Verbeterpunten Wielerflits
In mijn profiel zou ik graag mijn posts terug willen zien die ik ooit gedaan heb. Volgens mij is daar het kopje "Posts" ook ooit oorspronkelijk voor bedoeld geweest. Maar zolang ik op deze site kom heeft die functie nog nooit gewerkt. Punt van aandacht lijkt me. Wat nu de meerwaarde van deze "posts" functie is ontgaat me compleet.
2 punten:
- Al eens eerder gesuggereerd: Een nachtmodus op de applicatie. Dus witte letters op een zwarte achtergrond ipv zwarte letters op een witte achtergrond (Mijn ogen doen s'ochtends altijd zo'n pijn als ik even de app wil openen om de uitslag van een koers op het andere halfrond te checken)
- Op de website vind ik het hinderlijk dat wanneer ik op het vergrootglas klik om te zoeken, mijn cursor niet direct in de zoekbalk komt en ik direct kan typen en enteren. Ik moet daarna met mijn muis óók eerst nog de zoekbalk aanklikken, werkt niet intuïtief.
Hoe komt het eigenlijk dat het posten van berichten op het forum zoveel vertragingen heeft?
Als ik me abonneer op forumtopics krijg ik vaak een mail dat er een bericht gepost is, maar dat op die moment nog niet op het forum verschijnt.. als ik vijf of 10 minuten later terug ga kijken staat het er wel op..
Het zou ook handig zijn als je ingelogd kan blijven op het forum, dat je dus niet elke dag opnieuw moet inloggen..
Alstublieft geef de volgtopics nou eens een prominente plek op de homepage! Gewoon een dikke vette sticky headliner terwijl de koers bezig is. Hoe fucking moeilijk kan het zijn.
De ontwikkeling in de koers is toch het belangrijkste ooit mensen, al het andere nieuws is zwaar ondergeschikt. Jullie zijn echt een stelletje oenen als jullie het niet doen.
Jullie zijn echt een stelletje oenen als jullie het niet doen.
Door een dergelijke toon aan te slaan krijg je niet sneller je zin. Laten we op een normale manier met elkaar blijven communiceren.
Bezoek je de site via desktop of mobiel?
Volgens mij maakt het niet uit of je surft via desktop of mobiel.
Op mobiel is deze verder naar onderen terug te vinden. Ik ga kijken of we op korte termijn deze button verder naar boven kunnen plaatsen, zodat deze voortaan makkelijker terug te vinden is.
Ik ben geen fan van de nieuwe reclames die tussen het nieuwsoverzicht verschijnen. Niet om de plek (al is daar ook wat aan op te merken) maar eerder om de inhoud als "Dit is waarom je een fles cola in de WC moet gooien" en dan links naar waarschijnlijk nog meer clickbait. Is onder je niveau, WF. Dan nog liever het grootkapitaal dat zijn merken over de hele website gooit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.