@Lalsacien Gewoon onder het ‘ REACTIES’ kopje. Daar kun je kiezen uit ‘Meest populair’, ‘Nieuwste eerst’ of ‘Oudste eerst’. Na het maken van je keuze, verschijnt ‘Instellen als standaard’ aan de rechterkant. Ziet er niet uit als een button, maar is wel clickbaar.
EDIT: Ik heb het even getest in een privévenster: na hernieuwd inloggen is mijn standaardinstelling (Oudste eerst) nog hetzelfde.
@Romāns Vainšteins Duimpjesgedoe is al behoorlijk lang geleden aangekondigd. Maar gelukkig heeft de redactie gehoor gegeven aan het verzoek om de gebruiker zelf te laten kiezen. Wat mij betreft zijn die duimpjes totaal overbodig, maar zoals het nu werkt, heb ik er geen last van, en zie derhalve geen reden tot klagen.
Post bewerken schijnt nu weer te functioneren. Wel nog steeds 404 na ‘verzenden’, maar als je ‘BEWERKEN’ in een nieuw tabblad geopend hebt, maakt dat niet uit.
Bedankt voor de tip, Cornelius, ik had er eerst overheen gekeken.
Zoals Romans aangeeft lukt het momenteel niet om een reactie te bewerken. (onder nieuwsartikels, dus niet hier op het forum waar je idd al sinds mensenheugenis op de '404' uitkomt bij het terugkeren naar de gecorrigeerde reactie)
@Limal @Romāns Vainšteins Mijn fout, verkeerd begrepen. Bewerken van een reactie op een nieuwsartikel is idd niet meer mogelijk. Heel vervelend, ik maakte er regelmatig gebruik van omdat er geen ‘Preview’ mogelijk is.
Verwijderen van een reactie werkt ook niet meer. Kennelijk vindt men alleen die duimpjes belangrijk. :(
Lekker doen wat jullie denken dat goed is. Maar nu de reacties als default op populairst zetten is echt de verkeerde keuze. Chronologische volgorde van lezen is nu niet meer te doen, elk topic opnieuw zelf in moeten stellen.. als je een testfase zou hebben zou dit meteen als nummer 1 verbeterpunt omhoog komen.
@Klootje Kriekeljon Je kunt, als je ingelogd bent, chronologisch als standaard instellen. Zie deze post.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.