Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 110 ... 201 202
pirazzi

GIRO 2020: LIVEBLOG – VLUCHT MET HARDRIJDERS KRIJGT BIJNA MINUTEN
Ontbreekt daar niet het getal 10? Edit: Nu staat er wel tien bij.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Een report-knop voor een forum-topic zou welkom zijn. Daar zou ik op geklikt hebben bij dit topic:
Hebben wij ook op ons wensenlijstje staan. De spammers zijn de afgelopen dagen wat hardnekkiger geworden, dus meer dan welkom

xistnc

Als ik een reactie in het forum wil aanpassen/aanvullen en ik sla de wijziging op, dan krijg ik een foutmelding: "PAGINA NIET GEVONDEN | 404". De wijziging zelf wordt overigens wel gewoon verwerkt.

SprintMaster

Een verwijderd SPAM bericht staat nog wel onder het overzicht:

https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/call-27685358989-bringing-back-lost-and-divorced-lover/page/1

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Een verwijderd SPAM bericht staat nog wel onder het overzicht:
Dankje!
Cache leeggemaakt waardoor deze niet meer in het overzicht staat

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Als ik een reactie in het forum wil aanpassen/aanvullen en ik sla de wijziging op, dan krijg ik een foutmelding: “PAGINA NIET GEVONDEN | 404”. De wijziging zelf wordt overigens wel gewoon verwerkt.
Check, bij het aanpassen van bovenstaande reactie had ik hier ook last van. Gaan we herstellen.

coolietje

Ik kan geen PB verzenden, ik krijg melding niet ingelogd terwijl ik dat wel ben...

John Bidon

"Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren".

Ik weet dit is post zoveel hierover maar blijft mega irrirant. Zelfs met lastpass oid blijft het gewoon kut.

Laatste man

Tsja, blijft jammer een chat met een behoorlijk veel anti-supporteren.

Corné 't Glansarm

Is inderdaad één van de grote nadelen van die chat, net als hele voetbal- of “babes”discussies tijdens vlakke etappes. Het is heel veel geblaat en bijzonder weinig wol, de chat

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Inmiddels zijn er al 8 PB (!) van mij aan wielervolger voor het bagagedragerspel niet aangekomen, terwijl ik dat al eerder via het contactformulier heb gemeld: dat moet toch op te lossen zijn?
Je hebt afgelopen vrijdag om 07:50 per mail een reactie van ons gehad. Zou je daar op willen reageren? Dan kijken we 1-op-1 hoe we dit op kunnen lossen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

De reclame van Bison (herken jij vocht in je huis) vind ik irritant.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Inmiddels zijn er al 8 PB (!) van mij aan wielervolger voor het bagagedragerspel niet aangekomen, terwijl ik dat al eerder via het contactformulier heb gemeld: dat moet toch op te lossen zijn?

Dat komt op een of andere manier door de naam bij @wielervolger/user27011. Als je via het topic op zijn naam klikt dan kan je hem wel een bericht sturen. Maak je zelf een nieuwe bericht aan en zet je daar zijn naam in dan gaat het fout. Waar het door komt weet ik natuurlijk ook niet.

Romāns Vainšteins

Die vocht reclame is zowat het ergste wat er tot nu geweest is. Je moet dat als site toch niet toestaan deze gradatie adverttroep.

Romāns Vainšteins

Doe wat aan dat vochtgedoe, zo jaag je mensen weg joh.

pirazzi

Pagina niet gevonden 404 is er nog na een edit.

freezeftw

Ik mis in alle berichten steeds de reacties van het +- laatste uur. Krijg steeds gecachte pagina's lijkt het. Soms zijn er bijvoorbeeld 6 pagina's met reacties en als ik dan pagina 2,3,4 of 5 Bekijk zie ik maar een of twee reacties. Op de laatste pagina mis ik dan weer de laatste. Super irritant. Reacties moet je gewoon niet cachen, moet zo live mogelijk.

Leukefans

Kleine suggestie die de professionaliteit van de site mogelijks nog wat kunnen verbeteren:
wanneer ik een opiniestuk lees weet ik graag wie het geschreven heeft en vanuit welke hoedanigheid.
De foto's bij de naam zijn al een verbetering, misschien boven- of onderaan nog in enkele woorden een biografie van de schrijver (bv. was journalist bij.../ex-ploegleider bij...). Soms heeft dit namelijk wel enige invloed of geeft het verklaring voor het standpunt dat in een opiniestuk ingenomen wordt.

En overigens ben ik van mening dat het 'ingelogd blijven' probleem opgelost moet worden.

Arry1337

Ik ben gestopt met het lezen van de helft van de berichten omdat mijn mobiel compleet blijft hangen door de advertenties. Dit is echt ontzettend storend.

hartstikkebedankt

Misschien de spamfilter even weer finetunen :p

Charlie33

Er worden vreemde forumtopics aangemaakt.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Er worden vreemde forumtopics aangemaakt.
We zijn populair onder de spammers vandaag :(
Topics en gebruikers verwijderd en IP-bans doorgevoerd. Dank voor het melden, we doen ons best om het forum schoon te houden.

Sandy Casar

Kunnen jullie wat doen aan users die in een nieuwsartikel op iedereen reageren met hetzelfde bericht?

SportPsych

Sinds een paar dagen krijg ik regelmatig een paginagrote advertentie onder de inleiding van een nieuwsartikel. Ik heb het gevoel dat deze advertentie de boel echter verschrikkelijk laat haperen. Scrollen is praktisch onmogelijk, ik moet drie seconden wachten om te kijken waar ik uit kom in het artikel. Bovendien laadt de advertentie zelf uiteindelijk ook niet, dus ik kan niet zien wat voor ad het is.

Aan mijn telefoon ligt het waarschijnlijk niet, vrij nieuw, en WF is de enige site waar ik er last van heb.

FDJ

Zelfde probleem als koffie.

1 2 ... 110 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.