Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 109 ... 200 201
Turtlehead

'+1 wat betreft Stox socks.
Als het toch een artikel is, dan graag reacties ‘ aan’. Zetten. Kunnen we fijn speculeren over Gesink in Hema ondergoed, Tony die zweert bij Agu regenpakken en of Tom met die Jumbo-food-app altijd harde poep heeft :)

Laatst gewijzigd
appiett

'@ CyclingTim ,zie ook de reactie van "Reden". Ben het met je eens. Prima de advertenties, sterker nog de makers van Wielerflits is het ze gegund. Maar een ander lettertype oid had ik wel fijn gevonden.

Turtlehead

Bots met reclame in het Forum? Gepost rond 13:58 uur (2 stuks; eentje over Yahoo???) ?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Dank, topics zijn verwijderd, gebruiker geband

Romāns Vainšteins

Op de iPad lijkt de site een beetje naar de mallemoer te zijn

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Dit heeft denk ik te maken met een update die vanochtend niet helemaal vlekkeloos is verlopen.
Deze is inmiddels teruggedraaid, waardoor het probleem verholpen zou moeten zijn.
Zo niet, dan zou een hard refresh moeten helpen.

Romāns Vainšteins

Nope, nog steeds hetzelfde, onnavolgbare, gedoe.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

nee een F5 lost het probleem niet op.

Een 'gewone F5' is inderdaad niet voldoende. Beter is om (bij Chrome en Firefox) Ctrl+F5 te gebruiken.
zie ook hier[/url]

nafnikleb

Voor de appels met chrome: Command+Shift+R

Romāns Vainšteins

En Apple met Safari?

Romāns Vainšteins

iPad bedoel ik, wat dan?

Romāns Vainšteins

Het is gelukt met alle Zuckerbergoogjes wegflikkeren

Poeksel

De voorbeschouwingen kunnen m.i. verbeterd wordendoor een analyse van mogelijke sceneratios toe te voegen. En dan vooral of de vluchters het halen of dat er ploegen zijn die de vlucht misschien willen terughalen, en waarom.

$kedel

Aangezien de voorspellingen er vaak compleet naast zitten weet ik niet of een analyse dan veel zal toevoegen.
Maar ik vind het niet erg dat een deel van de wielerflitsers af en toe eens goed het bos ingestuurd worden door de voorbeschouwing;p

Verweggistan

'@redactie: zouden jullie de spam weg willen halen in het veldritspeltopic, dank.

Cyclinglife

'@redactie waarom staan er van die vreemde foto's bij de opinie stukken van raymond en johan?
Het oogt heel vreemd, bij jullie eigen stukken staan jullie foto's ook niet.

Zelf vindt ik het zelfs iets creepy hebben zoals raymond bij zijn stukken staat.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

In de media komt het vaker voor dat de auteur van een column/opinie met een foto boven het artikel staat
Dat zie je bijvoorbeeld ook in AD of de Volkskrant

wfmarco

Wat de ervaring serieus zou verbeteren zijn statische advertentie velden.

Door de banner bovenaan een pagina, sprint de gehele site voortdurend heen en weer... groot nadeel is dat je constant naast de link klikt die je wilt hebben.

Nu laad de pagina met de WF content, daarna laad de banner die niet in een gereserveerd vak komt maar die dynamisch de pagina aanpast. vervolgens kom je op een pagina waar je helemaal niet moet zijn maar op het moment van klikken is blijkbaar door de banner de pagina versprongen..

Dit is niet 1 keer in de week maar meerdere malen per dag..

Sjonge Jonge

Ik kan me hier ook alleen maar volledig bij aansluiten.
'Toevallig' klik ik dan ook net op een advertentie in plaats van het artikel dat ik wil lezen.

AWestie

Ik lees vooral de TJV forumposts en daar komt ook achttienplusspam de laatste tijd. Gaat het gebruikers scannen nog een beetje goed, WF?

Wheely

Klopt het dat als iemand zijn post verwijdert onder een nieuwsbericht dat ook alle reacties op die post verdwijnen?

pirazzi

Dat lijkt me wel logisch Wheely.

Wheely

Ja is inderdaad ook hartstikke logisch pirazzi.
Wel hele discussie weggevaagd maar maakt niet uit ;)

Laatste man

Volg topic..

Maar blijkbaar is een chat leuker voor alle nieuwe mensen. En alle advertenties die erbij horen.

pirazzi

Uit de voorbeschouwing op etappe 3 van de Giro:

... ging Alberto Contador na een interessant duel met de Venezolaanse klimkabouter José Rujano met de overwinning aan de haal.

Uit de reacties blijkt dat sommige leden dat grappig of spitsvondig vinden maar eigenlijk is het een belediging voor alle kleine mensen.

1 2 ... 109 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.