Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 132 ... 198 199
Cornelius

@Lalsacien Gewoon onder het ‘ REACTIES’ kopje. Daar kun je kiezen uit ‘Meest populair’, ‘Nieuwste eerst’ of ‘Oudste eerst’. Na het maken van je keuze, verschijnt ‘Instellen als standaard’ aan de rechterkant. Ziet er niet uit als een button, maar is wel clickbaar.

EDIT: Ik heb het even getest in een privévenster: na hernieuwd inloggen is mijn standaardinstelling (Oudste eerst) nog hetzelfde.

Laatst gewijzigd
Magician

Misschien kan Wielerflits eens een enquête onder de bezoekers houden in plaats van nog meer onzin te implementeren.

Lalsacien

'@Cornelius hartelijk bedankt.

Romāns Vainšteins

Het alleen hier in dit hoekje aankondigen van de ‘innovatie’ geeft natuurlijk al wel blijk van dat men zelf twijfelt in hoeverre dit ergens op slaat. Toch slecht want veel gebruikers hebben geen idee nu.

Romāns Vainšteins

Post bewerken lijkt kapot nu. Op het nieuwsforum

Laatst gewijzigd
Cornelius

@Romāns Vainšteins Duimpjesgedoe is al behoorlijk lang geleden aangekondigd. Maar gelukkig heeft de redactie gehoor gegeven aan het verzoek om de gebruiker zelf te laten kiezen. Wat mij betreft zijn die duimpjes totaal overbodig, maar zoals het nu werkt, heb ik er geen last van, en zie derhalve geen reden tot klagen.

Post bewerken schijnt nu weer te functioneren. Wel nog steeds 404 na ‘verzenden’, maar als je ‘BEWERKEN’ in een nieuw tabblad geopend hebt, maakt dat niet uit.

Laatst gewijzigd
Magician

Oh, en het melden van reacties lukt me niet meer.

Il Leopardo della Primavera

Dat je kan kiezen voor meest populaire prima. Maar het zou fijn zijn als chronologisch de standaard volgorde is waarin posts verschijnen als je een nieuwsbericht opent.

Limal

Bedankt voor de tip, Cornelius, ik had er eerst overheen gekeken.

Zoals Romans aangeeft lukt het momenteel niet om een reactie te bewerken. (onder nieuwsartikels, dus niet hier op het forum waar je idd al sinds mensenheugenis op de '404' uitkomt bij het terugkeren naar de gecorrigeerde reactie)

Cornelius

@Limal @Romāns Vainšteins Mijn fout, verkeerd begrepen. Bewerken van een reactie op een nieuwsartikel is idd niet meer mogelijk. Heel vervelend, ik maakte er regelmatig gebruik van omdat er geen ‘Preview’ mogelijk is.

Verwijderen van een reactie werkt ook niet meer. Kennelijk vindt men alleen die duimpjes belangrijk. :(

EDIT: Registreren[/url] werkt ook niet meer.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Het wordt er allemaal niet plezanter op zo. Sinds die infantiele flutduimpjes de entree hebben gemaakt Als dan functies die dus wel degelijk van waarde zijn dan ook nog eens weigeren te werken, tsja

Lalsacien

'@wielerflits ik herhaal wat hierboven al is gemeld. Je kunt je eigen reactie niet meer bewerken of verwijderen!!! Is dat de bedoeling?

Klootje Kriekeljon

Lekker doen wat jullie denken dat goed is. Maar nu de reacties als default op populairst zetten is echt de verkeerde keuze. Chronologische volgorde van lezen is nu niet meer te doen, elk topic opnieuw zelf in moeten stellen.. als je een testfase zou hebben zou dit meteen als nummer 1 verbeterpunt omhoog komen.

Cornelius

@Klootje Kriekeljon Je kunt, als je ingelogd bent, chronologisch als standaard instellen. Zie deze post.

Klootje Kriekeljon

Ok, dank je.

Romāns Vainšteins

Sjongejonge, dat bewerken is kennelijk nog steeds kapot?
Nou ja, gelukkig werkt dat door elkaar shaken van reacties op basis van hijgerige duimdrukkers wél, dat is toch wel de basis vandaag de dag.

Bozar

Als ik een artikel open, ziet de wielerflits pagina er zo uit: https://ibb.co/MB7FXkj . Zowel gewoon als incognito, zowel op Firefox, Chrome als Edge..
Iemand een idee waaraan dit ligt, of nog mensen die dit voor hebben?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Sjongejonge, dat bewerken is kennelijk nog steeds kapot?
Nou ja, gelukkig werkt dat door elkaar shaken van reacties op basis van hijgerige duimdrukkers wél, dat is toch wel de basis vandaag de dag.
=opgelost

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Kan de rangschikking van reacties standaard op 'oudste eerst'? Volgens mij zit niemand op die populariteitsranking te wachten Martin..

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Op het forum werkt het vooralsnog niet. Ik krijg een foutmelding 404 als ik mijn bewerkte reactie wil 'verzenden'.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Kan de rangschikking van reacties standaard op ‘oudste eerst’? Volgens mij zit niemand op die populariteitsranking te wachten Martin..
We hebben ervoor gekozen om het op deze manier te doen. Wanneer je een account hebt, kan je dit naar wens aanpassen

Op het forum werkt het vooralsnog niet. Ik krijg een foutmelding 404 als ik mijn bewerkte reactie wil ‘verzenden’.
Dit is een andere (bestaande) bug die we tot dusver niet hebben kunnen oplossen. Het bericht wordt ondanks de 404 wel aangepast.

Romāns Vainšteins

Maar nu de hamvraag: waarom hebben jullie daarvoor gekozen? Leg het anders even uit.

Het mag met codetaal en hints.

Il Leopardo della Primavera

Ik heb een account maar ik moet het bij elk nieuwsbericht opnieuw aanpassen. Kan dit veranderd worden?

En wat is de reden dat jullie hebben gekozen voor de populaire rangschikking?

Cornelius

@Het Luipaard van Lent Ja, je kunt de standaardinstelling veranderen. Zie hier.

Il Leopardo della Primavera

Dank, had de 'instellen als standaard' knop over het hoofd gezien. Nu rest er nog de vraag waarom ervoor gekozen is om populaire rangschikking de default te maken.

1 2 ... 132 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.