Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 118 ... 201 202
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Zoals gemeld onder het betreffende bericht, onze huisregels[/url] maken melding van het volgende

– Onderbouw bovendien jouw mening met behulp van argumenten. Laat onzin achterwege. Anti-supporteren is niet toegestaan. Een kritische mening mag, maar doe dit niet met een oneliner.
– Reageer enkel op berichten die jou daadwerkelijk interesseren.

Wij vragen aan onze leden te reageren op de inhoud, niet op de persoon. We begrijpen dat de reacties op artikelen van Johan gezien zijn verleden wat feller zijn, maar we bieden (voor geen enkel artikel) geen podium om los te gaan op de schrijver.

Poeksel

Maar dat heeft toch niets met de persoon Bruyneel te maken, maar met de inhoud van wat hij schrijft? Tenzij... zou het kunnen dat de reacties niet verwijderd waren geweest als een willekeurig ander iemand het artikel geschreven had?

(Ik vermoed dat ik met wat zoeken daar wel wat voorbeelden van kan vinden)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Maar dat heeft toch niets met de persoon Bruyneel te maken, maar met de inhoud van wat hij schrijft?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de kritiek niet losstaat van de persoon die het schrijft. Al had ik een 'Hans Wiegel-reactie' ook weggehaald als een van onze redacteuren het artikel had geschreven.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Maar het komt er dus op neer dat omdat er kritiek is geweest op de persoon Bruyneel, dat kritiek op wat hij schrijft niet toegestaan is, omdat het niet uit te sluiten is dat die kritiek met de persoon Bruyneel te maken heeft?

Overigens boeit me het persoonlijk niets door wie het geschreven is. De kwaliteit van wat er geschreven wordt boeit me wel.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Maar het komt er dus op neer dat omdat er kritiek is geweest op de persoon Bruyneel, dat kritiek op wat hij schrijft niet toegestaan is, omdat het niet uit te sluiten is dat die kritiek met de persoon Bruyneel te maken heeft?
Ik heb het drie keer moeten lezen, maar het antwoord is nee. Kritisch zijn mag uiteraard, maar niet met oneliners.

Romāns Vainšteins

Die nieuwe pop-unders, of hoe je die dingen ook noemt die met reclame vanuit het zuiden je scherm bevuilen zijn bloedje irritant en een grote handicap voor het gebruiksgemak. Ik neem aan dat clicks op het kruisje geen verdienmodel zijn?

Westland95

De site werkt nagenoeg nooit direct met de nieuwste artikelen. Meestal moet je een half uur na plaatsing wachten voordat je hem op de site kan zien. Of je ziet hem wel snel, maar de reacties niet. Wil je dan zelf reageren dan staat er 'log in om te reageren' terwijl je al ingelogd bent. Zelfde euvel op de fora.

Ceramiche Ariostea

Topic Afvalkoers Tour is verdwenen @beheerder kan dat terug geplaatst worden?

Rouvoet

De profielkaarten in de voorbeschouwingen van de Tour-etappes zijn naar mijn mening waardeloos. Het is zoeken naar de hoogtemeters en de kilometerduiding ontbreekt. Waarom niet de officiële Tour profielen publiceren?

josemanuelfuente

'@Rouvoet +1

boehoe

'@rouvoet zeer +2

Die Ridekaartjes zijn veel minder informatief en duidelijk dan wat de tour zelf biedt.

Romāns Vainšteins

Nogmaals, die pop unders zijn mega irritant. Kan ik niet een tientje met strikje over maken dat me die vreselijke ellende bespaard blijft en ik normaal de site gebruiken kan?

Klootje Kriekeljon

Weet dat het geen enkel resultaat zal hebben. Toch wil ik even vermelden dat ik het echt belachelijk vind dat mijn reactie onder de column van Bruyneel verwijderd is. Mijn reactie was on topic en toegelicht. Het verbaast me echt.

Rawolf

Is er een persoonlijke vete tussen Kerckhoffs en Team DSM of zijn Kerckhoffs journalistieke kwalititeiten op vakantie?

S. Morgenstern

Op basis waarvan was die post van Shakes genoeg om hem direct te verbannen? Ik vond hem wat ongenuanceerd, maar als ongenuanceerd zijn over Kerckhoffs meteen deze gevolgen heeft, dan voel ik me wellicht ook niet meer helemaal vrij om hier mijn mening te geven. Want wie beoordeelt of zo'n mening niet kan, Kerckhoffs zelf?

