Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 108 ... 198 199
Fassa Bortolo

Bij mij laat de website maar een deel van alle reacties zien. Ik zie bij de header wel het aantal reacties en zie dit bij het verversen soms ook oplopen, maar vervolgens worden er geen nieuwe reacties geladen. Lijkt random, want soms zie ik er 30, soms zie ik er 5. Terwijl de teller soms al op 100 staat. (desktop, Chrome)

Wildebert

Zal al eerder gevraagd zijn, maar waarom is er in de app geen volgtopic?

hartstikkebedankt

Kan er alsjeblieft iets gedaan worden aan dat omslaan-probleem op het forum? Als de pagina dreigt vol te raken, zie je een blanco 'volgende tabbladpagina'

SvenVDB

Beter heel het forum is vernieuwen. Dringend nodig! Vol fouten en problemen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Zal al eerder gevraagd zijn, maar waarom is er in de app geen volgtopic?
Was niet meegenomen in de eerste release van de app. Volgt in een latere versie Op de mobiele versie van de website is de volg hier wel te volgen.

Kan er alsjeblieft iets gedaan worden aan dat omslaan-probleem op het forum? Als de pagina dreigt vol te raken, zie je een blanco ‘volgende tabbladpagina’
Staat nog op de backlog, maar de afgelopen weken hebben we prioriteit gegeven de performance van de hele website te verbeteren. Op piekmomenten had de server het zwaar en we willen natuurlijk wel bereikbaar blijven de komende periode, wanneer het waarschijnlijk nóg drukker gaat worden.

Rawolf

Fijn dat problemen waar alle forumgebruikers hinder van ondervinden zulke prioriteit krijgen...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Is het misschien een idee om een op zichzelf staand forum te bouwen en die los te trekken van de wielerflits site.

Laatst gewijzigd
toiletduck

Waarom krijg ik geen notificatie oid als er iemand reageert op mijn reactie bij een nieuwsbericht? Nu moet ik handmatig zelf in de gaten houden of er misschien eens iemand op me reageert. Dat stimuleert interactie (=traffic) niet echt.

hartstikkebedankt

'@rahimns Dat zal wel niet interessant zijn voor Wielerflits ivm adverteerders. Nu trekt de site nieuwslezers en forumleden

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Fijn dat problemen waar alle forumgebruikers hinder van ondervinden zulke prioriteit krijgen…
Ik zeg niet dat het forum niet belangrijk voor ons is, maar problemen waar tienduizenden gebruikers last van kunnen hebben, krijgen logischerwijs voorrang.
We werken nog steeds met een klein team aan deze site, waardoor we keuzes moeten maken.

Is het misschien een idee om een op zichzelf staand forum te bouwen en die los te trekken van de wielerflits site.
Het heeft wel onze voorkeur om met de WielerFlits-login te blijven werken, maar andere software voor het forum is wel een van de oplossingen waar we over nadenken.

Laatst gewijzigd
$kedel

Ik zit in het NK volgtopic nogsteeds tegen de laatste reactie van 14:44 aan te kijken terwijl de reactie-teller nogsteeds oploopt...
Nu kan ik wel op mijn telefoon de recente reacties gaan lezen maar dit lijkt mij niet de oplossing voor dit curieuze probleem

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik zit in het NK volgtopic nogsteeds tegen de laatste reactie van 14:44 aan te kijken terwijl de reactie-teller nogsteeds oploopt…
Nu kan ik wel op mijn telefoon de recente reacties gaan lezen maar dit lijkt mij niet de oplossing voor dit curieuze probleem
Komt door de caching van je browser. Een hard refresh (F12 of CTRL + Shift + I voor Chrome, Command + R voor safari ) lost dit op.

