Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 171 172 173 174 »
De Tourminator

Gefeliciteerd Tim , VliegendSchwein en alle anderen. Kan me niet herinneren dat de winnaar hier ooit gepost heeft. 
ik ben op 94% geëindigd. Laatste dag toch geen brons gehaald en bijna 1% gezakt. Vooraf geplande wissel van Pidcock naar Pedersen na MSR uitgevoerd en dat heeft goed uitgepakt. Achteraf had Pedersen in het begin mee gemoeten. Wat te vaak verkeerde kopmannen gemaakt en Narvaez, Zana, Meeus, Abrahamsen, van Eetvelt en Berckmoes hebben gewoon niet genoeg geleverd. Die categorie tot 1M moet gewoon beter om tot een beker te komen. 
Nu op naar de Giro !

RedDevil

Gefeliciteerd Tim en VliegendSchwein, knap werk! En mooi om te lezen hoe jullie daar beland zijn. Hier helaas te veel geld in het putje gegooid door De Lie, Van Gils en Narvaez vanaf het begin mee te nemen. Negen miljoen aan miskopen is teveel voor een hoge score :-) Met Ganna, Vermeersch, Mihkels, Kristoff en Kanter had ik een paar plussers, maar al met al te weinig. Uiteindelijk 81,4%.

Denk dat Gent-Wevelgem en Dwars door Vlaanderen sleutelkoersen waren dit seizoen. In veel koersen eindigden alle beoogde cappies redelijk voorin. In Wevelgem pakte Pedersen de volle buit en een alternatief (Philipsen) 0. In DVV hetzelfde, daar zelfde Philipsen én Milan nul. Voor de spelers zonder Pedersen was dat killing. In die zin maakte Pedersen meer verschil dan VdP dit jaar. 

NielsH97

Gefeliciteerd voor alle heren met een bekertje of topscore.

Jammer genoeg ben ik op 94,6% geeindigd, zonder Pedersen. 

Teuns (zwarte lijst vanaf nu), Narvaez en Welsford in mijn team de dissonanten. De overige renners hebben hun punten wel waargemaakt.

Op naar een mooie Giro. Veel puzzelplezier gewenst de komende 2 weken :)

ahoek77

Allen gefeliciteerd met het behalen van een beker en een zelfs met een kroon. Zelf helaas op 9 punten van het goud gestrand. Maar na Roubaix, en 3 gouden wissels, Evenepoel, Nys en Healey, van 83,9 naar 98,9 procent gestegen. Volgende x vd Poel toch ook maar meenemen.
Op naar de Giro!!

drklaas

Geliciteerd met de topscores, en voor de 2e keer winnen,  das toch wel een unicorn hoor !   

de Lie en kwiatkofski 0 points. Narvaez 10(gewisseld), en Pithie 40 Merlier 48( gewisseld na val) dat zijn mijn slechte scores.  81% slechts.

Ik zoek ook naar de punten per renner altijd interesant!

Volgens scoort Bling toch ook weer aardig daarin.

Op naar de Giro.

Laatst gewijzigd
Scratzz

Gefeliciteerd allen. Zelf op brons geëindigd, 1 ronde te laat de wissel naar Pedersen aangedurfd, anders had ik goud gehaald. Wilde het liefste 3 wissels overhouden, wat onnodig was met een Pogacar die alles reed.

ivo001

Ik heb nulpunters met Mohoric en Van Gils (bruine wissel). Voor DDV heb ik Mohoric vervangen door Madouas, maar die heeft maar 24 punten bij elkaar gefietst...

Uiteindelijk was Evenepoel mijn enige fatsoenlijke wissel.

Skujins viel hard tegen, enkel 12e in Strade en 11e in de E3. Verder vooral teampunten Pedersen.

Milan was wel redelijk, alleen de DNF als captain in DDV deed pijn, net zoals Philipsen daar. 

Vacek ook eigenlijk puur wat teampuntjes van Pedersen, zelf alleen 16e in de omloop geworden.

Wel blij met Nys, Fretin, Bilbao en Kubis. Blackmore uiteindelijk ook maar 60p opgeleverd omdat hij er meestal net tegen het einde doorheen zakte. Berckmoes leverde ook niet wat ik gehoopt had door ziekte. En dat Jan Christen uiteindelijk alleen de Waalse Pijl zou rijden is ook wel pech. Grootste pijnpunt is dat Pedersen er niet ik kon krijgen zonder 2 wissels op te offeren omdat ik al 4 trek had. Ik heb toen hier wel openlijk getwijfeld of ik niet Mohoric + Skujins moest inwisselend voor Pedersen + een 500k renner, maar durfde het niet aan omdat ik nog wel wat verwachte van Skujins, en 2 wissels voor de heuvels widle bewaren.

Volgend jaar maar weer iets langer van de voren gaan puzzelen, toch weer paar dingetjes geleerd.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 171 172 173 174 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.