Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 135 ... 200 201
Maillot à Pois

Het bundelen van artikeltjes onder Wielerflits Kort en Wielerflits Boulevard is op zich een goed idee, maar schiet nu zijn doel voorbij omdat elke update ook nog eens als nieuw artikel verschijnt. Onder 'Nieuws' zelfs telkens twee lijntjes: eentje voor het nieuw toegevoegde artikel en eentje voor de update van de bundel.

Limal

Ik sluit me aan bij de eerdere reacties. Ook nu is het hoofdnieuws van de dag - een rituitslag - alweer van de eerste pagina verdrongen door de overvloed aan andere (rand)nieuwtjes en 'gebumpte' content...

Sjonge Jonge

Het was toch 'less is more'?
Geldt dat dan ook voor het aantal reacties?

Bimbo Visma

De Nederlandse overwinning van vandaag is alweer van de eerste pagina af. Gelukkig weten we wel dat Arensman geen risico's nam

Rendo

Ik kan mij inloggen, maar steeds bij reacties staat er dat ik moet inloggen om te kunnen reageren. Hoe los je dit op, want is echt vreselijk 😖

Bonorrie

'@Rendo,
pagina verversen, dan moet het goed komen

Laatste man

3 artikelen over Evenepoel op 1 dag. Onzinnig.

Poeksel

De dag was nog lang niet voorbij ;)

Wim Kruithof

Redactie, opvallend dat dit type weerstand vanuit Wielerflitsers steeds onbeantwoord blijft. Een ieder van ons snapt heus de waarde clicks etc. maar ik ben benieuwd hoe jullie dit zien.

De voortdurende roep is eenduidig, 'de site wordt overspoeld door veel onzinnige topics die slecht gebundeld worden en waardoor waardevolle informatie verloren gaat'. Is dit iets wat jullie als redactie gewoonweg parkeren?

Whyze Katje

Eigenlijk is het op een juiste manier kunnen filteren van nieuwsberichten al aanwezig maar zit veel te verstopt. Ik ontdekte het vandaag pas. Als je op de homepage (ik heb het dan over de web versie niet de app (die gebruik ik zelfs op mijn telefoon niet) iets naar beneden scrolt kom je de button naar het nieuwsoverzicht tegen. Als je daar op klikt staat daar een knop filter en dan kun je filteren op van alles en nog wat, voorbeschouwingen, wedstrijdverslagen…. In totaal een 20 tot 30 tal filter mogelijkheden….

Als je dat op een goede manier op je hoofdpagina zet, waarbij je filtert door middel van knoppen en die content gevoelig maakt dan ben je er al. Dus stel je kiest voor voorbeschouwingen dan kun je die door middel van verdere filters als je dat wilt nog beperken tot worldtour, continental, vrouwenwielrennen etc etc. Of omgekeerd je begint bij worldtour en kunt dan verder filteren. Als je er dan ook nog een knop met wis alle filters bij zet kom je snel weer terug bij je uitgangspositie.

De site mag in zijn geheel veel compacter, er moet nu veel te veel gescrolt worden. Door slimme knoppen kun je veel compacter werken. En door de grotere schermen is het steeds minder nodig om aparte apps te maken. Nu al is deze site prima te bekijken op telefoon en tablet. Ik ben dat gaan doen op het moment dat er zeer irritante popups verschenen in de app, dat is voor mij een totale afknapper. Zit je ‘s ochtends in alle rust op de trein wat wielerberichten te lezen, knalt er op eens een reclame met geluid tussen door…. .Niet leuk! Maar dat geheel terzijde. Dus in plaats van geld te investeren in aparte apps is het perfect mogelijk om een website te bouwen die zeer goed bruikbaar is op alle devices. Ik zie dat steeds vaker gebeuren, ik zie mezelf ook steeds minder apps gebruiken. En om te voorkomen dat je dan afhankelijk wordt van bladwijzer tools kun je simpel een icoontje op je telefoon plaatsen met de weblink erachter. Werkt perfect. Dus wielerflits veel mogelijkheden hebben jullie al, het is een kwestie van slim restylen!

Laatst gewijzigd
Poeksel

"kom je de button naar het nieuwsoverzicht tegen."
Of iets sneller, bovenin in het menu op nieuws klikken. Maar de filteroptie is een goede tip.

Federico Bahamontes

Zeer benieuwd of we vandaag het absolute record aan artikelen op 1 dag gaan halen met zo veel koersen. Voordat ze überhaupt gestart zijn zitten we al op 20+

Bimbo Visma

De kracht van herhaling zal misschien wél een reactie opleveren. Alleen maar berichten KBK

Waar zijn Yates en Perez heen?

Laatst gewijzigd
AWestie

Als ik de iPhone app gebruikt moet ik de kpn reclame zo ongeveer wegslaan en dan blijft het mijn hele scherm vullen.

Romāns Vainšteins

Is schoorvoetend weer een hele serie van die reclames toegelaten die de godganse tijd je scherm laten verspringen?

In wat voor gesteldheid verkeer je eigenlijk wanneer je zoiets opje mooie site toelaat? Iets van een combi hypnose en gokschulden of zo?

‘Vervelend’ dekt de lading niet, schermverspringers toestaan zie ik als minachting van de bezoeker.

unionwagtmans

Ik blijf maar last houden van het Post Scriptum Down Vote Syndrom.

stolen from "https://wordpress.org/support/topic/remove-down-voting/" :

goto the behaviour tag : Disable Down Voting

(for the guy (F/M) here with the su bits)

Much thanx in advance!

AWestie

SVB, mede naamgever van de vrouwentak van EF Education is failliet. Nog gevolgen voor de ploeg?

Romāns Vainšteins

Zal hem hier maar eens droppen, ook ihkv wat anno 23 nog wel en niet kan.

Ik stel vast dat wf niet in staat is om hun product livechat voort te zetten vanwege een totaal gebrek aan moderatie en overzicht. Er komen hele rare opmerkingen en discussies in terecht die niet stroken met de eigen huisregels. Daarbij is de blog pulp. Stop er mee en breng het veel betere en beheersbare volg hier terug.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Een maximalisatieknop voor de chat zou fijn zijn, dat deze in een groter scherm kan worden weergegeven om het overzichtelijker te maken. De blog volg ik toch niet.

josemanuelfuente

Blog is erg rommelig

Romāns Vainšteins

Iedereen zonder scherm leest gewoon de reacties en heeft de Sporza blog, die geweldig is, open staan.

WF blog is mosterd na de maaltijd.

Maar veel erger is de live chat waar de site pontificaal uitgelachen wordt mbt tot de standaarden die ze er menen op na te houden. Elke vorm van -isme komt er wel langs. Wil je een live chat normaal houden moet er iemand bovenop zitten die wat verder gaat dan periodiek een beetje ‘weg te flitsen’.

SprintMaster

Het F5 probleem is nog steeds niet opgelost. Is dat nu zo moeilijk? Pfff.....

josemanuelfuente

Sneller acteren op klachten ;)

Federico Bahamontes

Het 'live'-blog is niet live en heeft derhalve geen enkele toegevoegde waarde. Weg ermee.

En gooi dan ook maar meteen de livechat er achteraan in de prullenbak..

John Bidon

Site is gewoon kut en eigenaren hebben schijt aan de bezoekers. Anders was het inlog probleem al jaren eerder verholpen.

Nu moet je zelfs'I am not a robot klikken' wat een walgelijke manier is om data te verzamelen --> https://www.deseret.com/2022/11/19/23412770/how-does-i-am-not-a-robot-work-recaptcha

1 2 ... 135 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.