet echt blij, want Ploegleider gaat slecht en ik ben vandaag geheel onnodig uitgeschakeld op het NK schaken, maar Tourzomer gaat prima. Ook vandaag weer goed gescoord.

Jakobsen heeft nog 1 kans deze week denk ik pirazzi. Maar ik heb het niet aangedurfd.

Dirk

Lekker bezig @Poeksel. Ik baal net als de rest die Philipsen niet in week 2 had denk ik, sterk begin van Alpecin.

PS. Ik heb een automatische check ingebouwd wanneer een renner achteraf wordt teruggeplaatst.

Rije Rudy

Kan het zijn dat er een fout is in de puntentelling? Alle huidige truiendragers hebben volgens mij al vanaf rit 1 de extra truipunten, of vergis ik mij? Was me net opgevallen

pirazzi

PS. Ik heb een automatische check ingebouwd wanneer een renner achteraf wordt teruggeplaatst.
Werkt dat? Zie nog Demare en Cavendish in de top 5 van 

Uitslag etappe 12

Poeksel

Inmiddels niet meer, zie ik.

pirazzi

Ja ik was wat snel, sorry Dirk.

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.