Wk Darts

1 2 3 »
Ragnar Lolbroek
oborobo
Drama,al 11 spelers kwijt en sta op 7,2%. Nog nooit meegemaakt in mijn hele Scorito carrière...

Hier ook al 11 spelers kwijt. Sta op 19,9%. Valt allemaal niet mijn kant uit. De Decker, zieke Dirk, Schindler, Andersen, Wessel. Allemaal al op het vliegtuig.🤬

Benzardi

Hier nog zo'n geluksvogel met 10 spelers die al uitgegooid zijn, met 2 misperen qua cappies hierdoor staan we op 44,4%.

Op naar de 2de helft 🥳

kevinraar

heb nog maar 8 man over sta op 53.5

van gerwen

humphries

littler

clayton

aspinall

rock

gurney

nebrida

wie in godsnaam caiptain maken heb 3 opties

rock speelt tegen dobey

gurney speelt tegen clayton

nebrida speelt tegen de graaf

Ben Nihilisty

Hier ook te maken met de harde andere wetten die tijdens het WK gelden. Nijman, De Decker, en andere mannen die in goede vorm staken (en dus logische keuzes leken), geven ineens niet thuis. Daartegenover staat nu bijvoorbeeld zo'n Scott Williams die echt na het WK van vorig jaar he-le-maal niks meer heeft laten zien. Voor mij dus het overwegen niet waard, zeker gezien het feit hij Cross in R2 tegenkwam, en ja hoor: hij excelleert op het WK weer, waar hij blijkbaar juist erg goed op die dynamiek met zo'n grote (shithouse)crowd gaat. 

Los van Scorito, wel geinig, die verrassingen. Of het leuk gaat zijn voor de latere fase van het WK betwijfel ik echter wel ten zeerste - daar staan namen die structureler 100+ gemiddeld aan kunnen toch vaak meer garant voor vermaak.

oborobo

Vandaag begint pas de 3e ronde,nog maar 6 spelers over waarvan er 2 tegen elkaar spelen.

Ragnar Lolbroek

Hier nog 7 spelers over. Met 9 uitvallers was ronde 2 echt wel bijltjesdag. 🙄

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.