Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 123 ... 198 199
Poeksel

Dat komt waarschijnlijk door een bepaald woord in je reactie, Aerosolo.

JumbowintdeTour

'@Poeksel, ik zat er al aan te denken. Maar welk woord zou dat dan kunnen zijn? In het bericht over Valverde https://www.wielerflits.nl/nieuws/alejandro-valverde-als-ik-niet-dit-niveau-had-was-ik-drie-of-vier-jaar-geleden-al-gestopt/
schrijf ik in reactie op Viktrodriguez:
"Gewoon nog 1 keer met *** en *** een topjaar krijgen. Valverde wil niet hetzelfde verval krijgen als *** van 2011 naar 2012 en *** van 2012 naar 2013."

edit: De sterretjes heb ik geplaatst, omdat mijn reactie zonder sterretjes verdween. Dat heb ik ook niet eerder meegemaakt.

Laatst gewijzigd
John Bidon

edit wf: niet doen

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

edit: De sterretjes heb ik geplaatst, omdat mijn reactie zonder sterretjes verdween. Dat heb ik ook niet eerder meegemaakt.
De betreffende reactie moest inderdaad gemodereerd worden omdat het woord 'Ibarguren' op de watchlist stond. In het verleden met regelmaat gebruikt om te trollen als het om prestaties van QST ging, vandaar.
Aangezien hij recent op een normale manier in het nieuws kwam, hebben we dit woord zojuist van de lijst gehaald.

jefgodfather

'@Martin; kan ik best dat topic WIELERMASTER CQ-SPEL 2022 – DIVISIE 2 opnieuw aanmaken of kan dat worden teruggeplaatst ?
wat was de reden dat het ineens wat verdwenen ??

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je kan het beste even via het contactformulier een verzoek doen om het topic terug te plaatsen. Het is een oud probleem wat ook nog steeds niet is opgelost.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

kan ik best dat topic WIELERMASTER CQ-SPEL 2022 – DIVISIE 2 opnieuw aanmaken of kan dat worden teruggeplaatst ?
wat was de reden dat het ineens wat verdwenen ??
Ik heb het even voor je nagekeken en het topic teruggevonden (en teruggezet). Ik zie er zo snel geen woorden in die ervoor zouden kunnen zorge dat dit topic in de spambox terechtgekomen is.

Laatst gewijzigd
jefgodfather

'@Martin hartelijk dank om dit in orde te brengen. Hopelijk gebeurt het niet meer.

aardappeljager

Ook op de pc merk ik dat wanneer een forum topic 1 bericht heeft op een nieuwe pagina dat ik dit bericht niet in kan zien. Heel erg onhandig als je het nieuwste bericht wilt lezen dat het er dan niet staat

Poeksel

Ik wilde iets posten in het topic Veldritspel Zomer-editie, maar dat lukte niet, waarschijnlijk door het spamfilter. Tweede poging ook niet. Derde poging met de naam Pidcock verwijderd lukte wel. Was de achternaam van Thomas inderdaad het probleem?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ja Verweggistan kon PIDCOCK ook gewoon posten, dus misschien was het zijn naam in samenhang met iets anders wat/hoe ik postte.

Even testen of het woord cock mag. Edit: ja dus.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Pid en cock los van elkaar werkt ook?

jefgodfather

ik heb gisteren avond inderdaad een update geplaats met de uitslag van het EK in het topic Megaflits Veldrijden 2021 2022. Dat bericht is inderdaad verdwenen
ik weet zeker dat het er heeft gestaan want heb nog een kleine aanpassing van de code van bold aangepast omdat er een haakje ergens niet goed stond. Erna moet het dus zijn verdwenen

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

ik heb gisteren avond inderdaad een update geplaats met de uitslag van het EK in het topic Megaflits Veldrijden 2021 2022. Dat bericht is inderdaad verdwenen
ik weet zeker dat het er heeft gestaan want heb nog een kleine aanpassing van de code van bold aangepast omdat er een haakje ergens niet goed stond. Erna moet het dus zijn verdwenen
Het staat weer terug.
Mocht het nog een keer voorkomen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

hartstikkebedankt

Martin, wat is de status van en wat zijn de plannen voor de forumellende? Dus preventief, niet reactief. Ik twijfel oprecht of ik nieuwe spelletjes wel via het forum wil organiseren namelijk, momenteel levert het meer frustratie dan plezier op. Ik snap dat 'de middelen niet eindeloos zijn' en dat 'jullie moeten prioriteren', maar het duurt nu al lang en het probleem is serieus.

Maillot à Pois

PB's versturen lukt niet meer , niet via wifi en niet via 4G.
Ontvangen lukt wel.
Iemand een idee/tip/workaround?

Romāns Vainšteins

Geen berichten sturen werkt goed bij mij.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien dat jullie sowieso even in de spambox kunnen kijken, er zit in ieder geval een verdwenen bijdrage van het jumbovisma 2022 topic in.

Benzardi

Ik wil bij Scorito algemeen mijn mening of iets zeggen maar dat kan niet want ik krijg geen Reageer Op schermpje.
Hoe kan dat?

Dit is trouwens niet de 1ste keer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Benzardi waarschijnlijk gebeurd je dat als je net bent ingelogd en daarna naar dat topic gaat. Een kwestie van nog een keer de pagina verversen en je krijgt het scherm wel te zien. Een van de vele hikups op dit moment van het forum.

ti-raleigh

Ik heb 3 nummers gepost bij het 'wat-luister-je-nu-topic' gisteravond, maar ik zie ze niet terug. Ik dacht dan doe ik het nog een keer, maar dan geeft ie aan dubbele post. Huh ? Ook een nummer willen posten bij Franse hits, maar ook daar hetzelfde verhaal.

Kelder is de Man

Login blijft een probleem. U bent niet ingelogd. Je doet het wel en vervolgens nog steeds niet. Alle pagina's sluiten en weer openen en nog steeds niet. Uiteindelijk lukt het wel, maar wat een gedoe iedere keer.

Verder de zoekfunctie op het forum. Na het intypen van de zoekopdracht, krijg je random berichten te zien ipv een bedoeld forum.

En die popups onderin beeld op mobiel zijn verschrikkelijk. En soms pagina's vol met reclame zodat je het artikel amper kan lezen.

Verder fijne site lol.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Verder de zoekfunctie op het forum. Na het intypen van de zoekopdracht, krijg je random berichten te zien ipv een bedoeld forum.
Heb je hier een voorbeeld van?

Kelder is de Man

Sorry Martin. Ik moet me excuseren wat dat punt betreft. Zat in de algemene zoekfunctie ipv die van het forum. Sukkel:-)

josemanuelfuente

Zelfde als Kelder is de Man; Login blijft een probleem. U bent niet ingelogd. Je doet het wel en vervolgens nog steeds niet. Alle pagina’s sluiten en weer openen en nog steeds niet. Uiteindelijk lukt het wel, maar wat een gedoe iedere keer.

1 2 ... 123 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.