Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 121 ... 202 203
Magician

Weten jullie zeker dat jullie niet doof zijn voor kritiek? Er is hier sinds de laatste reactie van Maxim het nodige gepost maar ik zie geen enkele reactie van Wielerflits daarop.

Qua nieuwsvoorziening etc. worden er enorme stappen gezet, maar development van de website en het gebruikerssysteem lijkt volledig achter te blijven.

Xevar

Inmiddels staat de HP-spam al bijna 24 uur online.

Hebben jullie als beheerders van de site uberhaupt nog de intentie om er iets van te maken? Of draait het tegenwoordig enkel om zoveel mogelijk centjes verdienen met zo min mogelijk moeite? Sommige technische problemen spelen al maanden en ik kan me niet herinneren dat er ooit iets is gedaan met de feedback van gebruikers uit dit topic...

xistnc

Het zijn allemaal een beetje de symptomen waar Wielerland ook mee kampte, in de periode voordat de stekker eruit ging.

John Bidon

De website is vrij knullig nu. Als voorbeeld, ik typ dit om 11:02 en op forum page staat dat er 3 minuten geleden een post is gedaan in dit topic maar de laatste in mijn beeld is die van xistnc om 9:48.

Dit en dat constant inloggen is toch wel bedroevend voor een merk als Wielerflits. Moet wel dat ergens een fout is gemaakt in de infrastructuur van de site dat gewoon niet op te lossen is en dat we moeten wachten tot de volgende versie van de site (of complot denkend, elke keer dat je moet inloggen geeft WF een nieuwe aanmelding wat goed voor de statistieken is en dus goed voor de reclame inkomsten).

Wielervolger

Al 31 uur @Zacht

Bimbo Visma

https://www.wielerflits.nl/nieuws/thymen-arensman-sluit-vuelta-af-met-derde-plek-hier-kan-ik-trots-op-zijn/

In dit artikel worden quotes van Chad Haga aan Arensman gekoppeld.

Bron:
https://www.team-dsm.com/vuelta-s21/

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Edit: net binnen de 35 uur de spam weg. Applaus.
Excuses dat het wat langer duurde, de persoon die dat normaal gesproken oppakt (ik dus) was enkele dagen afwezig.

Wat betreft problemen die al wat langer lopen (zoals PB's die niet verstuurd kunnen worden en het steeds opnieuw inloggen): dit zijn beiden zaken die vrij gecompliceerd zijn en waarbij we ondanks de nodige onderzoeksuren de oorzaak nog niet hebben kunnen achterhalen.

Onze development-capaciteit is helaas beperkt en omdat er ook andere zaken zijn die we willen/moeten doorontwikkelen, is het ons tot dusver nog niet gelukt om dit adequaat op te pakken. We gaan hier externe partijen naar laten kijken. Dat kost ons weliswaar (veel) meer geld, maar aan de reacties hierboven te zien worden de extra banners die we moeten plaatsen om dat te realiseren wel gewaardeerd ;)

Xevar

Mag ik het vrij opmerkelijk vinden dat er blijkbaar één specifiek persoon aangewezen is om spam van het forum te verwijderen, en dat dat nota bene ook nog de oprichter van de site is? Lijkt me niet heel moeilijk om de hele redactie/staff mod-rechten op het forum en de reacties te geven? Dan is het letterlijk 10 seconden werk om die spam te verwijderen.

En ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe de hele backend van de site in elkaar zit, als er na een aantal maanden en vele onderzoeksuren nog steeds geen oorzaak is gevonden voor alle technische problemen. We hebben het hier over een site met miljoenen unieke bezoekers per jaar en soms meer dan honderdduizend bezoekers per dag. Dan moet er toch ergens wel wat geld zijn om hier serieus werk van te maken? Als ik een tip moet geven: zorg eerst dat de basis goed werkt en ga dan pas doorontwikkelen met nieuwe features, anders blijf je bezig.

Soms lijkt Wielerflits naar mijn idee nog net iets te veel op een hobbyprojectje in plaats van een professionele organisatie.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Edit: verder pleit ik voor een live chat bij elk volg-topic, want potjandorie wat was het daar gezellig tijdens de Vuelta.

Ja het was wel gezellig maar om dat bij elk volgtopic te hebben hoeft voor mij niet.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Mag ik het vrij opmerkelijk vinden dat er blijkbaar één specifiek persoon aangewezen is om spam van het forum te verwijderen, en dat dat nota bene ook nog de oprichter van de site is?
Er zijn er meer die het kunnen, maar vanwege de drukke wedstrijdkalender is het erbij ingeschoten. Oftewel: verbeterpunt aan onze kant.

Soms lijkt Wielerflits naar mijn idee nog net iets te veel op een hobbyprojectje in plaats van een professionele organisatie.
Zoals eerder aangegeven, is het ook een kwestie op van beschikbare middelen en prioriteiten. Dat is bij organisaties die veel groter zijn dan wij niet anders. Juist omdat we zo'n grote en druk bezochte site zijn, hebben we veel zaken moeten bouwen om ervoor te zorgen dat duizenden gebruikers tegelijk berichten kunnen lezen en posten.Doordat onze middelen beperkt zijn en we soms andere keuzes maken, duurt het oplossen van iets wat niet goed gaat soms langer dan we ook zelf zouden willen.

