Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 119 ... 200 201
Xevar

Kan er eens een hele grote bezem door het Jumbo-Visma topic. Er zijn al maanden(jaren) een aantal figuren die geen enkele bijdrage willen of kunnen leveren aan de discussies en alleen maar lopen trollen. Waar blijven de bans?

koos1

De reclamebanners en achtergrond was altijd al irritant, maar niet te storend. De nieuwe reclame Pop-Up is echt mega irritant, om die bij elk bericht weer te moeten wegklikken.
Denk dat velen er best een kleine bijdrage voor over zouden hebben voor site zonder reclame.

Onbekende gebruiker

Ik zie het niet jongens, ik stuur jou de tekst @MartinvdB, maar ik heb de eerste post aan proberen te passen, weg eerste post. Ik probeer het hier te posten, blokkeert ie. Als je af wil van het forum, hou dan op met het forum.

Onbekende gebruiker

Ik kan inmiddels ook niet meer reageren op mijn eigen topic.

Onbekende gebruiker

En nu is het volledige topic weg

Wheely

Ja dat heb ik dus ook al twee keer gehad, met de originele post aanpassen crasht de boel. Weg topic.

Poeksel

Dus als ik mijn bericht van 25 juni 2015 om 11:51 ga editten dan is dit hele topic weg?

Onbekende gebruiker

Misschien een idee om de verboden woordenlijst te posten, dan weten we waar we aan toe zijn. Of gewoon een andere (of geen) spamfilter.

Wheely

Durf je het te proberen Poeksel? :p

Onbekende gebruiker

*maakt kippengeluiden*

FritsvanHoefelen

Kan die pop-up reclame aub weg? Wat een mislukt experiment is dat

Benzardi

'@ Frits
Helemaal mee eens, als het nou pop- D cup was ................ lullen we wel anders :)

ProfrondeZevenbergen

Ik kan soms mijn bestaande berichten niet aanpassen.
Ik moet iedere keer opnieuw inloggen.
Na het inloggen ga ik standaard terug naar de beginsite.
Ik zie berichten soms pas heel laat.
Ik zie reacties soms niet.
In de teksten staan met grote regelmaat (spel)fouten.
Met aangegeven fouten wordt niets gedaan.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Zou het een cacheprobleem kunnen zijn? In dat geval kan een harde refresh (in Windows met ctrl-f5) helpen.

Romāns Vainšteins

Die pop under is een verschrikking, de ergste handicap die deze site ooit gekend heeft. Net alsof je moet fietsen met een loden bal, jeeeeeeezzz

S. Morgenstern

Was het vandaag weer een kwestie van fatsoen?!

Ik begreep dat iemand die een redacteur een gezwel noemt verbannen kan worden (hoewel ik ook vaak genoeg enkel zo'n regel verwijderd heb zien worden). Maar alsnog krijg ik toch echt de indruk dat er recent wel erg makkelijk kritiek op (onderdelen van) wielerflits wordt verwijderd. Ook (!) als dat heel fatsoenlijk gebeurd en volledig on-topic is. Geen fijne trend.

madeinstars

Helemaal mee eens Morgenstern. Sloeg nergens op, vandaag. Sluit dan de commentsectie volledig, als je geen kritiek wil.

FritsvanHoefelen

Het gaat m.i. de verkeerde kant op sinds de heer Kerckhoffs binnen gehaald is.
Censuur heeft de overhand. Je mag niet eens het woord van de oude weggever gebruiken in welke hoedanigheid dan ook. En het dan gooien op spammers. Komisch

madeinstars

Heeft 100% te maken met Kerckhoffs. Die zullen ze wel redelijk betalen en ze zijn bang hem tegen het verkeerde been te stoten. Zelfde verhaal als met kritiek op stukken van Bruyneel. Ze doen nu alsof ze in het kader van de huisregels berichten verwijderen, maar dat is natuurlijk lachwekkend. Een paar bladzijden terug hadden ze het oveR: kritisch zijn mag, maar niet met one-liners... laat me niet lachen. De helft van alle berichten staan vol met one-liners. Ook kritische one-liners en 9 van de 10 keer zelfs doorzichtig getrol, maar omdat die artikelen niet door Bruyneel of Kerckhofs geschreven zijn, gebeurt daar niets mee.

Laten we eerlijk zijn: velen van ons zagen dit al aankomen op het moment dat Kerckhoffs werd aangenomen. Die neemt de stank en arrogantie van traditionele sportpers met zich mee. Heel jammer.

madeinstars

Wat ik me overigens afvraag, is of Raymond zelf berichtjes loopt te verwijderen of dat hij daar ook z'n lakeien voor laat opdraven?

xistnc

Wat door Martin en zijn team gedurende vele jaren is opgebouwd, wordt in no-time door Kerckhoffs cs vakkundig afgebroken. Jammer.

S. Morgenstern

En wat dan wel blijft staan is het oorspronkelijke sensatie stuk zelf, op basis van enkele tweets van een Japanse coach die iets in het Engels meldt, terwijl die lezing/vertaling wordt tegengesproken door Van den Breggen zelf.

SprintMaster

Misschien even nadenken voordat een bericht als BREAKING wordt gebracht. De tweets m.b.t. het incident met van der Breggen zijn inmiddels verwijderd.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

De reacties zijn bestemd om inhoudelijk te reageren op het nieuws. Als je het niet eens bent met de vorm van het bericht en voel je de drang dat te uiten, kan je terecht in dit topic.

Als wij doof zouden zijn voor kritiek, hadden wij hier meeste reacties hier wel weggehaald. Kritische reacties zijn welkom, maar wel graag op de juiste plek en dat is dit topic.

S. Morgenstern

Het nieuws werd nu gemaakt door de sensationele interpretatie van wielerflits zelf. Noem het gerust vorm, maar die bepaald in dit soort gevallen mede de inhoud. Daarmee was dat gewoon onderdeel van de discussie die je over (dus on-topic) het onderwerp in de comments mag verwachten.

Belachelijk dat ze worden weggehaald, vooral omdat het dus volkomen selectief is en er daardoor een breed gedragen gevoel ontstaat dat er anders mee om wordt gegaan dan gebruikelijk was.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 119 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.