Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 120 ... 200 201
xistnc

Hoe ernstig een incident is, is een inhoudelijke beoordeling. De ernst van een incident is direct gerelateerd aan hoe urgent de berichtgeving daarover is. Dat kun je niet los van elkaar zien. Het weghalen van dat soort opmerkingen is geen zaak van een 'verkeerde plek', maar louter van 'lange tenen'.

madeinstars

En zeker als de indruk ontstaat dat onder berichten van bepaalde (vermoedelijk duur betaalde) personen kritische berichten veel vaker worden weggehaald.

Poeksel

Ik vermoed dat Kerckhoffs dacht 'Ha, ik heb een primeur' en het extra aandacht wilde besteden door 'breaking' te gebruiken. Ik hoop dat de redactie het eens is met de klagers dat je zo'n term spaarzaam moet gebruiken, dus niet voor een artikel over een incidentje zonder gevolgen. Anders krijg je inflatie van de term breaking.

Over terminflatie gesproken: is het de redactie wel eens opgevallen dat de term toptalent vaak wordt gebruikt? Bij het liveblog van de mtb vrouwen bijvoorbeeld zes keer volgens mijn ctrl-f. Ik vermoed dat het niet helemaal bewust is?

Laatst gewijzigd
Rawolf

#BREAKING

Leknessund blijft bij Team DSM https://twitter.com/andreaslek/status/1420007002948964380?s=20

:p

Wheely

Ik had het persoonlijk alleen terecht gevonden als ze de term BREAKING hadden gebruikt wanneer Anna daadwerkelijk wat gebroken had. ;)

pirazzi

Komkommertijd had ik willen posten onder dat artikel, toch maar niet gedaan.

FritsvanHoefelen

Ik kopieer het bericht van @zacht even:

Ik mis in de post van de redactie een inhoudelijke reactie.

SvenVDB

Dat popup reclame bannertje onderaan elk scherm is verschrikkelijk irritant 👎

josemanuelfuente

Nogmaals: Dat popup reclame bannertje onderaan elk scherm is verschrikkelijk irritant

pirazzi

WielerFlits had last van een DNS error of zoiets het laatste uur.

Borsje

Ik zie tussen de bananen de informatie niet meer. Jammer.

pirazzi

Bij de deelnemerslijst Vuelta staan de namen van de renners in het blauw maar als je op die link klikt komt er een 404 melding. Is het dan niet handiger om de naam van de ploeg blauw te kleuren met een link over het bericht waarmee die ploeg aan de Vuelta deelneemt?

AWestie

Redactioneel vraagje: bij elk bericht van TJV wordt de docu nu gepromoot. Is dat ook dankzij een gesponsorde bijdrage of gewoon omdat jullie dat ook leuk vinden om mee te geven?

MarvinG

Wielerflits kom op... ik snap dat jullie advertentie inkomsten willen verdienen. Maar dit is wel echt even too much, ik blijf advertenties wegklikken op kruisje en ze komen net zo hard weer terug. Heel vervelend dit!

Drossard Kudus

Ik blijf regelmatig tegen het ‘log in om te reageren’-probleem aanlopen. Dan ben je eigenlijk al ingelogd, moet je het nog een keer doen, moet je eerst weer terug naar het artikel om met dezelfde melding te worden begroet. Overkomt me ook op verschillende devices, dus als het door een error bij mij komt moet daar wel veel toeval achter zitten. Ik meen dat dit een tijdje terug iemand dit ook al aankaartte? Is hier toevallig een update van?

Rawolf

weet niet wat jullie met mn account hebben gedaan maar als ik 10 berichten stuur op het forum komt er met geluk eentje aan

Klootje Kriekeljon

Ik kan ook geen pb's sturen.

Westland95

'Log in om te reageren' euvel is inderdaad zeer irritant. Wat ook irritant is is dat je soms een half uur nadat de post geplaatst is, je deze nog niet kan vinden op de site en er eigenlijk alleen kan komen via een Twitter of Facebook link. Vaak duurt het dan ook erg lang voordat er reacties bij te zien zijn.

Romāns Vainšteins

Die pop under is mega irritant, je gaat er de producten van haten die er in opdoemen.

Turtlehead

'@RV: ik ga er WF en de live-chat van haten.

Jean Dumas

Login-kwestie kan tijdelijk worden verholpen door op vernieuwen te klikken in je browser.

mwarensman

Beetje flauw WF. Is er een artikel over de redactie zelf, schakelen ze de comment functie uit. 😂😂

https://www.wielerflits.nl/nieuws/vacature-nieuwsredacteur/

Gabe

Mag die reclame pop-up onder in beeld weg? Of beperkt worden tot 1x per bezoek aan de site (per dag), ipv bij elke pagina opnieuw. Mega irritant, zou bijna een ad-blocker willen gaan gebruiken.

pirazzi

Het verdienmodel is het aantal clicks op die reclame. Als je op het kruisje wilt klikken en eronder klikt heb je alweer een click gegenereerd. Dus het zal wel blijven.

Klootje Kriekeljon

Nogmaals de vraag, waarom kan ik geen pb’s sturen? Kan iemand die me een bericht heeft verstuurd niet beantwoorden, vreemd.

Misschien is dit een bekend probleem maar dan moet ik alles terug gaanlezen.

1 2 ... 120 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.