Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 100 ... 201 202
koos1

De reclames waren altijd al irritant. De laatste tijd springt de reclame vaker achter de tekst waardoor het onleesbaar word. Enige wat dan helpt is F5 zodat de pagina opnieuw word geladen.

Rawolf

Ik snap dat jullie buiten het wielerseizoen ook geld willen verdienen maar vandaag zijn er 18 artikel gepost waaronder een wielerflits kort. Meer dan de helft van de losse artikelen is amper wielerflits kort waardig, maak alsjeblieft gebruik van deze samenvoeging want ik zie door de bomen het bos niet meer.

simplex

Jammer (boze?) Rawolf dat je hier op vastloopt en verdwaalt in het vrolijke wielerbos. Roodkapje wellichtnog tegengekomen?
Zaken als interesses,voorkeuren, keuze's, prioriteiten en deze een beetje meer blijven ontwikkelen en je voelt je weer helemaal thuis op deze wielersite.
Bovendien bepalen jij en ik niet wat Wielerflits(kort) waardig inhoudt.
Je kan je ook concentreren op bepaalde forums, ook al zal de objectieve lezer hiervan kunnen vinden dat deze ook niet wielreninhouds "fahig"is. Maar daar rolt de bal elke dag ook (vaak) zinloos door.

Covadonga

Het verspringende beeld blijft op de ipad. Wordt er wel aan gewerkt?

Rawolf

'@Simplex, bedankt voor je zinloze reactie.

Ik bepaal het beleid niet maar ik kan wel input geven.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het verspringende beeld blijft op de ipad. Wordt er wel aan gewerkt?
Ja, daar wordt wel aan gewerkt
Eerst was het ook op desktop, nu niet meer. Voor ipad ligt het probleem ergens anders, dat zoeken we uit.

Feedback als 'WielerFlits heeft er schijt aan’, 'Jullie hebben toch wel een Ipad op de redactie liggen' & 'Wordt er wel aan gewerkt' dragen enorm bij aan een oplossing.

Covadonga

Het antwoord ja, er wordt aan gewerkt is duidelijk. Het zal nu vast snel opgelost zijn.

leegloper

Yes!
Sinds kort is 1 newline in een reactie op een nieuwsbericht ook 1 newline na het verzenden in plaats van 2. Dat heeft even geduurd, misschien meer dan een jaar, maar het leest veel beter.

Krentenbol

Recentelijk had ik regelmatig dat de layout op mijn telefoon niet goed was. Het venster werd groter dan de pagina breed was. Ik kon dus naar rechts scrollen om naar een grijs scherm te kijken. Op zich niet heel vervelend, behalve dat het uitklapmenu-icoontje dan ook "buiten" beeld verdween. Waardoor ik wel naar rechts moest scrollen.

Het leek te komen doordat het filmpje niet goed geladen werd waardoor er een ander veld (advertentie of iets dergelijks leek het op) wordt geladen. Deze past echter niet in het venster, waardoor dit met scrollbars groter wordt.

Moto G5S Plus
Android 8.1.0
Chrome 78.0.3904.108

Romāns Vainšteins

In een commentfield typende verspringt ie het naarst, ergst en bruutst.

non-believer

Een blokker functie die je per lid aan kunt zetten zou ik wel kunnen waarderen.

Het voorgaande reageeende lid zou in ieder geval de eeerste zijn.

non-believer

Worst vingers...

Nogmaals en nu zonder typfouten.

Een blokkeer functie voor bepaalde leden zou ik wel kunnen waarderen.

non-believer

Typen op een smartphone is niet mijn ding zo te zien.

trickstuff

Op de redactie denkt vast iemand slim te zijn door het BK veldrijden exclusief op .be te zetten. Verkeerde keus, ik ga wel naar Sporza.

FDJ

Er staat op de punt NL site nota bene een verwijzing naar exclusief op BE. Hoe makkelijk wil je het krijgen? Gewoon even doorklikken en je bent er. En een voorbeschouwing op een Belgisch kampioenschap hoort op een Belgische site ja...

trickstuff

Ik heb het over de winst van Cant.

josemanuelfuente

Hoi, is het niet mogelijk om bij de kalender bij iedere koers ook de website te zetten?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Hoi, is het niet mogelijk om bij de kalender bij iedere koers ook de website te zetten?
Goede suggestie, nemen we mee!

Rawolf

Er is een regel code te zien bovenaan de footer.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Er is een regel code te zien bovenaan de footer.
Dank, opgelost

Poeksel

Staat een makkelijke manier om forumspam te melden nog in de planning?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Staat een makkelijke manier om forumspam te melden nog in de planning?
Zeker, een Niet-Ok functie voor het forum staat op onze todo-list, al kan ik nog geen indicatie geven wanneer we het kunnen aanbieden.

AWestie

Ik weet niet of dit de plek is om dit te vragen, maar ik doe het toch maar. Volgende maand nieuwe docu en boek uit over Stig Broeckx. Is dat dan een onderwerp om iets mee te doen of is dat te veel human interest voor WF?

Covadonga

Jullie corrigeren reacties en halen ook regelmatig reacties helemaal weg wanneer jullie op redactionele fouten worden gewezen. Dat is niet erg netjes en maken dat de rest van de reacties vervolgens onvolledig/onsamenhangend worden weergegeven. Professioneler is om reacties te laten staan en er onder jullie commentaar op te nemen. Dit geldt natuurlijk niet voor incorrecte, insinuerende, beledigende en/of kwetsende opmerkingen.

De Capybara van de Conradkade

Zou er in de wielerkalender ook een filter kunnen komen voor het wedstrijdniveau? Bijvoorbeeld dat ik alleen de WT-wedstrijden eruit kan filteren.

1 2 ... 100 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.