Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 122 ... 201 202
Sjonge Jonge

Volgens mij heeft het niets met het aantal pagina's te maken.
Zover ik kan overzien worden bepaalde berichten (eerst) in door een spamfilter niet geplaatst en (sommige) komen dus ook niet op het forum terecht.
Echter wordt deze wel geregistreerd als nieuw bericht en dus ook in de telling meegenomen, waardoor het aantal getelde berichten (en dus aantal pagina's) niet meer overeenkomt met het daadwerkelijk aantal getoonde berichten.

Dit lijkt me overigens technisch wel op te lossen door niet te kijken naar het aantal 'getelde berichten', maar naar het aantal 'getoonde berichten'. Hier zal dan echter wel prioriteit aan moeten worden gegeven door de redactie, waardoor andere zaken op de backlog dus even moeten wachten. Ik weet niet of de redactie de prioriteit hiervan dus hoog genoeg vindt ten opzichte van andere zaken.

Overigens weet ik niet 100% zeker dat dit de oorzaak is, maar volgens mij zit ik er niet ver van af ;-)
Als dit dus de oorzaak is ligt het niet aan het aantal pagina's, maar is de kans dat dit (vaker) optreedt wel groter dan bij minder pagina's.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb niet het idee dat dit met de spamfilter te maken heeft, ik hoor niemand in het topic erover dat er berichten weg zijn of niet geplaatst worden. Volgens mij heeft dat ook niets te maken met de lege reactievelden. Maar dat is meer iets voor de techneuten om uit te zoeken.

Sjonge Jonge

Rahimns, het gaat om een verschil van 4 (?) berichten op een aantal van ruim 11.000, dus er zal ook niet steen en been over geklaagd worden.
Daarnaast kan het ook gaan om spamberichten van bots, die zullen daar ook niet over klagen.

Het lege reactieveld komt omdat de pagina wordt geopend op de pagina die correspondeert met het aantal getelde reacties.
Echter zijn er dus in werkelijkheid 4 (?) reacties minder, waardoor er 4 reacties in de trant van "volgende" moeten worden geplaatst voordat er ook daadwerkelijk reacties zichtbaar worden.

Inderdaad aan de techneuten van WF om de exacte oorzaak te vinden. Maar ik heb wel enigzins kennis van deze techniek, vandaar mijn vermoeden.

Turtlehead

We zouden bij wijze van experiment drie andere (kleinere) forumtopics kunnen spammen en dan een paar keer in een reactie de Naam van de Grootste Kr@nt van NL droppen (die worden vertraagd door de screening). Om te zien wat er gebeurt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nu begrijp ik wat je bedoel... dus als ze die 4 spamberichten terugplaatsen dan zou het probleem verholpen moeten zijn.

Turtlehead

Bij dit topic gaat het wel goed. Dat is toch vreemd?

Poeksel

Het is dus zaak om (zolang dit niet opgelost is) spamberichten in actieve topics niet te verwijderen, maar te editten (b.v. vervangen met de tekst 'Spam verwijderd' ) .

Laatst gewijzigd
Chasse_patate

Ligt het aan mij of wordt je op de wf site (in ieder geval op je mobiel) helemaal dood gegooid met reclame blokken. Moet al 2x op een kruisje drukken. Dan kom er nog iets midden in beeld. Wil ik naar de reacties moet ik drie reclameblokken voorbij scrollen.

Ik snap dat er geld verdiend moet worden. Maar het kan ook te veel worden volgens mij.

De Capybara van de Conradkade

Jammer dat er op Wielerflits 0 aandacht wordt gegeven aan de Cape Epic. Komt het omdat Mathieu niet meerijdt? Er gaat zo weer een Nederlander winnen en Brentjens staat eerste in het klassement bij de super masters.

KJP

Ik snap dat je als site geld kan verdienen met reclames. Ik stoor mij daar echt zelden aan want het hoort erbij. Maar op dit moment gaat Wielerflits voor mij wel echt een tandje te ver met alle reclames. Ik kan bij het openen van de site nauwelijks iets van de site zelf zien door alle reclame.

Bimbo Visma

Ik zie dat ik niet de enige ben die zich verbaast over de hoeveelheid reclames op WF

FDJ

De reclames tussen de nieuwsberichten zijn prima, logisch en acceptabel. De reclames die er schreeuwend overheen komen vertragen de leesbaarheid van de site bij mij enorm en dat vind ik jammer.

Chasse_patate

Kan er een reactie van WF komen op Bovenstaande opmerkingen.

elrio

Kan er ook nog een reactie komen op het niet plaatsen van grote posts? Het seizoen is bijna ten einde en dat betekent dat o.a. de cq spellen weer gespeeld gaan worden en als er geen grote posts geplaatst kunnen worden dan wordt het heel lastig om de biedrondes bij te houden. Misschien is het een optie om alleen de creator van het forum in kwestie de mogelijkheid te geven grote posts te plaatsen.

hartstikkebedankt

Als jullie willen dat leden spelletjes hosten die traffic genereren, dan moeten jullie echt iets aan het postprobleem gaan doen, zoals elrio ook aangeeft.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien kunnen jullie nog even kijken of er wat onnodige verwijderde spamberichten teruggezet kunnen worden, dat zou al helpen.

Arry1338

Het noemen van de leeftijd tussen haakjes in de titel suggereert slecht nieuws / overlijden en voegt vaak niks toe als het niet zo is. Ik zou daar toch eens naar kijken en achterwege laten...

Romāns Vainšteins

Jullie moeten echt die pop-under weghalen, dat hoort bij infecteersites. Je bent als snelle flister hier als een soort 007 die klotedingen aan het wegschieten joh.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Kennelijk hebben jullie er nog een schepje bovenop gedaan want ik wordt nu gebazooka'd met ads alsof ik Bagdad vertoef of zo, jeez.

Magician

Als ik nu op mobiel door de homepage heen scroll tel ik zeven gewone ads, eentje die het hele scherm vult en twee die ik aan de onderkant moet wegklikken. En dan nog de Wielerdeals, Ride etc. Gaat helemaal nergens over.

Xevar

Al een paar weken weer geen reactie op alle problemen die er spelen, wat een lachtertje. Nog even maximaal centen harken voordat de stekker er definitief uit gaat of wat is dit?
Toch ergens wel grappig om een site zo voor je ogen te zien imploderen, ik krijg er flashbacks naar Wielerland van.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Matxin die het einde voorspelt, dan komt het meestal wel goed..

jefgodfather

Waar is het topic WIELERMASTER CQ-SPEL 2022 – DIVISIE 2 gebleven ??
ik heb net het begintopic aangepast met heel het reglement en uitleg en ineens is het weg

als jullie niet willen dat we hier forum-spelletjes organiseren, zeg het dan gewoon hé

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Ik heb er last van dat als het aantal berichten bij een forum topic 25n + 1 (26, 51, 76, enz) is dat ik geen berichten kan zien. Ik kijk altijd via mijn telefoon.

Meer mensen die hier last van hebben? En is er iemand die dit kan fiksen

JumbowintdeTour

Sinds wanneer moeten reacties goedgekeurd worden? En kunnen andere flitsers de reactie al zien of pas wanneer hij is goedgekeurd?
Ik heb 2 reacties geplaatst en eentje moet worden goedgekeurd, de andere was direct in orde.

1 2 ... 122 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.