Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 101 ... 198 199
billi

waarom een voorbeschouwing van een veldrit op .be

en een betrapte Belgische veldrijder (elite zonder contract!) op .nl

lijkt me geen logische keuze ;)

Covadonga

Kan het zijn dat smileys welke met een ipad worden geschreven niet doorkomen? Als ik ze gebruik, zie ik ze zelf in ieder geval niet. Ook niet enige tijd later.

Paling99

In mijn profiel zou ik graag mijn posts terug willen zien die ik ooit gedaan heb. Volgens mij is daar het kopje "Posts" ook ooit oorspronkelijk voor bedoeld geweest. Maar zolang ik op deze site kom heeft die functie nog nooit gewerkt. Punt van aandacht lijkt me. Wat nu de meerwaarde van deze "posts" functie is ontgaat me compleet.

hartstikkebedankt

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Je bent al ingelogd.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Je bent al ingelogd.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Je bent al ingelogd.

Poeksel

'@Paling99: Bij mij werkt het wel (Firefox).

Het probleem van harstikkebedankt had ik laatst ook, maar slechts op 1 pagina. Mogelijk een cacheprobleem.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Paling99 Het zijn de posts die je plaatst op het forumdeel

Fassa Bortolo

2 punten:

- Al eens eerder gesuggereerd: Een nachtmodus op de applicatie. Dus witte letters op een zwarte achtergrond ipv zwarte letters op een witte achtergrond (Mijn ogen doen s'ochtends altijd zo'n pijn als ik even de app wil openen om de uitslag van een koers op het andere halfrond te checken)

- Op de website vind ik het hinderlijk dat wanneer ik op het vergrootglas klik om te zoeken, mijn cursor niet direct in de zoekbalk komt en ik direct kan typen en enteren. Ik moet daarna met mijn muis óók eerst nog de zoekbalk aanklikken, werkt niet intuïtief.

SvenVDB

Hoe komt het eigenlijk dat het posten van berichten op het forum zoveel vertragingen heeft?

Als ik me abonneer op forumtopics krijg ik vaak een mail dat er een bericht gepost is, maar dat op die moment nog niet op het forum verschijnt.. als ik vijf of 10 minuten later terug ga kijken staat het er wel op..

Het zou ook handig zijn als je ingelogd kan blijven op het forum, dat je dus niet elke dag opnieuw moet inloggen..

trickstuff

Vraag me af waarom er geen aandacht gewenst is voor het nieuws over Doltcini-Van Eyck?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@trickstuff daar was een bericht over op WF maar is weer verwijderd

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

We zijn daar inderdaad nog mee bezig
Berichtgeving van Le Monde en Cyclingnews uiteraard gelezen, maar bij dergelijke materie is extra grondigheid geboden

Romāns Vainšteins

Gaan jullie een exclusieve voor beschouwing van Samyn op enkel .be menen?

Wheely

Alstublieft geef de volgtopics nou eens een prominente plek op de homepage! Gewoon een dikke vette sticky headliner terwijl de koers bezig is. Hoe fucking moeilijk kan het zijn.

De ontwikkeling in de koers is toch het belangrijkste ooit mensen, al het andere nieuws is zwaar ondergeschikt. Jullie zijn echt een stelletje oenen als jullie het niet doen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Hoe fucking moeilijk kan het zijn.

Jullie zijn echt een stelletje oenen als jullie het niet doen.

Waarvan akte.
Door een dergelijke toon aan te slaan krijg je niet sneller je zin. Laten we op een normale manier met elkaar blijven communiceren.

Bezoek je de site via desktop of mobiel?

Laatst gewijzigd
Wheely

Excuses voor de toon maar ik begrijp het gewoonweg niet.

Ik surf op mn mobiel en ik houd echt van de site hoor anders zou het me allemaal niks uitmaken.

skylimit

'@martin van den bosch. Volgens mij maakt het niet uit of je surft via desktop of mobiel. Volgtopics en voorbeschouwingen zijn soms lastig te vinden omdat ze ergens "weggemoffeld" c.q. verstopt zijn, of door andere berichten niet meer op de voorgrond zijn.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin


Volgens mij maakt het niet uit of je surft via desktop of mobiel.
Volg hier topics brengen wij wanneer de wedstrijd bezig is extra onder de aandacht met een grote button. Op desktop komt deze duidelijk zichtbaar bovenaan de sidebar te staan, waardoor deze makkelijk te vinden is.

Op mobiel is deze verder naar onderen terug te vinden. Ik ga kijken of we op korte termijn deze button verder naar boven kunnen plaatsen, zodat deze voortaan makkelijker terug te vinden is.

Laatst gewijzigd
Wheely

Dank Martin, wist niet dat het ook daar stond. Blijft weinig prominent wat mij betreft maar daar zullen jullie wel zo jullie redenen voor hebben.

Romāns Vainšteins

Volg hier maakt de koers, ook als de koers geen koers maakt.

Poeksel

Er zou een geel balkje bij kunnen staan in het nieuwsoverzicht (of nog liever een ander kleur balkje, maar dat gaat waarschijnlijk te ver).

AWestie

Ik ben geen fan van de nieuwe reclames die tussen het nieuwsoverzicht verschijnen. Niet om de plek (al is daar ook wat aan op te merken) maar eerder om de inhoud als "Dit is waarom je een fles cola in de WC moet gooien" en dan links naar waarschijnlijk nog meer clickbait. Is onder je niveau, WF. Dan nog liever het grootkapitaal dat zijn merken over de hele website gooit.

Romāns Vainšteins

Zijn die reclames die je halve scherm pakken en beletten nog op jullie artikelen te klikken deel van 'de schoorsteen moet roken' ?

O ja, Imac safari

koos1

De reclames waren altijd al hinderlijk. Nu staat er opeens een reclame over het halve scherm en is het niet meer mogelijk om te klikken op de kopartikelen en de menu knoppen.
Doe er wat aan...…..

ProfrondeZevenbergen

Gisteren zag ik ze (reclame van Hornbach) ook, maar na een paar keer klikken was het weg. Zojuist had ik ze weer. Tenenkrommend.

maklukzat

Site werkt slecht. Reclames (in dit geval Hornbach) die beletten dat je ook maar ergens op kunt klikken.

1 2 ... 101 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.