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Afvalkoers Tour is wederom verdwenen - kan die nogmaals teruggezet worden.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Op basis waarvan was die post van Shakes genoeg om hem direct te verbannen? Ik vond hem wat ongenuanceerd, maar als ongenuanceerd zijn over Kerckhoffs meteen deze gevolgen heeft, dan voel ik me wellicht ook niet meer helemaal vrij om hier mijn mening te geven.
Er is nogal een verschil tussen op een ongenuanceerde manier je mening delen en lekker anoniem beledigen. Ik denk dat niemand hier graag een gezwel wordt genoemd. De comments zijn er niet voor bedoeld om redacteuren te beledigen. Kwestie van fatsoen.

Want wie beoordeelt of zo’n mening niet kan, Kerckhoffs zelf?
Je kan ook een mening geven zonder fatsoensnormen te overschrijden. Of iets wel of niet door de beugel, kan wordt nog steeds bepaald door dezelfde mensen die dat al jaren doen. Daar heeft de komst van Raymond niets aan veranderd.

Onbekende gebruiker

Wat zijn de nieuwe normen op het tegenhouden van berichten/topics? [s]Circa een[/s]Ruim twee uur geleden de nieuwe afvalkoers aangemaakt, nog altijd niks zichtbaar. Er komen regelmatig berichten door van spam/scams, maar een spelletje niet. Is hier een reden voor/beleid op?

Laatst gewijzigd
pirazzi

'@SammySosa: Waarschijnlijk is het woord " Afval" te negatief en wordt het tegengehouden door een anti-spambot. Dus misschien lukt het wel met een andere titel.

Ab Normaal

Of Avfal er van maken. Dan herkent ie het niet :)

Rawolf

'@Martin vdBosch

Mag ik ook een reactie op mijn vorig bericht. Vind het vreemd dat Wielerflits de laatste tijd aantoonbaar ongenuanceerd bericht over team DSM met ook nieuwsartikelen doorspekt met meningen.

Ben sowieso geen voorstander van die oude garde, Kerckhoffs en Bruynzeel. Inhoudsgewijs gaat het er alleen maar op achteruit en dat moet je toch gewoon niet willen die 2e een dopingvoorstander een baan blijven aanbieden in deze sport. Hoe kan je dan nog kritisch berichtgeven over dopingzondaren met voorname functies in topploegen als je er zelf ook schuldig aan bent. Hoopte dat deze 2 tijdelijk zou zijn.

Aan de andere kant complimenten voor oa Youri die interviews lezen hartstikke fijn.

Wheely

De topics die ik heb aangemaakt om bij te houden wanneer er Nederlanders aan de leiding staan in een AK gaan keer op keer verloren wanneer ik deze probeer bij te werken. Ik vermoed dat het iets met de titel te maken heeft... dat is namelijk toevalligerwijs de naam van jullie concurrent en volgens mij hebben jullie dat woord geblokt. Kan niks anders verzinnen.

Onbekende gebruiker

In de Tour was het anders geen probleem. Ik heb het ook met andere titels geprobeerd maar niks werkt

Klootje Kriekeljon

Eens met Rawolf.

In een sport waar de journalistiek zelf onder vuur heeft gelegen, een sport die eigenlijk nog steeds terug probeert te krabbelen op het gebied van geloofwaardigheid, valt het moeilijk uit te leggen dat de waakhond nu uitgelaten wordt door de inbreker die nooit tot inkeer kwam.

Neem bijv. een Michael Boogerd. Persoonlijk een zwak voor, luister graag naar hem. Maar als je er voor kiest om hem een functie te geven als analist, dan kies je er ook voor om bij bepaalde onderwerpen een door eigen ervaringen gekleurde mening te horen.
Daarom zou je beter kunnen bekijken op welke manier je hier invulling aan geeft. Laat die mannen over hun tijd, de actuele koers, taktieken enz praten. Maar vermijd voor hen zoveel mogelijk de onderwerpen waar eigen motieven uit het verleden de uitspraken gaan kleuren.

pirazzi

'@Sammysosa: Het is mij wel gelukt om een thread te starten.
Indien gewenst kun je daarin posten.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 118 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.