Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 295 ... 309 310
Woutomaat
Woutomaat
Even iets over het Fantasy Dashboard het werkt geweldig voor pooltjes als die het doet maar vaak typ...

Ik kan geen screenshors als voorbeelden sturen maar bv. Wout van Aert en dan No riders found

xistnc
Woutomaat
Ik kan geen screenshors als voorbeelden sturen maar bv. Wout van Aert en dan No riders found

Probeer nog eens, maar dan zonder uitroeptekens.

Woutomaat
Woutomaat
Even iets over het Fantasy Dashboard het werkt geweldig voor pooltjes als die het doet maar vaak typ...

Yo WF!

Woutomaat

Is het niet een idee om voor morgen wel een blog te doen met zoveel wedstrijden, de ontknoping van de Tour Auvergne rhone alpes, de Copenhagen Sprint, GP Gippingen en Muur Classic Geraardsbergen

Nick Doup
admin

Deel jouw feedback over de huidige versie van de Wielerflits App: Klik hier 

Waarom?

De Wielerflits App is voor steeds meer mensen dé plek voor het wielernieuws en de laatste uitslagen en data. Met onze developers blijven we de app continu verbeteren en ontwikkelen, maar we zijn ook benieuwd naar jou feedback, verbeterpunten en aanbevelingen als trouwe lezer van Wielerflits. Vandaar de oproep: deel jouw feedback via onderstaand formulier, zodat we de app verder kunnen ontwikkelen.

opa

Op de site kan ik niet normaal meer naar beneden scrollen. Ik moet op de hoofdpagina eerst verplicht een advertentie bekijken voordat ik verder kan scrollen naar de nieuwsberichten. Ook in het forum. Kon ik niet van pagina wisselen omdat er dubbele advertenties vertoont werden en de pagina nummers blokkeren. Zelf mijn typen wordt nu verstuurt met advertentie die ik moet wegklikken voordat ik verder kan met typen. dit is toch geen doen meer ? Dit echt nog nergens zo meegemaakt. Dit is vanuit het bezoeken van de site via smartphone.

Laatst gewijzigd
AWestie

Het aantal advertenties is mij om het even, maar nu zit de ene in de weg om voor de andere door te klikken. Zorg er in ieder geval voor dat ze een beetje langs elkaar heen lopen zodat je niet in een fuik zit waar je niet meer uit komt.

AWestie

Het aantal advertenties is mij om het even, maar nu zit de ene in de weg om voor de andere door te klikken. Zorg er in ieder geval voor dat ze een beetje langs elkaar heen lopen zodat je niet in een fuik zit waar je niet meer uit komt.

michael de ruiter

Hoi,

misschien betaat het al? maar dan hoeft het niet.

ik zou graag een Filter zien ik volg geen vrouwenwielrennen en al die Gossip verhalen hoeven ook niet van mijn. het zou heel lekker zijn als ik dat Door middel van een Filter kan uitzetten.

heel erg bedankt,misschien kunnen jullie der wat mee voor de Wielerflits+ gebruikers

mvg

Michael de ruiter 

Frans Casagrande

Website vraagt opeens of ik mijn addblocker uit wil zetten, wellicht dan die adverenties eens normaal plaatsen.. 

AWestie

Mijn wachtwoorden wallet herkent nooit de app of website, waarschijnlijk omdat jullie verschillende namen hanteren. Beetje onhandig.

Maxim Horssels
admin
AWestie
Mijn wachtwoorden wallet herkent nooit de app of website, waarschijnlijk omdat jullie verschillende...

Welke wallet gebruik je? Gebruik zelf o.a. 1Password. Wellicht dat het komt door de nieuwe manier van inloggen, waardoor je met hetzelfde account kunt inloggen op alle platformen. Ga het bespreken met de developers.

Maxim Horssels
admin
Frans Casagrande
Website vraagt opeens of ik mijn addblocker uit wil zetten, wellicht dan die adverenties eens normaa...

