Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 112 ... 202 203
elrio

'@Martin is er nog een update over wanneer het weer mogelijk zal zijn om een forum te volgen door mailupdates?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik mis een mogelijkheid om mijn account te verwijderen, Ook na een Email aan jullie is daar geen concrete actie toe ondernomen.

Graag bij de optie de mogelijkheid bieden tot: verwijderen inclusief alle berichten (oftewel vergeten worden volgens de privacy wet) of enkel account verwijderen en data cq berichten laten staan.

Account verwijderen kan door een mailtje te sturen naar [email protected]
We hebben jouw verzoek ontvangen en zullen het zo spoedig mogelijk verwijderen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

@Martin is er nog een update over wanneer het weer mogelijk zal zijn om een forum te volgen door mailupdates?
We hebben hier externe hulp voor nodig. staat ingepland voor februari.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik wil een bericht plaatsen in het JV topic maar het bericht is niet te zien, als ik hem nog een keer plaats dan krijg ik de melding dat ik deze al eerder geplaatst heb. In een ander topic is het geen probleem.

Poeksel

Klein dingetje: voorheen stond boven een topic waar je bent op het forum. Dan kon je b.v. in het topic Veldritspel meteen doorklikken naar het subforum Veldrijden. Is er een goede reden dat dat niet meer kan?

Ab Normaal

dubbele post

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik wil in mijn profiel mijn e-mail adres wijzigen omdat het oude niet meer bestaat.
Als ik dat doe en ik druk op de knop profiel bijwerken, blijft gewoon mijn oude staan.
Maar ik krijg wel een mail op mijn nieuwe e-mail adres.
Hoe kan dat?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Heb deze reactie gepost in het topic: Ploegenpresentatie Lotto Soudal. Maar eigenlijk hoort ie hier thuis.
Ben benieuwd naar jullie reactie!

Bedoel het niet vervelend, ben op zich blij met de ploegenpresentaties, maar die zijn eigenlijk al een paar jaar hetzelfde en je moet je blijven ontwikkelen, stilstand is achteruitgang.
Nu worden er feitelijk open deuren ingetrapt met de verwachtingen voor 2021 van Ewan, Gilbert en Degenkolb. Dat weet eigenlijk iedereen wel.

Feltet doet het al iets uitgebreider. Die voorbeschouwen voor klassiekers, grote ronden, kleinere ronden en rest van de kalender.

Ik zou juist blij worden als er ook iets staat qua verwachtingen over Goossens, Thijssen, Vermeersch, Vervloesem etc.
Dat zou het wat meer naar de next level brengen dan alleen de usual suspects waarvan een beetje wielervolger wel weet waar ze voor gaan.

Ik weet dat de beste stuurlui aan wal staan, maar mijn intentie is juist als goedbedoelde tip.
De concurrentie voor Wielerflits wordt ook langzaam groter met In de Leiderstrui en zeker Feltet.

John Bidon

Heeft iemand al ontdekt hoe je ingelogd kan blijven en niet steeds de melding krijgt dat je moet inloggen om een reactie te kunnen geven terwijl je al bent ingelogd?

Zelfs met vinkje aan dat je ingelogd moet blijven wordt je steeds uitgelogd. Heel irritant. @WF, hoe dit te verhelpen? Jullie zijn de enige website waarbij dit speelt.

toiletduck

De site wordt meer en meer een giftige plek en een podium voor provocateurs. Zuurpruimen die negatieve reacties uitlokken en provoceren mogen lekker hun gang gaan, maar als je ze daar op aanspreekt wordt het meteen verwijderd.

Twee constructief bedoelde suggesties:
1) Pak de trollen aan en schors ze van de site - ze zijn er echt niet zo moeilijk uit te herkennen
2) Maak een 'Ignore' knop voor de gebruikers die het gezellig willen houden. Daarmee kun je er zelf voor kiezen reacties van bepaalde gebruikers niet meer te zien. Ik ben ervan overtuigd dat het een stuk gezelliger wordt als we er zelf voor kunnen kiezen de trollen te negeren. Dit zal ervoor zorgen dat ze stukje bij beetje minder aandacht krijgen en uiteindelijk vanzelf weggaan.

Ik vind dat jullie als WF best iets meer kunnen doen om dat tegen te gaan. Toegegeven - ik laat me zelf ook wel eens meeslepen, waarna ik niet helemaal netjes reageer. Ik zal hier zelf ook mijn verantwoordelijkheid in nemen en beter op letten. Maar elkaar aanspreken op troll gedrag is toch niet erg? Wat is jullie bedoelde beleid op dit gebied?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Maar elkaar aanspreken op troll gedrag is toch niet erg? Wat is jullie bedoelde beleid op dit gebied?
We vragen onze lezers om de 'niet-ok-knop' te gebruiken wanneer er een reactie is waarvan zij vinden dat deze niet bevordelijk is voor een goede discussie. Dat werkt doorgaans beter dan uit irritatie erop in te gaan. Om het populair te zeggen: 'don't feed the troll'.