Als ik een tip moet geven: zorg eerst dat de basis goed werkt en ga dan pas doorontwikkelen met nieuwe features, anders blijf je bezig.
Zeker een goed punt. In de praktijk kan het voorkomen dat wanneer we iets live hebben gezet, er problemen aan de oppervlakte kwamen. Die zijn er met veelvuldig testen niet altijd uit te halen. Maar neemt niet weg dat enkele basis-features meer aandacht verdienen.

Is het geen idee om sommige (actieve) leden wat rechten te geven om bijvoorbeeld startposts van forum-topics te deleten?
Kan een oplossing zijn, al ben ik hier vanwege mindere ervaringen uit het verleden wel huiverig hiervoor. Maar er zijn genoeg fora waarop dit prima werkt, dus dat zou bij ons in theorie ook moeten kunnen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Op Musicmeter (en andere metersites) is het mogelijk om in ruil voor een donatie een jaar lang geen advertenties te zien. Is zoiets voor Wielerflits wel eens overwogen? Of een (andere) manier van premium lidmaatschap?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik dacht dat er sowieso al veel bij externe partijen lag qua ontwikkeling en features. Of is het nog steeds good old Leon die de kar moet trekken?
Klopt, maar die externe partij pakt zaken minder adequaat op dan wij hadden gehoopt. Dus we zijn op zoek naar een alternatief.
Leon is vanwege tijdsgebrek al even niet meer actief voor WielerFlits.

Op Musicmeter (en andere metersites) is het mogelijk om in ruil voor een donatie een jaar lang geen advertenties te zien. Is zoiets voor Wielerflits wel eens overwogen? Of een (andere) manier van premium lidmaatschap?
Absoluut. Ik ben lang van mening geweest dat je voor een premium account ook premium content moet bieden, maar voor een VI-Pro voor wielrennen hadden we destijds nog wat meer stappen moeten zetten. Nu hebben we daar denk ik wel de mensen voor, maar hebben we in plaats daarvan gekozen voor een print-titel.

Nu we het aantal advertenties hebben verhoogd en er vaker om een advertentievrije versie gevraagd wordt, is het het invoeren van een advertentievrije optie het overwegen waard. Dus wellicht dat we dit in de nabije toekomst gaan introduceren. Maar het oplossen van de problemen die er al zijn heeft eerst prioriteit. Want wanneer we bezoekers ergens voor laten betalen, moet het ook naar behoren functioneren.

xistnc

Ga dan meteen in Eindhoven koffiedrinken.

Michieltje

Waar is het muziek topic gebleven ?!

pirazzi

'@Michiel: Kijk bij het forum overzicht, algemeen off-topic.
De laatste reactie is van 2 september, vandaar dat het niet in de lijst met actuele topics staat.

Michieltje

Thanks Pirazzi, ik ga nog een poging wagen.

Poeksel

Uit De Afvalkoers! klassiekerspel:
"Het topic is weer eens in de spamfilter terechtgekomen en is nu teruggezet minus de historie vanaf april van dit topic."

Dat lijkt me nogal ongewenst, veel postings zijn dus verdwenen. Moeten we er rekening mee houden dat het vaker gaat gebeuren? Belangrijke berichten backuppen?

Il Leopardo della Primavera

Het inlogprobleem blijft zich bij mij voordoen. Zelfs na een harde refresh ben ik heel vaak nog niet ingelogd, terwijl ik wel ingelogd heb.

tifosa

Een kleine foutmelding:
De link naar de deelnemerslijst wegwedstrijd vrouwen WK is op de pagina met de voorbeschouwing fout, verwijst naar een niet bestaande pagina. De enige juiste link trof ik aan onderaan de deelnemerslijst wegwedstrijd mannen.

elrio

Ik heb de laatste tijd dat grote posts van mij niet worden geaccepteerd door het CQ spel forum. In deze post geef ik een update van de scores van 24 ploegen en dus bevat de update behoorlijk wat characters. Is er een maximum aantal characters?

Magician

Een tijd terug werd er nog weleens gemodereerd in de chat bij het liveblog van een koers, waarom gebeurt dat niet meer? Het bedroevende gedrag lijkt alsmaar toe te nemen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Een tijd terug werd er nog weleens gemodereerd in de chat bij het liveblog van een koers, waarom gebeurt dat niet meer?
Op zaterdagen en zondagen is onze (online) bezetting vaak niet optimaal, vandaar dat er in de chat minder gemodereerd wordt. Maar we gaan deze feedback meenemen voor toekomstige liveblogs.

Westland95

Dit is echt een vreselijke site als je de nieuwste berichten/reacties wil lezen. Duurt zo lang voordat ze verschijnen, dan moet je via Twitter op de link klikken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het lege reactieveld issue in het Jumbo-Visma topic word steeds erger. Je moet nu soms 4x reageren voordat deze weg is. Zeer irritant

Laatst gewijzigd
Turtlehead

mbt bovenstaande opmerking van rahimns: klopt het dat dit probleem (niet automatisch een nieuwe pagina aangemaakt) optreedt als er teveel pagina's in een topic zitten? Dan kunnen we het zelf oplossen door (bijvoorbeeld) elke drie maanden een nieuw topic te openen.
Dan kost het geen werk, geen geld én geen ergernis...
Ik/we horen het graag @redactie ;)

1 2 ... 121 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.