Panini

Bruyneel? Serieus?
Kunnen jullie uitleggen waarom jullie in zee gaan met de grootste crimineel in de sportwereld van de afgelopen dertig jaar?
Want dat "wielerkennis" argument is een beetje dun, aangezien er ook mensen met wielerkennis zijn die de wielersport minder, of geen schade hebben toegebracht.

Reden

Advertenties worden nu gewoon als nieuwsbericht geplaatst. Begrijpelijk dat voor de inkomsten Ads nodig zijn , maar kan dat ook anders? In gedrukte media is het zeer gebruikelijk om in ieder geval een ander lettertype te gebruiken voor advertorials bijv.

josemanuelfuente

Helemaal eens met Reden

John Bidon

Weet niet of ik de enige ben, maar in de volgtopic van de Tour zodra ik de chat wil openen dan hangt de hele app vast. Is google chrome en samsung galaxy s8. Op pc opent die normaal maar op telefoon moet ik een hard close doen om de telefoon weer te kunnen gebruiken. Anderen ervaring hiermee en hoe op te lossen?

nasibal

Staat nog op de backlog, maar de afgelopen weken hebben we prioriteit gegeven de performance van de hele website te verbeteren. Op piekmomenten had de server het zwaar en we willen natuurlijk wel bereikbaar blijven de komende periode, wanneer het waarschijnlijk nóg drukker gaat worden.

Ik zeg niet dat het forum niet belangrijk voor ons is, maar problemen waar tienduizenden gebruikers last van kunnen hebben, krijgen logischerwijs voorrang.
We werken nog steeds met een klein team aan deze site, waardoor we keuzes moeten maken.

Dit lijkt me ontzettend schappelijk uiteraard. Met een klein team moeten er prioriteiten gesteld worden en tijdens de Tour is de bereikbaarheid van de hoofdsite belangrijker dan de functionaliteit van het forum. Inmiddels zijn we echter weer 11 dagen verder en ben ik benieuwd of er een update is :)

hartstikkebedankt

Ik heb een lange reactie aangepast in 'Het Ploegenspel: Tour de France 2020'. Deze is weer ergens in het luchtledige verdwenen.

Wielervolger

Wanneer wordt er eindelijk iets gedaan aan al die bugs op het forum of interesseert het jullie niet? Topics verdwijnen, reacties verdwijnen, topics zijn leeg,...

Leukefans

Het is hier volgens mij al tot in den treure gepost, maar is er echt niets aan te doen om ervoor te zorgen dat je effectief ingelogd blijft wanneer je die optie aanvinkt?

Imbatido

Inmiddels ontstaat de forum-error al in het Scorito topic terwijl er pas 15 vd 25 berichten op de vorige pagina staan. Er wachten kennelijk nog 10 berichten op goedkeuring? Ik heb zelf ook een aantal keer gemerkt dat zinvolle bijdrages ineens gewoon verdwijnen. Kunnen jullie die spamfilter niet uitzetten en alles gewoon meteen doorzetten? Of eerst accounts valideren voordat ze op het forum kunnen posten? Dit speelt toch al behoorlijk lang ...

nasibal

Ik heb zelf ook een aantal keer gemerkt dat zinvolle bijdrages ineens gewoon verdwijnen.

Dit inderdaad. Niets is zo vervelend als een lange post typen, posten en dan is hij opeens weg. Dat er andere zaken belangrijker zijn snap ik, maar het kan op een site van deze kwaliteit niet zo worden dat het forum een ondergeschoven kindje wordt denk ik. Dat staat heel vreemd.

nasibal

De forumbug lijkt(?) gefixt. Goed werk, dank!

Turtlehead

Blijvend inloggen is nog steeds niet mogelijk. Extra irritant bij het volgtopic/chat. Dan lijk je meteen te worden 'vergeten'.

CyclingTim

Ik vind het zeer storend dat advertentie artikelen (foodcoach, sokken) niet als advertentie staan aangemerkt. Als je als site betaald wordt om iets te schrijven, is dat reclame.

1 2 ... 108 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.