Scorito Klassiekerspel 2025

« 1 2 3 4 ... 145 146
Pim Todcock

Het duurt nog een paar maandjes voordat de prijzen er zijn, maar stiekem is het F5en op PCS al begonnen. Naatuurlijk werpt het programma van Pogi al een flinke schaduw vooruit.

Normaliter begint het 13 februari met de prijzen en 1 maart met de race.

Welke renners kunnen nu al gehypet worden om de prijs onterecht op te drijven? Nys, Tarling, Nerurkar, Christen, Blackmore, Teutenberg?

Worden MvdP enWvA de verschilmakers in de poultjes? Krijgt Pidcock nog wat wildcards? Welke 3 extra UAE's neem je mee? Gaan de gele jongens weer huishouden als in 2023?

DennisdeMenniss
Pim Todcock
Het duurt nog een paar maandjes voordat de prijzen er zijn, maar stiekem is het F5en op PCS al begon...

Goed bezig Pom Cocktit met het openen van de 2025 editie 😄 Pogacar no brainer haha

oli4g

Ik verwacht hoge pickrates voor het viertal Pogi - WVA - MVDP - Philipsen. Aangevuld met 2 spinters en 1 of 2 klimmers en je hebt een goede basis voor je kopmannen.

Vorig jaar pakte deze kopman benadering goed uit met een 24e plek, dus opnieuw op die manier komend jaar.

Pidcock wellicht interessant als hij de giro niet rijdt. Van Gils eerder als transfer.

Zelf heb ik hoge verwachtingen van Gregoire.

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

Pogacar gaat voor de helft van het complete budget nog mee. Bij Pidcock vraag ik me af of zijn programma tijdig genoeg bekend gaat zijn. Niet alleen voor ons als spelers maar misschien nog wel meer voor de prijsbepalers van Scorito.

Pim Todcock
ProScoritoManager
Pogacar gaat voor de helft van het complete budget nog mee. Bij Pidcock vraag ik me af of zijn progr...

Het wordt al kijken waar zijn ploeg meedoet. Bij LBL vorig jaar niet bijvoorbeeld. Misschien zijn de teaminschrijvingen al een indicatie.

oli4g

Ik verwacht wel dat Pidcock een goeie pick wordt. Hij zal zelf mee bepalen welke wedstrijden hij rijdt en zal altijd als kopman uitgespeeld worden. Wildcard voor LBL komt wel goed voor de ploeg.

Mijn gok is dat hij een compleet programma rijdt: Omloop/Kuurne/MSR/DDV/RVV/Amstel/Fleche/LBL.

BP zal hij (en andere renners) wel skippen nu dat die op vrijdag valt ipv woensdag. Dat wordt nog een lastige voor 3 kopmannen - en dat was al het geval.

Pim Todcock

In dat geval zal je waarschijnlijk al aan het begin met twee heuvelkopmannen zitten met P&P. Dan zou je dus nog een wissel kunnen opofferen na PR voor BP en/of EF.

Maar goed, dat is wat voorbarig :D.

ProScoritoManager

Kopmannen voor BP en EF zegt u? Voor je het weet trap ik weer in met de Lie xD

DennisdeMenniss

Laten we hopen dat ze EF eruit hebben gehaald en er een andere koers voor in de plaats is gekomen 😂 

John Bon
oli4g
Ik verwacht hoge pickrates voor het viertal Pogi - WVA - MVDP - Philipsen. Aangevuld met 2 spinters...

Het trio Pogi WVA MVDP wordt wel heel intressant. 

Ik hoor net zeggen in de cross dat WVA Milaan-Sanremo niet zou rijden. Als je dan Wva/Pogi al hebt voor M-S/E3/Gent-wevelgem/RVV dan wordt WVA ee dure 3de kopman die (laten we eerlijk zijn) net een trapje eronder staat en je dus msch kunt oplossen met een semi-topper.

Dan zal hij toch enkele koersen genre omloop, DVV moeten rijden om zijn prijskaartje waard te zijn. 