Deze werkwijze helpt ons ook om een beter beeld te krijgen van de intentie van de gebruikers. Want daar gaat het uiteindelijk om: hebben zij de intentie om de discussie bewust te laten ontsporen. In deze beoordeling zullen we niet altijd 100% scoren, vooral omdat het lastig in te schatten is.

Laatst gewijzigd
FDJ

Die reclame van Lotto die geluid maakt zonder dat je ergens op klikt is erg vervelend.

AWestie

Misschien is het omdat zulke berichten al snel in mijn irritatiezone zitten, maar gaan we nu bij elke B-wedstrijd aangeven hoeveel Nederlanders slechts meedoen? https://www.wielerflits.nl/nieuws/slechts-drie-nederlanders-van-start-in-faun-ardeche-classic/

pirazzi

Een compliment voor de schrijver van de voorbeschouwing op Le Samyn Niels Bastiaens want dat de eerste winnaar van de Grand Prix Fayt-le-Franc een paar maanden later door hersenletsel als gevolg van een botsing was overleden wist ik niet. Dus het was een nuttige en leerzame voorbeschouwing!

matwiel

Worden er meer mensen geconfronteerd met reclame over de politieke splinterpartij FvD? Als dat komt omdat het de politieke voorkeur is van de website dan weet ik iig dat ik hier niets meer te zoeken heb.

S'mon

Zou het leuk vinden mochten we kunnen zien hoeveel mensen het artikel hebben gelezen.

Poeksel

Bij het bericht van Emiel Planckaert zie ik maar twee reacties, terwijl er acht beloofd worden. Ctrl-F5 helpt niet. Copy-paste:

8 Reacties

Maia 3 maart 2021 om 19:34
Hopelijk ontvang je veel foto’s en video’s, het is je gegund.
Jammer dat je geen nieuwe kans hebt gekregen.
Beantwoorden

Emergo 4 maart 2021 om 09:33
Gezien zijn resultaten niet verwonderlijk.
Beantwoorden

Reactie plaatsen
(reactieformulier)

Laatst gewijzigd
pirazzi

'@matwiel: Ja, vandaag reclame van FVD gezien bij de nieuwsberichten. Neem aan dat het een bron van inkomsten voor Wielerflits is en dat andere partijen ook reclame op Wielerflits zouden kunnen kopen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Worden er meer mensen geconfronteerd met reclame over de politieke splinterpartij FvD? Als dat komt omdat het de politieke voorkeur is van de website dan weet ik iig dat ik hier niets meer te zoeken heb.
Advertentiebanners op onze site worden grotendeels automatisch ingekocht. Oftewel: het is niet dat ze bij mij aankloppen voor een prijsopgave en vervolgens vragen of wij de banners kunnen tonen.

We zouden er theoretisch voor kunnen kiezen om alle politieke partijen te blocken, maar hebben ervoor gekozen om dat niet te doen. We begrijpen de gevoeligheden, maar uitsluiten van alle politieke partijen (we kiezen immers geen partij, als je er een blockt moet je ze allemaal blocken) vinden we een stap te ver.

Laatst gewijzigd
Poeksel

De opmerking van xistnc 13 maart 2021 om 17:49 bij https://www.wielerflits.nl/nieuws/van-aert-houdt-kans-op-eindzege-tirreno-adriatico-ik-ga-het-blijven-proberen/ , wordt daar iets mee gedaan? Als hij gelijk heeft, dan heeft de auteur van het artikel nogal een fout gemaakt.

FDJ

Sinds het aantrekken van dhr Kerckhofs heeft WielerFlits best een aantal artikelen geplaatst, bijvoorbeeld het vermeende verzwijgen van de dopingtest bij de knwu, waarvan je je kunt afvragen of het echt nodig was dit te plaatsen.

Zijn keuzes waar iets voor te zeggen valt, maar niet mijn keuzes zouden zijn.

Echter als een journalist naar buiten brengt dat Flavio Pasquino geld uit de topcompetitie, waar WF mediapartner is, haalt en er onderzoeken lopen vanuit de KNWU omdat Flavio mogelijk geld van teams om deel te nemen aan koersen heeft uitgegeven om onder meer zijn complotdenken te financieren. Ik vind dan dat een Kerckhofs daar nu ook een mooi stuk over kan maken.

https://chrisklomp.nl/complotdenker-flavio-met-de-kas-er-vandoor/

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

'@Poeksel
Dank, gaan we naar kijken!

@FDJ
We waren al met dit artikel bezig, maar Chris was ons voor. Wordt vervolgd.
PS: Er werken meer journalisten bij Wielerflits dank enkel Raymond ;)

FDJ

'@Martin helder. En klopt zeker. Hun manier van schrijven is echter voor mij prettiger om te lezen. De stukken waar ik naar refereer waren van Kerckhofs. Dus dan noem ik die naam omdat het in mijn ogen niet terecht is dat op het bordje van WF in zijn algemeenheid neer te leggen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

'@FDJ
Ik reageerde eigenlijk op die manier om aan te geven dat iemand anders er mee bezig is, die beter ingevoerd is in de materie.

FDJ

'@Martin dat kan natuurlijk ook. Ik ben benieuwd naar zijn speurwerk. Succes.

1 2 ... 112 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.