Wk Darts

1 2 3 »
Ragnar Lolbroek
oborobo
Drama,al 11 spelers kwijt en sta op 7,2%. Nog nooit meegemaakt in mijn hele Scorito carrière...

Hier ook al 11 spelers kwijt. Sta op 19,9%. Valt allemaal niet mijn kant uit. De Decker, zieke Dirk, Schindler, Andersen, Wessel. Allemaal al op het vliegtuig.🤬

Benzardi

Hier nog zo'n geluksvogel met 10 spelers die al uitgegooid zijn, met 2 misperen qua cappies hierdoor staan we op 44,4%.

Op naar de 2de helft 🥳

kevinraar

heb nog maar 8 man over sta op 53.5

van gerwen

humphries

littler

clayton

aspinall

rock

gurney

nebrida

wie in godsnaam caiptain maken heb 3 opties

rock speelt tegen dobey

gurney speelt tegen clayton

nebrida speelt tegen de graaf

Ben Nihilisty

Hier ook te maken met de harde andere wetten die tijdens het WK gelden. Nijman, De Decker, en andere mannen die in goede vorm staken (en dus logische keuzes leken), geven ineens niet thuis. Daartegenover staat nu bijvoorbeeld zo'n Scott Williams die echt na het WK van vorig jaar he-le-maal niks meer heeft laten zien. Voor mij dus het overwegen niet waard, zeker gezien het feit hij Cross in R2 tegenkwam, en ja hoor: hij excelleert op het WK weer, waar hij blijkbaar juist erg goed op die dynamiek met zo'n grote (shithouse)crowd gaat. 

Los van Scorito, wel geinig, die verrassingen. Of het leuk gaat zijn voor de latere fase van het WK betwijfel ik echter wel ten zeerste - daar staan namen die structureler 100+ gemiddeld aan kunnen toch vaak meer garant voor vermaak.

oborobo

Vandaag begint pas de 3e ronde,nog maar 6 spelers over waarvan er 2 tegen elkaar spelen.

Ragnar Lolbroek

Hier nog 7 spelers over. Met 9 uitvallers was ronde 2 echt wel bijltjesdag. 🙄

Ted de la course

Ik heb ook nog maar 7 spelers over. 10 uitvallers in ronde 2. Volg het darten niet echt en de odds, Morrizz en radio scorito voorbeschouwing hebben weinig goeds gebracht. Had beter willekeurig wat kunnen invullen😅

Heb nog 2xA, 3xB, 1xC en 1xD over. Ga voor D speler Gurney als captain. Misschien kunnen we nog richting de 50%..

Ragnar Lolbroek
Ted de la course
Ik heb ook nog maar 7 spelers over. 10 uitvallers in ronde 2. Volg het darten niet echt en de odds,...

Ja. Hier ook zinloos podcasts geluisterd. Gewoon best willekeurig wat darters naar de muur gooien en zien wat blijft plakken. Woppah 90%!!! 😅

HZ57

Mijn laatste hoop op goede punten verdwenen samen met Wattimena

Scratzz

Als je verstand hebt van het darten, heb je nu een hele slechte score. Iedereen die het hele jaar compleet uit vorm is, staat ineens geweldig te gooien. Terwijl iedereen waarvan je veel verwacht, het bord nauwelijks weten te raken.

#frustratie

oborobo

Dankzij Pietreczko(captain)gestegen naar 74,1%.

Benzardi

3 x de cap. mis hebben is ook een kunst. 😒

Nog 7 spelers en 2 die tegen elkaar moeten in ronde 4. Dat is niet best, al is het voordeel dat ik 2 spelers in de kwartfinale heb. 😁

Valvuillerdemoz

Bloody 'ell!  Nog maar twee darters over. En die ook nog eens tegen elkaar spelen in ronde vier (Littler vs..Joyce). Ik moet dus wel verstand hebben van darts 😁

Ben Nihilisty
Scratzz
Als je verstand hebt van het darten, heb je nu een hele slechte score. Iedereen die het hele jaar co...

Haha ja het is echt bizar dit jaar. Extra frustrerend dat Wright en in mindere mate Price vooral op basis van naamsbekendheid gekozen zullen zijn door extreme casual of non-volgers. Het is wat het is uiteraard, maar dit WK is echt een feest der willekeur (wat ironisch genoeg overigens op zichzelf weer niet mega verrassend is gezien het verloop van dit dartsjaar).

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.