God wat kan ik nt wachten tot het seizoen begint :D die cross tof enzo maar het is toch maar een pleister op de wachtwonde tot het nieuwe seizoen :D 

oli4g
John Bon
Het trio Pogi WVA MVDP wordt wel heel intressant. Ik hoor net zeggen in de cross dat WVA Milaan...

Zal van programma's afhangen ook - maar zonder pech zit WVA altijd mee in de finale, en dat is wat je wilt van je kopmannen.
Als hij net als vorig jaar beide wedstrijden in het openingsweekend rijdt, zal je hem daar toch nodig hebben als 1e kopman..

Sjonge Jonge
John Bon
Het trio Pogi WVA MVDP wordt wel heel intressant. Ik hoor net zeggen in de cross dat WVA Milaan...

MvdP rijdt waarschijnlijk ook MSR niet...

John Bon
oli4g
Zal van programma's afhangen ook - maar zonder pech zit WVA altijd mee in de finale, en dat is wat j...

Nee klopt inderdaad dat is excact wat ik zeg. Als MVDP en Pogi Omloop/Kuurne/Ddv/... niet rijd en WVA wel dan wordt het heel boeiend.
Dan kun je msch gokken dat Pogi MVDP klopt telkens en WVA daar dan er net achter zit in top 5 en dan wel punten pakt in die andere koersen. 

Maar als er teveel overlapping is en er moet iemand sneuvelen dan zal het toch wel WVA zijn. 

MAar dat is met de hoop dat het budget nt ruim genoeg is dat je zomaar alle 3 erin kunt klikken en nog over heb voor types Pedersen Philipsen/Milan/.... 
Als er budget is voor alle 3 ja dan is het simpel klikken.

Nuja nog te vroeg inderdaad om er iets over te zeggen ik verlang gewoon hard naar nieuw wielerseizoen :D 

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

Vorig jaar was er toch wel veel meer bekend qua programma's. Misschien dat het te maken had met het Olympisch jaar.

Wat betreft MvdP of WvA laten hangen kun je dat uiteraard beslissen als je dan puntjes bloedt bij MSR, RVV, E3, etc. om ze bij de minder bezette wedstrijden meer dan dubbel zo hard in te lopen.

Vorig jaar liep dat lekker, ware het niet dat ik een aantal nulpunters in de selectie had.

Dit jaar lijkt me 4xUAE wederom noodzaak. Nu nog even kijken welke 3 naast Pogi.

EF eruit zou jammer zijn. Ik heb liever BP eruit :p.

ProScoritoManager

Evenepoel heeft aangegeven BP te rijden, dus dat is alvast 1 kopmanzorg minder aldaar.

Willempie94

Ha allen, even een vraagje. Ik ben mijn excel bestand op een of andere manier verloren die ik vorig jaar met veel frustratie in elkaar had gezet.. Heeft er toevallig iemand een document die hij wil delen met mij?

Vriendelijk bedankt alvast!

Pim Todcock

Jenno Berckmoes, nu al een must-have! Die zal nog veel genoemd worden als deelnemer voor de BP. Misschien niet eens een hele slechte aangezien Van Gils weg is bij Lotto, maar Eetvelt en De Lie zijn er natuurlijk nog wel.

encanto
Pim Todcock
Jenno Berckmoes, nu al een must-have! Die zal nog veel genoemd worden als deelnemer voor de BP. Miss...

Niet verklappen!;) scorito leest mee😂😂

Ludi
Sjonge Jonge
MvdP rijdt waarschijnlijk ook MSR niet...

Hey! Leuk om deze naam weer eens te zien, dat is even geleden :)

ProScoritoManager

Zit mezelf af te vragen wat een acceptabele prijs zou zijn voor de Lie? Vorig jaar (door omstandigheden) een grote misser en een grote streep door mijn beker aspiraties geweest. Staat wel weer voor een hoop koersen op het programma met hier en daar kopman potentieel. Zou betekenen dat de kans op een fors prijskaartje zeer reëel aanwezig is, maar zouden ze dat bij Scorito wel aandurven na vorig jaar? 

Om mijn eigen vraag te beantwoorden zit mijn gevoel ergens bij 2-3 miljoen, maar wellicht dat ik door vorig jaar iets te laag inzet...

