Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 294 ... 309 310
toiletduck
Maxim Horssels
Zonder onze toestemming gedeployed en is ook meteen teruggedraaid. Dit willen wij ook niet.

Oke goeie call en dank voor de terugkoppeling!

Moneymania
Maxim Horssels
Nee, dat kan niet, want livechat vereist ook moderatie en dat kunnen we nu niet garanderen. Het verl...

Maar gelukkig hebben jullie wel de manuren om op zondagochtend te berichten dat de fiets van Evenepoel in Frankrijk is.

Romāns Vainšteins

Ik sluit me aan bij de rest hier.

Groots gemiste kans om gisteren de dames, nota bene 2 landgenotes in ultieme strijd, een blog & chat te gunnen. Wat mij betreft als vooraanstaand medium NIET de handschoen opgepakt om een positieve steen bij te dragen aan het circuit. Desnoods had je het zelf even gedaan. Dit is een mening.

Woutomaat

Mannen verdienen tijdens doordeweekse wandeletappes wel blogs maar vrouwen niet tijdens waanzinnige ontknopingen!

Cornelius

Als livechat zo belangrijk is en WF geen manuren over heeft, waarom niet zelf een IRC-kanaal openen, al dan niet op uitnodiging?

Martieme Tine

Er zijn gewoon websites waarop je altijd een chat hebt. 

Woutomaat

Waarom zijn sommige van mn reacties wel op de site te zien en niet op de app en waarom als ik niet ingelogd ben zie ik een deel van mn eigen reacties niet en als ik wel ingelogd ben wel weer? 

Woutomaat
Martieme Tine
Er zijn gewoon websites waarop je altijd een chat hebt. 

We zouden hier ook gewoon een forumtopic kunnen aanmaken om te chatten

Limal
Woutomaat
We zouden hier ook gewoon een forumtopic kunnen aanmaken om te chatten

Waarom niet de voorbeschouwingen gebruiken als good-old "Volg hier" topics?

Wheely
Limal
Waarom niet de voorbeschouwingen gebruiken als good-old "Volg hier" topics?

Exact Limal. Tot vanmiddag bij de TTT! :)

Romāns Vainšteins

Ik ga ook meedoen, volghier is de best!

Topidee Limal. Feitelijk is de opmaat voorbeschowing - volg hier ook een heel natuurlijke.

Woutomaat
Romāns Vainšteins
Ik ga ook meedoen, volghier is de best! Topidee Limal. Feitelijk is de opmaat voorbeschowing - volg...

Ging lekker die volghier mocht dit nog een keer gebeuren ben ik er ook bij! Al is het toch vervelender om het in de reacties te moeten doen

Wheely

Morgen wordt niet zo boeiend denk ik maar mocht het wel leuk zijn meld ik me onder de voorbeschouwing.

Moneymania
Woutomaat
Waarom zijn sommige van mn reacties wel op de site te zien en niet op de app en waarom als ik niet i...

Het is een totale willekeur welke reacties nog goedkeuring moeten hebben als je account onder toezicht staat en ho maar dat ze laten weten wat het probleen is.

Wielerflits probeert te verdienen aan een community die ze zelf afbreken.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Is het misschien een idee om jezelf minder voor aap te zetten dan wat er de afgelopen dagen met de Woutlawine bereikt wordt?

Poeksel

Er verschijnt een artikel met een titel een kop die nog in de url te zien is: https://www.wielerflits.nl/nieuws/jasper-philipsen-kiest-toch-voor-vertrouwde-aanloop-richting-tour-de-france/ 

En dan wordt de kop veranderd in "Jasper Philipsen en Mathieu van der Poel koersen toch niet samen in Ronde van Zwitserland "

Goh, waarom zou die verandering zijn?

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Vermoedelijk staat er een straf op als niet dagelijke alle 5 renners die onderaan de homepage staan in de kop van een artikel genoemd worden. 

Poeksel

Iets anders: ik kan opeens berichten en gebruikers verwijderen. Misschien dan, ik heb mijn nieuwsgierigheid bedwongen en  niet op 'ga door' geklikt: https://ibb.co/fdm1kCgK (rechts onderaan mijn scherm).

Opmerkelijk dat ik de mogelijkheid alleen in dit draadje zie (nadat ik "Selecteer alle reacties" aanvink).

Laatst gewijzigd
Frans Casagrande

Het begint toch wel extreme irritatie op te wekken die titels.

Romāns Vainšteins

Ze zorgen er alleen maar voor dat het publiek de 'klikappels' steeds meer beu wordt. En bedankt.

Wheely
Poeksel
Iets anders: ik kan opeens berichten en gebruikers verwijderen. Misschien dan, ik heb mijn nieuwsgie...

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zie de optie om reacties te selecteren niet eens.

Poeksel
Wheely
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zie de optie om reacties te selecteren niet eens.

Ja het was er opeens.

Als al jullie berichten en accounts opeens weg zijn, dan is het waarschijnlijk mijn schuld.

Maxim Horssels
admin
Poeksel
Iets anders: ik kan opeens berichten en gebruikers verwijderen. Misschien dan, ik heb mijn nieuwsgie...

Bedankt voor het melden! 🙏

We hebben de bug meteen gefixt. Het bleek dat iedereen die ooit een topic heeft gestart bepaalde knoppen en een menu te zien kreeg dat niet bedoeld was voor gewone gebruikers.

Belangrijk om te vermelden: hoewel dit zichtbaar was in de interface, konden de acties zelf niet daadwerkelijk uitgevoerd worden. De back-end validatie blokkeerde dit. Dus nee, andere gebruikers blokkeren of berichten van anderen verwijderen was niet mogelijk.

De bug is gefixt, dus dit zal niet meer voorkomen. Nogmaals bedankt voor het melden!

Woutomaat

Noem het beestje eens bij zn volledige naam in werkelijk elke titel staat Tour Auvergne! Dat doen jullie bij andere wedstrijden toch ook niet. Is er eens een mooie naamsverandering wordt het niet bij zn naam genoemd! Toer oovernje run alp, prachtig

Woutomaat

Even iets over het Fantasy Dashboard het werkt geweldig voor pooltjes als die het doet maar vaak typ je de naam van een renner in en dan geeft die bij alles wat je intypt bij elke renner: 'No riders found'. Zouden jullie dit kunnen oplossen? Alvast bedankt 

1 2 ... 294 ... 309 310

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.