Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 134 ... 198 199
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het forum zou wel naar een nieuw level getild mogen worden voor het aantal bezoekers en de professionaliteit die het tegenwoordig heeft.
Dat zijn we met je eens, het wordt hoog tijd dat het forum een behoorlijke upgrade krijgt. Het is een van onze prioriteiten op onze roadmap voor het eerste kwartaal van 2023.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Ik kan dus nog steeds geen PBs versturen. Kan iemand daar eens naar kijken?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik kan dus nog steeds geen PBs versturen. Kan iemand daar eens naar kijken?
We gaan daar komende week met een (nieuwe) developer induiken.

Posterix

De nieuwe kit voor 2023 van Ineos is bekend! Wellicht een item waard?

Bimbo Visma

Wanneer is de ploegpresentatie van Jumbo?

Federico Bahamontes

We gaan daar komende week met een (nieuwe) developer induiken.

Ik gok dat dit niks heeft opgeleverd? PB's werken namelijk nog steeds niet. En dat is al maanden(jaren) zo..

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik gok dat dit niks heeft opgeleverd? PB’s werken namelijk nog steeds niet. En dat is al maanden(jaren) zo..
Dit zou inmiddels weer moeten werken. Ik neem contact met je op.

Laatste man

Less is more. Wat minder berichten, minder reclame, minder meningen in artikelen. Ik verlang meer naar het pure wielernieuws en de feitelijke beschouwingen. Ik betrap mezelf erop het wielernieuws hier niet altijd meer vandaan te (kunnen) halen. Mede door gebrek aan overzicht door overdaad.

Romāns Vainšteins

Iets van 100 MvdP artikelen per week helpen daar alvast niet bij.

hartstikkebedankt

Martin dit klinkt steeds als pappen en nat houden. Realiseer je dat enthousiastelingen deze website steeds minder bezoeken en deels al vertrokken zijn naar alternatieve communities.

8 november 2021, 26 oktober 2021, 9 juni 2021 heb ik dezelfde zaken die nu nog spelen voor het laatst aangekaart. 2021.

rbc1912

De overdaad aan MvdP enzo is ook wel storend ja. Beter dat die berichten gescheiden worden van de wedstrijdverslagen. Je ziet soms door de bomen het bos niet meer.
Verder reageer ik ook bijna niet meer op nieuwsberichten omdat ik me kapot irriteer aan die constant aanwezige 'minnetjesbrigade'. Echt heel vervelend

Laatste man

'@hartstikkebwdankt.
Ik herken het. Wellicht hebben we hier teveel jaren gezeten. De spellen zijn minder bezocht, forum minder, ‘volg hier’ is weg. Andere tijd en andere invulling wellicht.

Robertje

Er worden de laatste tijd best veel specials, interviews, etc. geschreven door WF, wat ik hartstikke leuk vind! Het stoort mij alleen wel dat deze artikelen meerdere keren per dag gebumped worden naar boven in de newsfeed. Hierdoor is het echt zoeken naar echt nieuwe artiekelen die geschreven zijn sinds de laatste keer dat ik de site heb bezocht.

Is het misschien een idee om twee kolommen of iets dergelijks te maken? In de ene kolom komen de echte nieuwsartikelen die ook niet gebumped worden en in de andere kolom komen de specials, interviews etc te staan. Op die manier blijven de nieuwste specials bovenaan staan in hun kolom en blijven ze dus ook langere tijd makkelijk vindbaar voor mensen die het forum niet meerdere malen per dag bezoeken.

Romāns Vainšteins

Ik kan om één of andere reden wél PB's versturen maar maak daar nauwelijks gebruik van. Tegen een kleine vergoeding ben ik bereid om deze voor anderen te versturen.

Overigens lijkt 'MvdP lacht leuk en gaat samen op de foto met speciaal uit Amerika overgekomen fanboy' glad gemist te zijn door de redactie.

Laatst gewijzigd
ThijsB

Ik wilde precies hetzelfde gaan plaatsen als @Robertje2006; door de vele posts is het soms lastig om uitslagen te vinden. Ik merk de laatste tijd dat ik het makkelijker vind om wedstrijdverslagen op de NOS te vinden dan op Wielerflits, en dat lijkt me niet de bedoeling. Vorige week in aanloop naar het WK veldrijden heb ik meerdere keren de uitslagen van bijvoorbeeld de ronde van Valencia hier gemist, puur omdat ze waren ondergesneeuwd door interviews, analyses en specials.

