Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 113 ... 201 202
Il Leopardo della Primavera

Ik heb regelmatig dat als ik inlog, het lijkt alsof ik niet ingelogd ben. Ik kan niet reageren op artikelen en er staat dat ik niet ingelogd ben. Als ik dan op de inlogknop klik rechtsboven, staat er dat ik al ingelogd bent. Soms kan ik op bepaalde artikelen wel reageren en op andere niet, het lijkt allemaal heel random.

matwiel

Het probleem van Merlinappa ervaar ik ook.

aardappeljager

Ik ervaar het inlog probleem ook

Landeirovic

Samee hier.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Dank voor de feedback!
Het heeft te maken met browsercaching, oftewel: jouw browser slaat een oude versie van de pagina op toen je nog niet ingelogd was. Doorgaans wordt het probleem verholpen met een hard refresh (Ctrl+F5)

Los daarvan blijft het gebruiksonvriendelijk.
Ik ga het hoger op de agenda zetten.

FritsvanHoefelen

Ctrl-F5 helpt bij mij ook niet

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Dank voor de toevoeging zacht!
Vrij omslachtig helaas, dus aan ons de opdracht om ervoor te zorgen dat het niet meer nodig gaat zijn.

Romāns Vainšteins

Als jullie coronatopics opvoeren, ga dan niet verbaasd zijn over dat het topic dan door coronatalk gekaapt wordt.

FDJ

Juist heel fijn dat er ingegrepen is door Maxim gisteren.

Dat je een mening hebt over wel of niet doorgaan koersen mag, maar er kwamen nu teveel complotdenkers de reacties ingefietst en juist een compliment voor de redactie dat de reacties dan uitgeschakeld worden.

Verder deze lijn hanteren wat mij betreft!

Romāns Vainšteins

Dat is natuurlijk wel een beetje flauw, je zou ongeacht welke kant de consensus op gaat bij off-topicness de conversatie moeten afbreken. Dus niet alleen bij Wappies.

nasibal

Het gebeurt mij zo nu en dan (te onregelmatig om het bewust te repliceren, maar te frequent om het niet op te merken) dat ik de WF-pagina ververs en alleen een wit scherm krijg. Dit blijft vervolgens zo elke keer als ik probeer te refreshen. Echter, zodra ik even naar een andere website ga en dan weer terug naar wielerflits (via de adresbalk, niet via de 'vorige' knop) is WF perfect bereikbaar.

Zijn er anderen die dit probleem herkennen? Ik gebruik Chrome.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Ik heb er last van dat de advertenties op het forum later worden ingeladen dan het topic-overzicht (lazy load waarschijnlijk?). Hierdoor verspringt het scherm nog wel eens wanneer ik op een bepaald topic wil klikken... met als gevolg dat je dus onbedoeld op de advertentie klikt of een verkeerde topic-titel aanklikt.

Ab Normaal

'@FDJ
Ik vind het jammer dat mensen tegenwoordig de mening van een ander niet meer respecteren. Zeker als het om de coronamaatregelen gaat.
Volg je ze, ben je een mak schaap, ben je er kritisch over, ben je direct een wappie of een complotdenker, zoals jij het omschrijft. Beide zijden doen daar aan mee en de nuance verdwijnt. Je merkt aan de reacties dat er vaak boosheid in zit.
Ik ben het dus wel met je eens dat je bij dit soort topics de reactiemogelijkheid moet uitschakelen. Gewoon een nieuwsbericht als feit presenteren.

@MarvinG
Ik heb hetzelfde euvel. Heel irritant.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik heb er last van dat de advertenties op het forum later worden ingeladen dan het topic-overzicht (lazy load waarschijnlijk?). Hierdoor verspringt het scherm nog wel eens wanneer ik op een bepaald topic wil klikken… met als gevolg dat je dus onbedoeld op de advertentie klikt of een verkeerde topic-titel aanklikt.
Bedankt voor het aangeven!
We hebben hiervoor een fix op de planning staan die binnen nu en een week wordt doorgevoerd. Snel verleden tijd dus.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het gebeurt mij zo nu en dan (te onregelmatig om het bewust te repliceren, maar te frequent om het niet op te merken) dat ik de WF-pagina ververs en alleen een wit scherm krijg. Dit blijft vervolgens zo elke keer als ik probeer te refreshen. Echter, zodra ik even naar een andere website ga en dan weer terug naar wielerflits (via de adresbalk, niet via de ‘vorige’ knop) is WF perfect bereikbaar.
Bedankt voor het doorgeven!
Is dit op desktop, mobiel of tablet?
En op nieuwsberichten, forumtopics of allebei?

MarvinG

Top Martin! :)

nasibal

'@Martin

Op mijn laptop. Zowel bij nieuwsberichten als op het forum.

SprintMaster

Ben ingelogd maar krijg in de livechat de melding dat ik moet inloggen. Mijn browser is Edge.

EDIT: Control F5 op de live chat was de oplossing

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

“Ik heb regelmatig dat als ik inlog, het lijkt alsof ik niet ingelogd ben. Ik kan niet reageren op artikelen en er staat dat ik niet ingelogd ben. Als ik dan op de inlogknop klik rechtsboven, staat er dat ik al ingelogd bent. Soms kan ik op bepaalde artikelen wel reageren en op andere niet, het lijkt allemaal heel random.”

Ik heb dit probleem nog steeds en het lijkt erger te worden. Heel irritant omdat het ook bij volg-topics gebeurd.

Romāns Vainšteins

Ik heb dat al dik 3 jaar Merlin, url refresh, url refresh url refresh is dan standaard

S'mon

Ik heb ook exact hetzelfde probleem soms, heel irriterend.

aardappeljager

Binnen een week heeft nog niet geholpen. Bij mij laad de advertentie nog steeds trager dan de rest waardoor ik vaak verkeerd klik.

Therus

Als ik inlog en vervolgens mijn voorspelling wil ingeven bij PTS lukt dat vaak niet, nu net weer.
Ik log in en wil mijn voorspelling ingeven bij PTS en dan is ineens de toegang weer geblokkeerd.
En hier kan ik dan weer wel een bericht plaatsen. Kunnen jullie daar eens naar kijken?

SvenVDB

'@joop: dat probleem is hier al meermaals aangegeven, maar er werd tot op heden nog niets aan gedaan.

Je moet gewoon de pagina refreshen en dan kan je wel gewoon je pronostiek inzenden.

Rawolf

Een functie om op het forum bepaalde users te blokkeren lijkt me zeer prettig.

1 2 ... 113 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.