Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 111 ... 201 202
toiletduck

.

hartstikkebedankt

Waarom krijg ik nu ineens ook via de e-mail die spam topics doorgestuurd?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Waarom krijg ik nu ineens ook via de e-mail die spam topics doorgestuurd?
Raar, lijkt me sterk dat je daarop aangemeld bent. Kan je de mail even doorsturen naar [email protected]. Dan kijk ik ernaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@martinvandenBosch ik ook inderdaad

FDJ

Zoals eerder gemeld: Er blijven hinderlijke reclames tussen zitten die de pagina extreem traag maken. Geen last van op andere sites.

elrio

Waarom is het niet meer mogelijk mail updates te krijgen voor een forum? Als organisator van een van de forum spellen is dat erg onhandig.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Waarom is het niet meer mogelijk mail updates te krijgen voor een forum? Als organisator van een van de forum spellen is dat erg onhandig.
Optie hebben we tijdelijk even uitgezet omdat er gisteren misbruik van is gemaakt. Verwacht dat deze binnen een week weer terug is.

Zoals eerder gemeld: Er blijven hinderlijke reclames tussen zitten die de pagina extreem traag maken. Geen last van op andere sites.
Mobiel of desktop?

FDJ

'@martin via mobiel. Google Chrome op een Samsung toestel. Het vreemde is dat WielerFlits de enige site is waar het probleem zich voordoet dus ik vermoed dat het slechts om een enkele reclame gaat. Helaas is de site zo traag bij deze advertentie dat je niet kunt scrollen tot er een advertentie zichtbaar is.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

dankje, ik ga kijken of ik het kan simuleren

Ab Normaal

Verbeterpunten zullen er altijd zijn, maar ik wil toch ook even benadrukken dat ik ongelofelijk veel plezier haal uit de site Wielerflits, de informatie, het forum en de vele leuke spellen die hier georganiseerd worden.
Daar wil ik jullie erg voor bedanken!

Rawolf

Spam filter op het forum verdient wat aandacht ):

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Daar wil ik jullie erg voor bedanken!

Dank voor het compliment Ab!

Spam filter op het forum verdient wat aandacht ):
Gezien en opgeschoond.
We zijn nog bezig met een methode waar jullie als gebruikers weinig tot geen last van hebben, maar de spammers blijken nogal hardnekkig

jefgodfather

ik organiseer/organiseerde nu enkele Forumspellen en heb daarbij enkele puntjes die het leven kunnen vereenvoudigen
1) je kan geen Excel sheet plaatsen onder je bericht. Zou handiger zijn van wel, dan hebben ineens alle deelnemers aan je spel de correct waarde van een renner.
2) als ik nu vanuit Excel een tussenstand of ploegen post hier, staan die kolommen nooit netjes onder elkaar en geeft dat een rommelig onoverzichtelijk beeld
3) als ik iets in bold wil zetten, moet ik die codes gebruiken zoals en . we leven toch in de Windows tijd waar iedereen gewend is aan een werkbalk waar die knoppen bold, italic .... staan

op een ander forum waar ik Fantasy Games organiseer, is dat helemaal geen probleem
Zou dat hier ook kunnen ?

hartstikkebedankt

'@Martin

Kun je hier ff de spam verwijderen:
https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/wielermaster-cq-spel-2021/page/15

Poeksel

'@jegodfather: Google docs is your friend.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

De spammers gaan weer los.
Verwijderd en geband
Al verschillende dingen geprobeerd om het tegen te houden, maar ze blijven komen.
Dank voor het melden

hartstikkebedankt

Hier is nog spam Martin: https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/scorito-algemeen/page/323

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

dankje, is verwijderd inmiddels

FritsvanHoefelen

Ik snap de voorbeschouwingen van het veldrijden niet. Ze worden alleen op .be geplaatst? Om er vervolgens wel (zonder aan te geven) naar te linken op .nl

Wat is daar de gedachte achter?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik heb afgelopen week op .be de volgende reactie geschreven op de vraag waarom er onderscheid wordt gemaakt tussen wielerflits.nl en wielerflits.be

We zijn WielerFlits.be gestart met als doel om meer Belgische wielerfans te bereiken. Dat lukte ons met WielerFlits.nl onvoldoende. Met WielerFlits.be lukt ons dat nu beter. Inmiddels heeft WielerFlits.be meer bezoekers uit België dan WielerFlits.nl

Doordat we deze site gestart zijn, hebben we bovendien een journalist als Nico aan kunnen nemen die de voorbeschouwingen voor de veldritten kan schrijven kan schrijven. Die maakten we immers voor zijn komst niet of amper. Daarnaast is het onze ambitie om in de toekomst meer verhalen te maken over (Belgische) renners die op WielerFlits.nl niet zo snel aan bod zouden komen, waardoor er meer onderscheid zal ontstaan.

We snappen dat deze voorbeschouwingen ook voor wielerfans uit Nederland interessant kunnen zijn. Omdat we met WielerFlits.be nog graag meer willen groeien, kiezen we er desalniettemin voor om deze exclusief op .be te publiceren.

Lang verhaal kort: de voorbeschouwingen voor het veldrijden verschijnen normaliter exclusief op wielerflits.be, omdat we deze site nog verder willen laten groeien. Zonder WielerFlits.be zouden deze voorbeschouwingen ook niet geschreven (kunnen) worden.

Vandaag hebben we bij uitzondering (omdat het een uitzonderlijk rustige dag is) de link naar de voorbeschouwing in de nieuwsfeed geplaatst.

Laatst gewijzigd
Martino87

Jullie zullen er ongetwijfeld goed over nagedacht hebben, maar ik vind het een wat ouderwetse aanpak aangezien tegenwoordig platforms juist zo veel mogelijk tegelijk willen aanbieden. Stel dat de sites straks echt van elkaar verschillen, dan denk ik dat het er op neer komt dat veel Nederlanders die hier komen straks twee sites in de gaten moeten gaan houden om van al het nieuws op de hoogte te blijven (en waarschijnlijk is dit voor Belgen hetzelfde). Je hebt hier namelijk toch al te maken met 'freaks' die zo veel mogelijk over wielrennen willen lezen. Ik merk bij mezelf dat ik er gefrustreerd door raak als ik zie dat zo'n voorbeschouwing alleen op .be staat terwijl er zat artikelen zijn op .nl die (als er dan toch gesplitst moet worden) veel beter alleen op .be zouden passen (zoals Q. Hermans die uitkijkt naar de giro, of Pauwels die ergens coach wordt).

Zijn er voorbeelden van websites die zo een Belgische en een Nederlandse tak onderhouden?

Rawolf

Dus jullie verwachting is dat je meer Belgen kan aantrekken door .be achter je naam te zetten in feite? Meer artikelen over veldrijden kan je ook op de .nl website zetten en zo meer Belgen trekken... het is maar raar om dat over 2 platformen te verdelen.

FDJ

Zouden bij die voorspelwedstrijd misschien de reacties eronder open kunnen worden gezet. Ik ben wel benieuwd hoe mensen over dat soort dingen denken. Net als bij de artikelen waar jullie als redactie e.e.a. voorspellen in de Tour.

Poeksel

Ik zie dat het een stuk makkeljker geworden is om spam te rapporteren. Hopelijk helpt het!

geeke

Ik weet niet of dit het goede forum hier voor is. Maar toch vraag ik het even hier. Komen er dit jaar ook weer de voorbeschouwingen van de teams voor 2021? Vind iik altijd heerlijk om te lezen.

1 2 ... 111 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.