Mijn voorstel was soortgelijk aan dat van Robertje: een kolom / tab met daarin een overzicht van de meest recente uitslagen + wedstrijdverslagen zou ik erg fijn vinden.

Laatst gewijzigd
Wim Kruithof

Aanhakend op Thijs B,

in vroeger tijden werd een voorbeschouwing aangeduid,

'Voorbeschouwing: Tour of Oman' (bijv).

Maar sinds 2023 wordt hier een soort van catchy phrase aan toegevoegd, maar dat maakt precies dat ze moeilijker vindbaar zijn, alle voorbeschouwingen. En opgaan in de grote bulk met nonsens. Ik begrijp niet waarom iets veranderd moet worden wat gewoon goed en overzichtelijk is. De site wordt al zo aangevallen door reclame en het beetje structuur wat er was, moet ook weer anders. Welk doel dient die ene zin? Liefhebbers met interesse in een koers clicken de voorbeschouwing toch wel open, daar voegt die ene zin niets aan toe.

Maar het haalt me er wel bij vandaan. Want het is steeds meer zoeken en peuren op Wielerflits.

Romāns Vainšteins

Je voelt je kortom een beetje zoals op je profielfoto wanneer je de site bezoekt?

Wim Kruithof

precies dat Romans, precies dat.

Alleen nu niet in de natuur als vogelaar, maar starend naar een MacBook.

Romāns Vainšteins

Haha, een vogelaar.

Naast vissers de meest voorkomende soort in afgelegen natuurgebieden in de motregen. Respect sowieso.

Ken je de Onlanden en 't Roegwold, daar sjokken er echt rond met een paar ruggen aan materiaal altijd. Kan niet anders dan dat dat met topvogels te maken heeft.

Wim Kruithof

Naast vissers de meest voorkomende soort in afgelegen natuurgebieden in de motregen.

De interesse in vogels is begonnen als vliegvisser. ;-) Ik ben doorgaans daar te vinden waar het volledig stil is.

Ik ken de gebieden van naam, maar heb er zelf nog nooit gewandeld. Moet daar prachtig zijn... en als je iemand treft met ruggen aan materiaal op de rug, dan kun je gevoeglijk aannemen dat ik het niet ben. Met een verrekijker van een paar honderd euro kom ik een heel eind.

Later, wellicht, kan ik altijd nog sparen voor een kijker van 6.000,- Wat in die wereld niet eens heel opvallend is.

Silent Hill

Ik denk dat het inderdaad tijd is voor een nieuwe lay-out, overzicht, indeling of hoe je het wil noemen. Dameswielrennen, baanwielrennen, veldrijden, winacties, podcasts, specials, analyses, 'overzichten', dit is het programma van x, boulevard nieuws, Ride artikelen, fietstoerisme, Wielerflits Kort ... ik verdrink erin in de zoektocht naar hetgeen mij enkel interesseert en waarin Wielerflits 1.0 zo goed in was: wielernieuws op de weg.

Een voorbeschouwing (evt met een vooruitblik van enkele favorieten in verwerkt), een ritverslag met de uitslag en een artikel waarin alle reacties na de wedstrijd gebundeld worden. Per wedstrijd kom je zo op 3 to the point en kwalitatieve artikelen. Less is more.

Laatst gewijzigd
Federico Bahamontes

Meer losse artikelen = meer clicks = meer geld. Zo simpel is het, veel meer zit er niet achter.

Ik heb persoonlijk nou niet echt de indruk dat de gebruiker centraal staat bij alle keuzes en ontwikkelingen die gemaakt worden wat betreft de site. De basisgedachte achter alles lijkt te zijn "Hoe kunnen we met zo min mogelijk moeite zo veel mogelijk geld verdienen". Nog los van het inhoudelijke aspect is de technische staat van de site ook al jaren beschamend.

Zonde..

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik vind dat de hele tijd 'onze developper is bezig met het inlogprobleem' wel komisch.

Wat is er nou mis met 'Ja, het doet het niet maar f*ck it druk gewoon een keertje extra op enter, aanstellers'.
Als iedereen nou een beetje meer Lefevere zou zijn wordt de wereld een stuk duidelijker.

josemanuelfuente

Sluit me aan bij Silent Hill, Less=More

Romāns Vainšteins

Vandaag 28 artikelen al.

1 2 ... 134 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.