Werken we continue aan. Ads die de marges overschrijden en soms over de tekst staan (heel irritant!) blokkeren we actief.

Woutomaat

Ik hoorde via via dat Nick voor de chat heeft gezorg vandaag! Legend! 

Woutomaat

Misschien ff het WF Ploegleider topic checken!

unionwagtmans

Dag,

nu twee keer achter elkaar dat ik na 14 dagen uitgelog word (verder all fine!).

Feature / bug ?

Ubuntu/Chrome

MikkieAnderszo

@beheer: ik probeer nog weleens in het forum te zoeken, bv op remco evenepoel, maar er komt weinig actueels uit (dacht dat er zo'n topic was). Misschien is de zoekmachine nog niet geoptimaliseerd?

Orange Giant

Is het mogelijk om bij het overzichten van de wedstrijden vandaag, deze te clusteren. Bv vandaag heb je nationaal kampioenschap van kenia in 10categorieen. In plaats van elke categorie een eigen plek gewoon de titel nationaal kampioenschap kenia en dan de ondertitel: wt men, wt women, u23 men etc.

Nu is het met de nationale kampioenschappen echt een veel te lange lijst waar je doorheen moet scrollen om bij het nieuws te komen

Limal

@Redactie, jullie moeten dringend eens beslissen of jullie de huisregel willen handhaven dat speculeren over dopinggebruik verboden is of niet. Onder werkelijk élk artikel dat in de verste verte met UAE te maken heeft verschijnen zulke reacties en meestal blijven die gewoon staan.

(Mijn mening: of die insinuaties nu terecht zullen blijken of niet, de haat jegens Pogacar en co begint hier steeds extremer te worden, en dat valt onder jullie verantwoordelijkheid. Er is ook een groot verschil tussen de teneur hier op WF en de fans langs de weg, die Pogacar nog steeds bijna universeel aanmoedigen.)

Persoonlijke vetes - uiteraard op de man - worden ook nog dagelijks uitgevochten in de comments. Verbeterpuntje 2 om ook dat korter op te volgen...

Maxim Horssels
admin
Orange Giant
Is het mogelijk om bij het overzichten van de wedstrijden vandaag, deze te clusteren. Bv vandaag heb...

In de App? Is ons ook opgevallen. We gaan deze week een limiet op die lijst zetten, want komend weekend gaat-ie nóg langer worden met alle nationale kampioenschappen. 

Maxim Horssels
admin
Limal
@Redactie, jullie moeten dringend eens beslissen of jullie de huisregel willen handhaven dat specule...

Genoteerd! We gaan er extra op letten. Misstanden kan je ook altijd bij ons melden, mochten wij het zelf gemist hebben.

Limal
Maxim Horssels
Genoteerd! We gaan er extra op letten. Misstanden kan je ook altijd bij ons melden, mochten wij het...

Ik had bij dit artikel het bijzonder smakeloze "gelijk ff naar de bloedbank" geraporteerd en die comment staat er dagen later nog altijd:

https://www.wielerflits.nl/nieuws/tadej-pogacar-geeft-geen-interviews-vanwege-ziekenhuisbezoek/

Je kan ons dus wel oproepen om zaken te melden, maar er moet ook iets mee gedaan worden...

Maxim Horssels
admin
Limal
Ik had bij dit artikel het bijzonder smakeloze "gelijk ff naar de bloedbank" geraporteerd en die com...

Ben ik volledig met je eens. Absoluut een verbeterpunt voor ons.

Woutomaat
Limal
@Redactie, jullie moeten dringend eens beslissen of jullie de huisregel willen handhaven dat specule...

Ik haat Pogi zeker niet! Maar je mag wel gewoon speculeren

Lalsacien
Woutomaat
Ik haat Pogi zeker niet! Maar je mag wel gewoon speculeren

Doe dat dan op de juiste plek!

1 2 ... 295 ... 309 310

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.