Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 117 ... 198 199
Magician

Bij al die aankondigingen van transfers zouden weleens aanhalingstekens mogen staan. Het is in geen enkel geval namelijk een voldongen feit daar de ploegen en renners het pas na 1 augustus officieel naar buiten mogen brengen.

Wheely

Waarom kan/mag ik eigenlijk niet op het blauwe voortanden bericht van Jumbo-Visma reageren? Kan ook niet op het bericht over de Ride, wilde daar eigenlijk een compliment plaatsen over het fraaie blad maar er is voor mij geen mogelijkheid tot reageren bij deze berichten.

pirazzi

10 juni 2021 om 12:28#693359DIT IS NIET OKE! REAGEER

SprintMaster
Bij het aanpassen van een bericht krijg ik steeds de melding:

PAGINA NIET GEVONDEN | 404 | WIELERFLITS
Helaas, deze pagina kan niet worden gevonden, probeer eventueel een zoekopdracht.

I.p.v. dat de site terugkomt met het topic waarin ik zit.

Na dit bericht ging het een tijdje goed, nu is die 404 er weer.
Overigens complimenten voor het toevoegen van de inhoudsopgave bij de favorieten voor het jongerenklassement!

Laatst gewijzigd
Harm

Goedemorgen! Ik heb een vertraging op headlines vanuit wf en reacties van gebruikers op de website van wf van ongeveer een half uur. Op de app zie ik de headlines wel en op de site duurt het dus een half uur voordat ik deze zie en mis ik de reacties van het laatste half uur. Ervaren meer mensen dit en iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

Wielervolger

Ik plaats een bericht in een topic maar het verschijnt niet om 1 of andere reden.

appiett

Bij een "collega/ concurrerende site" hebben ze in de voorbeschouwingen een linkje van Google map toegevoegd.
Zodat je die laatste bocht voor de finish even kan zien ,of dat smalle straatje waar ze door moeten.

Vind ik bij sommige etappes wel een leuke toevoeging.

Romāns Vainšteins

Er staan weer vrolijk adverts midden tussen de comments

Arry1337

Ja het moet echt niet gekker worden...

Stoempie

Bijzonder dat alleen bij het topic over Lefevre reacties eerst goedgekeurd moeten worden. Wat is de insteek?

La Primavera

Ik heb hetzelfde probleem als @Wielervolger... En als ik de reactie opnieuw probeer te plaatsen krijg ik de foutmelding dat het een dubbele reactie is.

jooprioolpijp

kleinigheidje: na het melden van een bericht als 'niet in orde' werkt de 'terug naar bericht' knop niet.

Binda

Het viel mij vandaag op dat de advertorial "TEAM JUMBO-VISMA SNELLER DOOR NIEUWE SPEED POTION WAX VAN DYNAMIC" niet stond aangegeven als advertorial in de titel zelf. Wel onderaan het artikel zelf overigens. Voor andere advertenties staat er wel vaak AD vermeldt. Vanwaar dit onderscheid?

Landeirovic

Ik kan nog steeds geen PB sturen wanneer wordt dit eindelijk opgelost??

Verweggistan

Misschien heb je te veel pbs bij je verzonden iyems of bij de ontvangen items en moet je wat opschonen.

Landeirovic

"Er is een fout opgetreden en uw PB is niet verzonden. Probeer het opnieuw."

ik krijg altijd dit

Maia

Ik mis voorbeschouwing Giro Rosa.

Toch de belangrijkste rittenkoers voor vrouwen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik mis voorbeschouwing Giro Rosa.
Toch de belangrijkste rittenkoers voor vrouwen.
Is dit jaar door onvoorziene omstandigheden helaas niet gelukt.

AWestie

Ook al is dit het verbeterpunten topic, toch graag ook een blijk van waardering in deze drukke periode. Ik heb alleen wel het idee dat ik uitzonderlijk veel vaker moet inloggen deze week.

Landeirovic

Beste, voor de zoveelste keer. Wanneer kan ik terug prive berichten sturen? Dit is al sinds mei dat het niet werkt! Er komt steeds een error. Zowel op gsm als pc!

Mvg

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Beste, voor de zoveelste keer. Wanneer kan ik terug prive berichten sturen? Dit is al sinds mei dat het niet werkt! Er komt steeds een error. Zowel op gsm als pc!
Ik heb hier nog geen update over. Onze developers zijn ermee bezig, maar hebben het probleem nog niet kunnen verhelpen.

Turtlehead

'@redactie: wat minder fanatiek niet-gelovigen wegflitsen zou jullie sieren.
Daarnaast: graag lees ik beschouwingen van jullie hand, liefst met verhelderende interviews erbij, over de grote krachtsverschillen in het peloton.
Als inmiddels grijzende wielervolger voel ik aan mijn water dat er mooie verhalen voor het oprapen liggen. Alvast dank.

John Bidon

Is dat iets nieuws dat je berichtje krijgt dat je post eerst beoordeeld moet worden alvorens die geplaatst wordt?

Turtlehead

'@JohnBidon: Ik heb dat ook een paar keer gehad. Zou graag de logica erachter horen, kan geen patroon ontdekken.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Is dat iets nieuws dat je berichtje krijgt dat je post eerst beoordeeld moet worden alvorens die geplaatst wordt?
We hebben een filter geïnstalleerd wat met name spammers moet tegenhouden. Wanneer je een woord plaatst wat op de controlelijst staat (of daarop lijkt) kan het voorkomen dat een reactie eerst even goedgekeurd moet worden.

Poeksel

Aangenomen dat het niet wordt toegestaan om bij een artikel van Bruyneel waarbij hij alleen open deuren intrapt daar iets over te zeggen, is het een idee om de huisregels daarop aan te passen? Nu lijkt het erop dat reacties die aan de huisregels voldoen worden weggehaald.

1 2 ... 117 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.