Deel jouw feedback over de huidige versie van de Wielerflits App: Klik hier
Waarom?
De Wielerflits App is voor steeds meer mensen dé plek voor het wielernieuws en de laatste uitslagen en data. Met onze developers blijven we de app continu verbeteren en ontwikkelen, maar we zijn ook benieuwd naar jou feedback, verbeterpunten en aanbevelingen als trouwe lezer van Wielerflits. Vandaar de oproep: deel jouw feedback via onderstaand formulier, zodat we de app verder kunnen ontwikkelen.
Op de site kan ik niet normaal meer naar beneden scrollen. Ik moet op de hoofdpagina eerst verplicht een advertentie bekijken voordat ik verder kan scrollen naar de nieuwsberichten. Ook in het forum. Kon ik niet van pagina wisselen omdat er dubbele advertenties vertoont werden en de pagina nummers blokkeren. Zelf mijn typen wordt nu verstuurt met advertentie die ik moet wegklikken voordat ik verder kan met typen. dit is toch geen doen meer ? Dit echt nog nergens zo meegemaakt. Dit is vanuit het bezoeken van de site via smartphone.
Hoi,
misschien betaat het al? maar dan hoeft het niet.
ik zou graag een Filter zien ik volg geen vrouwenwielrennen en al die Gossip verhalen hoeven ook niet van mijn. het zou heel lekker zijn als ik dat Door middel van een Filter kan uitzetten.
heel erg bedankt,misschien kunnen jullie der wat mee voor de Wielerflits+ gebruikers
mvg
Michael de ruiter
Welke wallet gebruik je? Gebruik zelf o.a. 1Password. Wellicht dat het komt door de nieuwe manier van inloggen, waardoor je met hetzelfde account kunt inloggen op alle platformen. Ga het bespreken met de developers.
Is het mogelijk om bij het overzichten van de wedstrijden vandaag, deze te clusteren. Bv vandaag heb je nationaal kampioenschap van kenia in 10categorieen. In plaats van elke categorie een eigen plek gewoon de titel nationaal kampioenschap kenia en dan de ondertitel: wt men, wt women, u23 men etc.
Nu is het met de nationale kampioenschappen echt een veel te lange lijst waar je doorheen moet scrollen om bij het nieuws te komen
@Redactie, jullie moeten dringend eens beslissen of jullie de huisregel willen handhaven dat speculeren over dopinggebruik verboden is of niet. Onder werkelijk élk artikel dat in de verste verte met UAE te maken heeft verschijnen zulke reacties en meestal blijven die gewoon staan.
(Mijn mening: of die insinuaties nu terecht zullen blijken of niet, de haat jegens Pogacar en co begint hier steeds extremer te worden, en dat valt onder jullie verantwoordelijkheid. Er is ook een groot verschil tussen de teneur hier op WF en de fans langs de weg, die Pogacar nog steeds bijna universeel aanmoedigen.)
Persoonlijke vetes - uiteraard op de man - worden ook nog dagelijks uitgevochten in de comments. Verbeterpuntje 2 om ook dat korter op te volgen...
Ik had bij dit artikel het bijzonder smakeloze "gelijk ff naar de bloedbank" geraporteerd en die comment staat er dagen later nog altijd:
https://www.wielerflits.nl/nieuws/tadej-pogacar-geeft-geen-interviews-vanwege-ziekenhuisbezoek/
Je kan ons dus wel oproepen om zaken te melden, maar er moet ook iets mee gedaan worden...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.