Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 99 ... 198 199
Kelder is de Man

Gedaan hier, maar dat heeft niet geholpen.

dikkechaap

Ook hier al maanden problemen met inloggen, je bent al ingelogd, je moet inloggen etc. Zowel mobiel als laptop (beiden chrome en ook Firefox).

Wat de laatste tijd ook vaak gebeurt: ik ben ingelogd en kan wel een nieuw bericht typen onder een artikel, maar ik kan niet reageren op een andere reactie. Dan moet ik eerst zelf iets posten, waarna ik wel weer op de "reageren" linkjes kan klikken.

Laatst gewijzigd
west

Op de telefoon wordt de hele site uit zijn verband getrokken door die reusachtige reclamebanner bovenlangs op de homepage.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Op de telefoon wordt de hele site uit zijn verband getrokken door die reusachtige reclamebanner bovenlangs op de homepage.
Dat is niet de bedoeling.
Zou je een screenshot kunnen sturen naar [email protected] ?
Dan verhelpen we dat.

Doswielos

Geen idee of dit al eerder op dit forum is besproken, maar zodra ik met mijn iPhone via de Wielerflits app een bericht bij een bijbehorend nieuwsartikel schrijf en wil plaatsen, komt deze niet online. Pas als ik dit via mijn laptop doe, lukt het.

Romāns Vainšteins

Dit is al eerder besproken

Romāns Vainšteins

Sexbotnetten vertonen dikke mazen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@redactie kunnen jullie die laatste spammer even verwijderen https://www.wielerflits.nl/wielerforum/users/mansdenet/

Borsje

Hallo redactie!

toiletduck

Ik moet bijna altijd opnieuw inloggen op zowel laptop als mobiel voor ik kan reageren, ook als ik 'Bewaar inlog' oid klik. Kan het zo zijn dat je maar op een device tegelijk ingelogd kunt zijn? Lijkt me onhandig, want ik gebruik WF zeer regelmatig om 3 devices.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik moet bijna altijd opnieuw inloggen op zowel laptop als mobiel voor ik kan reageren, ook als ik ‘Bewaar inlog’ oid klik. Kan het zo zijn dat je maar op een device tegelijk ingelogd kunt zijn? Lijkt me onhandig, want ik gebruik WF zeer regelmatig om 3 devices.
Het probleem met het te vaak opnieuw inloggen is iets waar we nog steeds aan werken, maar wat we tot onze frustratie nog niet hebben kunnen oplossen. Dat komt deels omdat we het ons nog niet goed lukt om het probleem te reproduceren.
Uit de reacties in dit topic lezen we dat veel mensen er last van hebben, op verschillende apparaten en met verschillende browsers. Wellicht dat dit voor een doorbraak kan zorgen, dus bedankt voor de tip!

Laatst gewijzigd
$kedel

"Dat komt deels omdat we het ons nog niet goed lukt om het probleem te reproduceren."

Ik krijg het niet voor elkaar om een dag wielerflits te bezoeken zonder weer opnieuw te moeten inloggen dus dat lijkt me sterk.

west

Als ik op de telefoon op en neer scroll wordt de hele pagina geblokkeerd door die lelijke reclame van zeeland. Kan scrollen wat je wilt, maar hij blijft de hele pagina in beslag nemen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Als ik op de telefoon op en neer scroll wordt de hele pagina geblokkeerd door die lelijke reclame van zeeland. Kan scrollen wat je wilt, maar hij blijft de hele pagina in beslag nemen.
Is niet de bedoeling, gaan we blokkeren.

west

Hij doet t nog steeds..

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Hij doet t nog steeds..
Zou je ons een screenshot kunnen sturen op [email protected] ?
Dan weten we zeker dat we de juiste blokkeren.
Dank alvast!

Covadonga

Het is jammer dat Wielerflits op een ipad niet meer te doen is en wf daar gewoon compleet schijt aan heeft.
Het betekent helaas dat ik (en ik vermoed vele anderen) wf niet vaak meer bezoek.
Niet alleen het continue verspringende beeld is een ramp. Ook het telkens opnieuw moeten inloggen is tenenkrommend. Jammer dat het ze niet interesseert en/of wf de kennis niet heeft. Dat wordt echt een probleem, vrees ik.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik begrijp dat het frustreert wanneer bezoeken aan onze site niet gaan zoals het zou moeten, maar wanneer zich bij iemand een probleem voordoet dan proberen wij dat zo goed mogelijk op te lossen. We hebben nergens ‘schijt aan’.

Omdat onze site op veel verschillende devices en met verschillende browsers en instellingen bekeken wordt, kan een error van veel factoren afhangen.

Voor een oplossing is het van belang dat wij het probleem kunnen reproduceren, zodat we kunnen uitzoeken waar de fout zit en we dit kunnen verhelpen. Dat lukt ons niet zonder de hulp van onze bezoekers, omdat we daar vaak specifieke info nodig hebben.

Mail ons even op [email protected] met je type tablet (model) en browser, dan kijken we hoe we dit kunnen verhelpen en houden we je op de hoogte van de voortgang.

Covadonga

Apple ipad versie 12.1.4 (16D57)
model MQDT2NF/A

Romāns Vainšteins

Ik ook een, verspring, I-, verspring, ..pad.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het verspringen van het beeld is als het goed is opgelost.

Romāns Vainšteins

Hij verspringt nog regelmatig als een tierelier bij van die lange reclames.

Romāns Vainšteins

En het aantal voorbijflitsende reclames overal lijkt wel een LSD-trip onderhand, hebben jullie de dikste bundel toegelaten of zo ?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Hij verspringt nog regelmatig als een tierelier bij van die lange reclames.
wat versta je onder ‘lange reclames’?
Degene helemaal bovenin, of een reclame op een andere positie?

Romāns Vainšteins

Jullie hebben toch wel een Ipad op de redactie liggen om mee te testen neem ik aan.

1 2 ... 99 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.