Pim Todcock
ProScoritoManager
Zit mezelf af te vragen wat een acceptabele prijs zou zijn voor de Lie? Vorig jaar (door omstandighe...

Vorig jaar was wellicht wel wat extreem met WvA, De Lie en nog wat anderen die duur waren maar niets opleverden. Met het programma en het niveau van De Lie zou hij na Pogi de tweede op de lijst van must-haves zijn.

Ik zat met een schuin oog te kijken om WvA na KBK te dumpen voor Pogi, maar zoals op deze site te lezen lijkt het programma voor WvA anders te zijn dan verwacht. Dat bewijst ook maar weer dat ik zinloos bezig ben door nu al na te denken. Maar goed, je moet iets in de winterstop.

oli4g

De Lie is voor mij ook een enigma - interessant programma en kopman bij Lotto. Rijdt hierdoor veel en kan het ook afmaken. 

Vorig jaar pech met ziekte, maar ook mentaal niet 100%. Lijkt dit jaar anders met andere opbouw, programma (geen P-N/Tirreno), en ook mentaal ziet het er goed uit als ik zijn youtube filmpjes en recente interviews bekijk.

ProScoritoManager
Pim Todcock
Vorig jaar was wellicht wel wat extreem met WvA, De Lie en nog wat anderen die duur waren maar niets...

Bedoel je met Wout zijn programma dat anders dan verwacht is het gemis van KBK? In de eerste versie van het artikel van WF stond keihard dat hij KBK overslaat dit jaar, maar dit was in het bron artikel van HLN waar naar gerefereerd werd nergens terug te vinden. Ik zie nu dat WF hun eigen artikel ook heeft aangepast en nu meldt dat het onduidelijk is of hij KBK rijdt. In de comments ook nog iemand die meldt dat VocSnor zegt dat Wout KBK wel rijdt. Dat laatste zal wel ergens op social media voorbij zijn gekomen en daar doe ik niet echt aan dus dat kan ik niet checken.

Wat ik wel weet is dat afgezien van de onduidelijkheid rondom KBK, Wout zijn programma er exact hetzelfde uitziet als zijn voorjaar van vorig jaar. Althans, de oorspronkelijke planning daarvan. Daardoor vermoed ik dat KBK ook gewoon op zijn planning zal staan.

Overigens zie ik zelfs met de beperkte programma's die tot nu toe bekend zijn aardig wat interessante opties voor het openingsweekend die er vorig jaar niet waren. Kan niet wachten totdat we weer echt kunnen gaan puzzelen!

Pim Todcock
ProScoritoManager
Bedoel je met Wout zijn programma dat anders dan verwacht is het gemis van KBK? In de eerste versie...

Ik bedoelde meer als hij E3, GW en DDV niet zou rijden, zoals eerst op PCS. Dat had best gekund met de Tour en Giro in het programma. Nu is het uiteraard onlogisch om te verkopen voor PR of misschien zelfs AGR.

ProScoritoManager

Kooij dus als kopman in KBK, dan lijkt het er toch echt op dat Wout daar niet gaat rijden. Ik krijg het gevoel dat Wout op deze manier wel eens zijn must-have status kan verliezen.

Eigenlijk is enkel zijn deelname aan de Omloop een echt unique selling point. AGR zal hij vast leuk meedoen om de podiumplekken, maar aangezien iedereen rond die tijd wel 2-3 wissels gebruikt zal hebben en Pogi in zijn team heeft heb je daar aan kopmannen geen gebrek. Dan heb je bij zijn overige wedstrijden (E3, Dwars, Ronde & Roubaix) met Pogi en vdP goeddeels al 1 of 2 kopmannen en met het budget dat je overhoudt bij een non-selectie van Wout kan je vermoedelijk putten uit een brede range kopman opties als Pedersen, de Lie, Kung, Jorgenson etc. voor die koersen.

Edit: Ik ben hier trouwens echt veel te vroeg veel te veel mee bezig lol.

Laatst gewijzigd
« 1 2 3 4 ... 145 146

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.