Tourzomer.nl Spel: Tour de France 2024

1 2 »
Ecko

Zo, week 3 gaat beginnen en dus ook mijn opmars vanuit de achterhoede 💪🏼 Vrees alleen dat de vluchters nu meer kansen gaan krijgen en mijn achter de hand gehouden kleppers dus niet erg veel punten gaan scoren. 

pirazzi

Pogacar staat nu op 14 ritzeges in de Tour de France, daar zal hij nog wel meer van willen halen ook al heeft hij gezegd dat hij niet het record van Cavendish gaat breken.

Poeksel

@ecko Jij bent 'Alles op de derde week' neem ik aan? Wie weet kan je nog weekwinnaar worden, al wordt niet dat bijgehouden.

@dirk Dat is dus een feature request.

Ik hoop trouwens ook nog te stijgen in het klassement, al zijn mijn ambities bescheiden: 1 plekje hoger zou ik al heel tevreden mee zijn.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik heb mijn klassementsrenners ook nog achter de hand, enkel Roglic, Pidcock, Jorgenson en Gee gebruikt.

Had Ayuso en Vlasov voor week 3 begroot, maar die zijn er inmiddels niet meer bij.

pirazzi

Pidcock is bij Scorito klassementsrenner maar aanvaller of rittenkaper past op dit moment beter bij hem. Voor de toekomst schijnt hij wel klassementsambities te hebben.

pirazzi

Carapaz bergtrui. Dat had ik niet gedacht anders had ik hem wel opgesteld in de derde week.

SvenVDB

Hier met een mooie 3e week eindsprint nog boven Poeksel geeindigd. Dit had ik niet meer verwacht.

Kopman Evenepoel i.p.v. Philipsen in week 1 had een eerste plaats kunnen opleveren, maar dat is vijgen na pasen natuurlijk.

Poeksel

Ja mijn derde week was matig. Het veelvraat zijn van pogacar wat onderschat. En Carapaz niet in de tweede week moeten inzetten.

Laatst gewijzigd
kokkie1975

Hier een prima 3e week. 't was helaas net niet voldoende om algeheel 1e te worden.

Dirk

Iedereen weer bedankt voor het meespelen, mooie tour! Tot de Vuelta :-)

@Poeksel, die weekwinnaar is leuk, ga ik toevoegen!

PS. Als iemand nog een betaalbare data leverancier weet houd ik me aanbevolen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

"Het veelvraat zijn van pogacar wat onderschat."

 

Zul je zien dat hij straks ook het criterium van Surhuisterveen wint!

John Berger

De Vuelta staat klaar, maar bij selecteren van renners loopt hij steeds vast. Problemen?

Dirk

@John, ik kreeg een andere melding binnen. Door de week feature ging het opslaan van ploegen voor elke week niet meer goed. Ik moest het data model normaliseren om de code netjes te houden. Alles werkt dus inmiddels weer :-)

Ecko

Ik ben weer van de partij! Blijft een leuk spel dat veel meer deelnemers zou verdienen.

Misschien een Tourzomer.nl Vuelta 2024 topic aanmaken? 

Dirk
Ecko
#39
Ik ben weer van de partij! Blijft een leuk spel dat veel meer deelnemers zou verdienen. Misschien e...

Leuk dat je weer meedoet, heb zojuist een nieuw topic aangemaakt :-)

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.